Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Oulussa leikatut, kokemuksia?

3 posters

Siirry alas

Oulussa leikatut, kokemuksia? Empty Oulussa leikatut, kokemuksia?

Viesti kirjoittaja ei mikään keijukainen Ti Syys 06, 2011 4:12 pm

Tulipa mieleen kysellä teiltä Oulussa leikatuilta kokemuksia, miten leikkaus meni. Millaisia käytäntöjä Oulussa on, laitetaanko katetria, dreeniä, paineistussukkia ym.? Millaisena koitte leikkauksen? Ensi viikolla menen kirurgin juttusille, ja huomaan, että ajatukset alkaa kääntyä jo kovin leikkaukseen. Pelottaa toki, mutta oon valmis, toivottavasti pääsen leikkaukseen jo tämän vuoden puolella. Kävin vähän aikaa sitten pienellä lentomatkalla, ja ajattelin jo, että oisiko viimeinen kerta lentokoneessa, kun en saa vyötä kiinni, ja ruokapöytä jää vinoon mahan päälle. Teilläkin varmaan on näitä samoja nöyryyttäviä kokemuksia lentokoneessa, kun joutuu pyytämään vyöhön jatkopalan, se ei oo hauskaa, ei. Sitten vieressä istuu aina joku nuori Nokian insinööri, joka vetää oman vyönsä kiinni ja tyhjää jää vyöhön puoli metriä. Crying or Very sad

ei mikään keijukainen

Viestien lukumäärä : 18
Registration date : 22.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Oulussa leikatut, kokemuksia? Empty Vs: Oulussa leikatut, kokemuksia?

Viesti kirjoittaja sallan Ti Syys 20, 2011 5:55 am

Juu samoja kokemuksia on, työllä ja tuskalla saa vyötä joissakin koneissa kiskoa. Pöytälevyä en ees yritä laskea, kerran yritin ja voi miten nöyryyttävää oli kun se jäi ihan vinoon Embarassed
Ootko menossa ODL:n puolelle vai jonotatko OYSiin? Kiinnostaa kovasti kun itsellä vielä tilanne auki. Leikkaukseen olisi kova hinku, mutta rahoitus tökkii pahemman kerran.

sallan

Viestien lukumäärä : 47
Registration date : 02.05.2011

http://liianpaksuaidiksi.blogspot.com/

Viesti kirjoittaja ei mikään keijukainen Ti Syys 20, 2011 1:39 pm

Oon menossa OYSiin, ja sain eilen leikkausajan, se on 10.10. Onneksi pääsen OYSiin, puolitoista vuotta jonotin, ei olisi varaa mennä yksityiselle.

ei mikään keijukainen

Viesti kirjoittaja Rovatar Ma Syys 26, 2011 4:33 am

Minut leikattiin Oulussa 14.2.2011 ja olen erittäin tyytyväinen.
6kk tarkastus tehtiin Oulussa ja lääkäri että minä tosi tyytyväisiä tuloksiin.
Leikkaus meni erittäin hyvin.Kipuja ei ollut koko aikana minkäänlaisia.
Olin päivän uniapnean takia heräämössä seurannassa ja koko hoitoaika oli maanantaista-keskiviikkoon.
Olin tosi hyvässä kunnossa.Keskiviikona olin jo illalla kaupassa:D
Minut otettiin matkan takia sunnuntaina sairaalaan sisäään ja olin aamulla 9 aikaan leikkaussalilla.Heräämössä olin n.12 aikaan.
Ilmaa oli hieman vatsassa ja siihen sain piikkejä mutta kaasun lähdettyä kipuja ei ollut.Ei edes leikkausviillot päältä olleet kipeitä.
TUkisukat laitettiin aamulla tunti ennen leikkuuta ja sain ne tiistai aamuna ottaa pois.Katetri oli tiistaihin asti.Se laitetaan nukutuksessa joten ei tarvitse jännittää.Ottaminen pois ei tunnu miltään.
Heti leikkausta seuraavana päivänä leikkaava lääkäri kävi katsomassa,fysioterapeutti ym.
Jos pitäisi mennä uudelleen olisin heti valmis Smile
Tämä leikkaus on muuttanut minut aivan kokonaan.Niin ulkoinen olemus on aivan toinen,henkinen puoli sekä tunnen terveeksi todella itseni.Uniapnea parani 3 kk:dessa ja sain jättää laitteet pois.
Ei muuta kuin rohkein mielin leikkaukseen.Elämänlatu paranee aivan mahdottomasti.
Rovatar
Rovatar

Viestien lukumäärä : 314
Registration date : 05.12.2009

Viesti kirjoittaja ei mikään keijukainen Ma Syys 26, 2011 3:00 pm

kiitos Rovatar, rohkaisevaa, olen positiivisella mielellä ja uskon että minullakin leikkaus onnistuu. Eneilyä takana nyt viikko, ja ei vieläkään helppoa oo, kaipaan kovasti ruokaa ja syömistä, vaikka varsinaisesti ihan hirveä nälkä ei ole kuitenkaan. Nähtävästi ruoka ja syöminen on ollut hyvin suuressa osassa mun elämässä.

ei mikään keijukainen

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa