Tamperelaiset hoi!!!
2 posters
Tamperelaiset hoi!!!
Tässä kyselisin et, kuin kauan on ravintoterapeutilla ja sisätautilääkärillä käynnistä ollu aikaa, kun ootte saanu ajan puukolle? Onko menny pitkäänkin? Mihinkähän asti mun aikani vois mennä? Itellä rv ja sis.lääkäri ajat on 30.8 ja 5.9. Gastrot mulle on tehty muusta syystä jo viime vuonna niin nekin nopeuttaa, kun niitä ei tarvii enään tehdä. Verikokeissa oon jo käyny. Nyt kun vielä jaksais alkaa eneileen, mutta kun ei niin ei.
Niin ja onko muuten noiden käyntien jälkeen jotain muita käyntejä vielä? En tiedä, miten tää juttu oikeen etenee. Mun kaveri on leikattu viime vuonna loppu vuodesta ja SE ON NIIN HYVÄN NÄKÖINEN!!! Vitsi!! Ootan vaan ite, et nää läskit lähtis mäkeen!!!!
Hyvää viikonloppua kaikille!!!!
T: Pike
Niin ja onko muuten noiden käyntien jälkeen jotain muita käyntejä vielä? En tiedä, miten tää juttu oikeen etenee. Mun kaveri on leikattu viime vuonna loppu vuodesta ja SE ON NIIN HYVÄN NÄKÖINEN!!! Vitsi!! Ootan vaan ite, et nää läskit lähtis mäkeen!!!!
Hyvää viikonloppua kaikille!!!!
T: Pike
Pike- Viestien lukumäärä : 11
Registration date : 10.04.2011
Vs: Tamperelaiset hoi!!!
Moikka Pike
mulla näkee allekirjoituksesta tuon aikajanan Tosin tässä oli kesätauko välissä, joka saattoi hieman pidentää asiaa. Mulle oli alunperin 5.9 leikkuuaika, mutta sain pari viikkoa aikasemman peruutusajan.
mulla näkee allekirjoituksesta tuon aikajanan Tosin tässä oli kesätauko välissä, joka saattoi hieman pidentää asiaa. Mulle oli alunperin 5.9 leikkuuaika, mutta sain pari viikkoa aikasemman peruutusajan.
Minni67- Viestien lukumäärä : 195
Ikä : 57
Registration date : 02.11.2010
Hienoa Minni67!! Jännittääkö?? Oot muuten saanu painoo pois tosi hienosti!!!
Toivottavasti menis nopeempaa!! Mä en kestä kohta enään!! Ai, jos ei kestä niin mitäs sit teet?? No niimpä!!! Mut kuitenkin!!
Siis sun aikas on jo ylihuomenna!! HIENOO!!!
Oisko mahollisuutta tavata joskus?? Ois kiva nähä "elävänä" eikä vaan jutella täällä foorumilla??!! Muutenkin saisin sulta varmasti tsemppiä ja näkisin kuinka muutut missiksi!!!!
Toivottavasti menis nopeempaa!! Mä en kestä kohta enään!! Ai, jos ei kestä niin mitäs sit teet?? No niimpä!!! Mut kuitenkin!!
Siis sun aikas on jo ylihuomenna!! HIENOO!!!
Oisko mahollisuutta tavata joskus?? Ois kiva nähä "elävänä" eikä vaan jutella täällä foorumilla??!! Muutenkin saisin sulta varmasti tsemppiä ja näkisin kuinka muutut missiksi!!!!
Jännittää silleen "sopivasti", eli ei ainakaan vielä mitään järjetöntä paniikkia. Kiitos kannustuksesta, mut musta ei kyllä saa missiä ees uudelleen tekemällä, vaikka toi paino laskiskin
Oli tossa puhetta Piitun kanssa rehvaamisesta, jahka sieltä Hatanpäältä kotiudun ja pääsen taas liikenteeseen, tuuppa meidän kanssa rupattelemaan, sovitaan aika ja paikka sitten lähempänä, viimeeksi käytiin tuolla Linnainmaan Pressossa kahveella, mut mikä vaan käypi, kun pistetään käymään
Oli tossa puhetta Piitun kanssa rehvaamisesta, jahka sieltä Hatanpäältä kotiudun ja pääsen taas liikenteeseen, tuuppa meidän kanssa rupattelemaan, sovitaan aika ja paikka sitten lähempänä, viimeeksi käytiin tuolla Linnainmaan Pressossa kahveella, mut mikä vaan käypi, kun pistetään käymään
Älä nyt!! Varmasti pääset missin mittoihin!!! Ainakin XL-missin!! Hih!! Ei mustakaan ulkonäön perusteella missiä tuu ikinä, mut jos tosiaan pääsis ees XL- tai jos hyvin kävis niin L- tai jos vielä saa toivoa, niin vaikka M-mittoihin!!!! Toivossa on hyvä elää!!!
Tosi kiva, jos pääsisin teidän mukaan treffeille. Ilmoittele sitten, kun jaksat olla liikenteessä!!! Tuleekos noi priva viestit suoraan mun sähköpostiin? En meinaan oo viä käyttäny niitä ollenkaan?
Mut hei!! Tsemppiä leikkuuseen ja pidän täällä peukkuja ja varpaita pystyssä sulle!!! Ja oon tietty onnellinen sun puolestas!!! (Ihan ihan pikkusen kateellisena!! )
Tosi kiva, jos pääsisin teidän mukaan treffeille. Ilmoittele sitten, kun jaksat olla liikenteessä!!! Tuleekos noi priva viestit suoraan mun sähköpostiin? En meinaan oo viä käyttäny niitä ollenkaan?
Mut hei!! Tsemppiä leikkuuseen ja pidän täällä peukkuja ja varpaita pystyssä sulle!!! Ja oon tietty onnellinen sun puolestas!!! (Ihan ihan pikkusen kateellisena!! )
Kyl nää mitat tästä pikkuhiljaa Kaksnumeroisella painolla mennää nyt leikkuuseen, katotaan mitä sen jälkeen tapahtuu
Yksäreistä tulee mulle ainakin ilmotus mailiin, ja voidaan sitä kahveeta vaikka sitä kautta sit organiseerata
Yksäreistä tulee mulle ainakin ilmotus mailiin, ja voidaan sitä kahveeta vaikka sitä kautta sit organiseerata
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa