Ketoosiin leikattuna
3 posters
Ketoosiin leikattuna
Minulla on jo reilu 7kk leikkauksesta ja painon pudotus alkoi hiipumaan. Aloin sitten vähentämään syömisiäni. Viime viikolla punnitsin sitten huvikseni ruoka-annokseni ja en meinannut uskoa silmiäni, kuinka iso annos 200g loppujen lopuksi on. Luulin syöväni paljon, mutta tosiasiassa aiemmin söinkin ihan 150-200g annoksia. Jatkoin kuitenkin annosten pienentämistä, koska ravasin puntarilla ja paino ei vain laskenut. Eilen aloin sitten ihmettelemään miksi kaikki maistuu niin pahalle. Miksi en saata syödä mitään. Oksettaa ruuan hajukin. Tajusin lopulta olevani ketoosissa. Olin syönyt alle 1000kcal muutaman päivän ja ketoosi paukahti päälle. Ennen leikkausta ketoosi tuli vasta alle 800kcal dietillä. Minulla on kyllä taipumusta tällä hetkellä mieltää annokseni kamalan suuriksi, vaikka söisinkin vähemmän. Olen siis voinut kaloritkin laskea väärin.
En uskonut, että vielä näin kauan leikkauksesta saan aikaiseksi tämän syömättömyyden noidankehän. Leikkauksen jälkeen mulla kävi näin muutaman kerran, mutta siitäkin on jo aikaa. Sinänsä paino on lähtenyt taas laskuun eli en ihan turhanpäiten rääkkää itseäni. Tämä ketoosin maku ja täydellisen ruokahalun puutuminen on kuitenkin aika stressaavaa. En usko, että tätäkään kauaa jaksaa. Mun pitäisi löytää sellainen kultainen keskitie ja uskoa tähän mahaani... Ja siihen että paino laskee. Ei se ole niin vakavaa, vaikka se ei menekään ihan kiloa viikossa.
En uskonut, että vielä näin kauan leikkauksesta saan aikaiseksi tämän syömättömyyden noidankehän. Leikkauksen jälkeen mulla kävi näin muutaman kerran, mutta siitäkin on jo aikaa. Sinänsä paino on lähtenyt taas laskuun eli en ihan turhanpäiten rääkkää itseäni. Tämä ketoosin maku ja täydellisen ruokahalun puutuminen on kuitenkin aika stressaavaa. En usko, että tätäkään kauaa jaksaa. Mun pitäisi löytää sellainen kultainen keskitie ja uskoa tähän mahaani... Ja siihen että paino laskee. Ei se ole niin vakavaa, vaikka se ei menekään ihan kiloa viikossa.
dunbar- Viestien lukumäärä : 329
Registration date : 11.01.2009
Vs: Ketoosiin leikattuna
Joo, ei se enää puolen vuoden jälkeen mene sitä kiloa viikossa. Sullakin on pudonnut tosi hyvin. Mutta kyllä se paino putoaa vielä pitkään, kun muistat syödä riittävän usein
Juuri eräs yhteinen ystävämme kehui kuinka upea ja hehkeä olit ollut kun hän oli sua nähnyt. Ota rennosti!
Juuri eräs yhteinen ystävämme kehui kuinka upea ja hehkeä olit ollut kun hän oli sua nähnyt. Ota rennosti!
Lyltsy- Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Registration date : 28.03.2010
Argh! Pitäisi muistaa ottaa- rennosti siis. Ois ollut hauskaa tulla sinne pk-seudun tapaamiseen, mutta työt estää...
Ei tipu minullakaan enään samaan tahtiin kuin alussa... pitää vain rauhoitella itseään, et uuden elämän opettelu vie aikansa ja leikkaus toimii kunhan vain muuttaa entisen elämäntapansa oikeaksi.
Olit todella kaunis ja hehkuva kun tapasimme viimeksi, ole ylpeä itsestäsi. Itse sain taas voimia sun muutoksesta!
Olit todella kaunis ja hehkuva kun tapasimme viimeksi, ole ylpeä itsestäsi. Itse sain taas voimia sun muutoksesta!
laila- Viestien lukumäärä : 55
Registration date : 24.06.2010
Hahaa Laila! Olet itse sulanut ihan silmissä. Sain kovasti ihmettelyjä muilta miten oletkaan laihtunut niin paljon...
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa