sisätautilääkärillä?
4 posters
sisätautilääkärillä?
Kertokaapa kokeneemmat että mitä sisätautilääkärin vastaanotolla tapahtuu? Olen käynyt rt vastaanotolla kaksi kertaa (ensimmäisen kerran 7/2011 ja tämän jälkeen ene-jakso 4 viikkoa jonka jälkeen kontrollikäynti rt:llä 8/2011) nyt menossa huomenna sisätautilääkärille. Mitä sielä mahdetaan tehdä? aikaa kirjeessä kehoitettiin varaamaan 1,5 h... Labrat, sokerirasitus ja sydänfilmi jo otettu ja näiden vastaukset ilmeisesti saan huomenissa sitten sisätautilääkäriltä, vai?
Tietääkö kukaan onko Tayssissa joku tietty sisätautilääkäri joka ottaa vastaan leikkaukseen hakeutuvia? Kokemuksia?
Tietääkö kukaan onko Tayssissa joku tietty sisätautilääkäri joka ottaa vastaan leikkaukseen hakeutuvia? Kokemuksia?
haicu- Viestien lukumäärä : 34
Registration date : 31.05.2011
Vs: sisätautilääkärillä?
näemmä muuttunu käytäntö, sillä minä kävin jo ennen ENE:ä sisätautilääkärillä 15.9.2010 - ENE alkoi sen jälkeen. Käsittääkseni sinulla on nyt se lääkäripalaveri, jossa sinulle selvitetään onko mitään estettä leikkaukseen ja kartoitetaan sinun sitoutumistasi siihen - peilataan ENE-tuloksia - tentataan suhtautumista alkoholiin (ainakin minulta kysyttiin munuaisarvojen takia - ja tuli kuiva loppuelämä;-). Asiantuntevia ja asiansa osaavia lääkäreitä ovat kaikki. Minulla taisi siinä olla "omalääkärikin" jolle minut kotikunta aikanaan lähetti yhdestä pitkäaikaissairaudesta johtuen. Sinne vaan rohkeasti - ja ole rehellinen oma itsesi - sinun parastasi he ajattelevat! Uskon että palaverin aikana selviää oletko jo leikkausjonossa vai pääsetkö leikkausjonoon vai et. - ja ainakin tuo painon pudotuksesi ENE:n aikana on aika vakuuttava meriitti ja osoittaa sitoutumistasi hankkeeseen!
BLOCCO- Viestien lukumäärä : 201
Registration date : 19.10.2010
Juurikin noin kuin Blocco kirjoitti. Yhdessä päättävät tuon rav. terapeutin ja sis lääkärin kanssa noita leikkuuseen pääseviä (näin käsitin).
Minut ja muitakin on ottanut tuolla vastaan öö Taurio?
Tsemppiä sinne, hyvin se menee, mittaa verenpaineen ja kuuntelee keuhkot, muu lähinnä keskustelua
Minut ja muitakin on ottanut tuolla vastaan öö Taurio?
Tsemppiä sinne, hyvin se menee, mittaa verenpaineen ja kuuntelee keuhkot, muu lähinnä keskustelua
Minni67- Viestien lukumäärä : 195
Ikä : 57
Registration date : 02.11.2010
Kiitos tiedoista Minni67 ja Blocco eipä auta muuta kun lähtee käymään vastaanotolla ja kuulemassa tuomiota
mistä näitä perhosia tulee vatsaan? luulisi jo että pelkästään verenpaine huitelee tuola taivaissa vaikka eihän kaikella järjellä ajateltuna pitäisi jännittää lääkäriä... kyllä ihmismieli on outo ja mystinen.
mistä näitä perhosia tulee vatsaan? luulisi jo että pelkästään verenpaine huitelee tuola taivaissa vaikka eihän kaikella järjellä ajateltuna pitäisi jännittää lääkäriä... kyllä ihmismieli on outo ja mystinen.
No lääkäri on mukava
Mulla mitattiin verenpaine ja paino ja yleistä keskustelua, tuolta menin hoitajalle joka kertoi oikeastaan sen minkä jo tiesinkin 30 min meni, aikaa oli varattu enemmin.
Mulla mitattiin verenpaine ja paino ja yleistä keskustelua, tuolta menin hoitajalle joka kertoi oikeastaan sen minkä jo tiesinkin 30 min meni, aikaa oli varattu enemmin.
Aurora- Viestien lukumäärä : 190
Registration date : 29.04.2011
No niinhän tuo Aurora juurikin meni: aikaa varattu 1,5 tuntia ja vain 30 min tuli oltua... Vihreetä valoa näytti herra R, ja nyt vaan odotellaan sitten kutsua jatkoon... Tipahti kyllä kivi sydämmeltä. Painoindeksi alle 40 nyt mutta lähetteen tekohetkellä lähempänä 42, joten ilman muuta suositteli leikkausta kun vielä tuo sokeri juttu on vielä hieman koholla ja verenpaineet...
Eli nyt vaan odottelee aikaa gastroskopiaan ja ultraan =) Odottavan aika on pitkä mutta toisaalta mielellään odottaa jos leikkaukseen pääsee. Paino ei saa nousta ja ruokavalio tulisi pitää n 1200 kalorin luokassa. Hiphei, tää hyppii ihan innoissaan kun olin niin varma että mut tyrmätään heti alkuunsa.
Eli nyt vaan odottelee aikaa gastroskopiaan ja ultraan =) Odottavan aika on pitkä mutta toisaalta mielellään odottaa jos leikkaukseen pääsee. Paino ei saa nousta ja ruokavalio tulisi pitää n 1200 kalorin luokassa. Hiphei, tää hyppii ihan innoissaan kun olin niin varma että mut tyrmätään heti alkuunsa.
Aurora- Viestien lukumäärä : 190
Registration date : 29.04.2011
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa