Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Töissä syöminen

3 posters

Siirry alas

Töissä syöminen Empty Töissä syöminen

Viesti kirjoittaja silkkiuikku Ke Elo 24, 2011 11:36 am

Miten olette leikatut ratkaisseet töissä syömisen leikkauksen jälkeen? Häviättekö parin tunnin välein kahvihuoneeseen syömään vai menneet salaa vessaan pupsuttamaan jotain? Lähinnä vaan mietin miten hyvällä pomot ja kanssatyöntekijät suhtautuu jos toinen käy parin tunnin välein tauolla..
silkkiuikku
silkkiuikku

Viestien lukumäärä : 55
Registration date : 07.10.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Töissä syöminen Empty Vs: Töissä syöminen

Viesti kirjoittaja Pallokala Ke Elo 24, 2011 1:35 pm

Mulla aika hyvin sujuu, aamulla kotona syön klo 7, sithän klo 9 on ihan normistikin kahvitauko jolloin muutkin on tauolla, klo 11 alkaa ruokis ja iltapäiväksi jos ei haluu odottaa klo 14:sta niin työpöydälle voi ottaa jotain naposteltavaa (eilen oli pari lihapullaa ja juustosiivu, ei ne parissa tunnissa pilaannu vaikkei olleetkaan jääkaapissa). Ja juomapuollo on työpöydän laidalla.
Kukaan ei ole kiinnittänyt mitään huomiota.

Paitsi ruokatunnilla kun syödään yhdessä ne ihmettelee mun superpieniä ruokamääriä.

Mut kun kiloja on hävinnyt niin olen sanonut että kilot tulee niin helposti takasin että nyt yritän tsempata etteivät ole jouluksi tuplana vyötäröllä.
Leikkauksesta en ole töissä kertonut.
Pallokala
Pallokala

Viestien lukumäärä : 390
Registration date : 07.09.2010

Viesti kirjoittaja Bulla65 Ke Elo 24, 2011 2:55 pm

Meillä olisi mahdollisuus käydä syömässä henkilöstöravintolassa, mutta lopetin siellä käymisen jo aikoja sitten, koska huomasin syöväni siellä aina yli tarpeen, pitihän se jälkkärikin aina syödä kun kuului lounaspaketin hintaan Smile. Siirryin siis syömään omia eväitäni taukohuoneessamme ja samaa linjaa olen jatkanut leikkauksen jälkeen.

Ei siinä mitään ongelmaa ole, ainakin meillä on lakisääteiset tauot, joina aikoina syöminen onnistuu. Aamulla syön myös aamupalan kotona n. klo 7:00, yleensä puuroa mehukeiton kanssa. Sitten on kahvitauko töissä yhdeksän maissa, silloin syön esim. jonkun hedelmän, usein miten banaanin tai syön vaikka viilin tai rahkan. Juon myös toisinaan teetä n. 1.5 dl.

Puolen päivän aikaan on ruokatauko, jolloin syön evääni, joka voi olla esim. 200 g purkki raejuustoa, ruisleivän siivu + marg. + juustonsiivu + kalkkunaleikkeen siivu ja tomaatti.

Kahden aikoihin on taas kahvitauko ja silloin voin juoda vaikka proteiinijuomaa tai syödä jotakin muuta pientä ja juoda vähän teetä tai kahvia. Eli ihan hyvin pärjää töissä syömisten kanssa ja ei tarvitse pitää yhtään sen enempää taukoja kuin muutakaan, eikä se olisi edes sallittua ainakaan täällä meidän töissä, joissa kahvitauot on kaikille tasan 12 min. ja ruokatauko tasan 30 min., niistä ei saa lipsua tai tulee sanomista Smile.

PS. mahdollisia joskus yllättäviä pidempiä työpäiviä varten olen hommannut työhuoneeseeni jotakin pientä syömistä, esim. välipalapatukoita, rusinoita, pähkinöitä, jottei syömisvälit pääse liian pitkiksi vaikka päivä venähtäisikin.
Bulla65
Bulla65

Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 59
Registration date : 14.04.2010

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics