Paino jumii ja kierto....
4 posters
Sivu 1 / 1
Paino jumii ja kierto....
Onko teillä kenelläkään ollut niin että jossain vaiheessa painon tippuminen jumii johonkin kohtaan joksikin aikaa? Kuinka pitkään teillä on se jumiminen kestänyt? Ja vaikuttaako menkkakierto teillä painoon?
Mulla lähtenyt 12,3 kg 2 kk pelkällä ruokavaliolla, mutta nyt on jumittanut; alkaa jo hermot mennä.
Ja 1 kilo tulla tupsahti takasin (2 vk sitten oli tippunut 13,3) mutta menkkakierto on siinä vaiheessa että muutenkin tuntuu että oon ihan pallo.
Mulla lähtenyt 12,3 kg 2 kk pelkällä ruokavaliolla, mutta nyt on jumittanut; alkaa jo hermot mennä.
Ja 1 kilo tulla tupsahti takasin (2 vk sitten oli tippunut 13,3) mutta menkkakierto on siinä vaiheessa että muutenkin tuntuu että oon ihan pallo.
Pingviini- Viestien lukumäärä : 12
Registration date : 15.06.2011
Vs: Paino jumii ja kierto....
Täällä kans yksi jumituksen uhri. Olen tässä ennen leikkaukseen menoa yrittänyt pikkuhiljaa pudottaa painoa ja kolme viikkoa sitten iski jumi . Paino ei ole liikahtanut mihinkään vaikka syömiset todellakin ollut kurissa enkä edes kertaakaan ole repsahtanut . Hermo menee vaikka tiedänkin, että ennemmin tai myöhemmin se paino taas menee alas. Siis jos vain jaksan jatkaa laihduttamista .
Sennisofia- Viestien lukumäärä : 24
Registration date : 19.11.2010
Mä oon ollu aina sellainen laihduttaja et paino laskee ihan hurjasti ja sitte voi olla monta viikkoa ettei laske tai jopa nousee menkkojen yhteydessä nousee monasti jopa 4kg....
kissus nytkö jo- Viestien lukumäärä : 592
Registration date : 09.09.2010
Minulla myös kuukautiskierto vaikuttaa painoon yleensä noin 1-2 kilon verran. Muuten mulla pisin "jumi" ollut viisi viikkoa jolloin paino ei tippunut lainkaan vaikka söin ja liikuin kuten ennenkin. Siitä se taas lähti sitten alaspäin pikkuhiljaa. Ravintoterapeutti ei ollut huolissaan asiasta, mutta itse olin tietenkin vähän kärsimätön ja turhautunut kun ei laihtumista tapahtunut.
Pampula- Viestien lukumäärä : 28
Registration date : 09.08.2010
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa