Tietääkö kukaan.....
2 posters
Sivu 1 / 1
Tietääkö kukaan.....
Voiko sairasloman päälle saada sairaslomaa??Eli jos olen jo nyt sairaslomalla vuoden loppuun asti niin tuleeko tästä leikkauksesta silti sairasloma??
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
Vs: Tietääkö kukaan.....
Voihan ne sulle sen rutiinisti kirjottaa, mut ei sulle siitä mitään hyötyä ole. Et siis saa tuplapalkkaa tuplasairaslomalta
Allekirjottanut ollut jo toista vuotta saikulla ja kela maksanu viimeeksi päivärahoja helmikuun loppuun
Allekirjottanut ollut jo toista vuotta saikulla ja kela maksanu viimeeksi päivärahoja helmikuun loppuun
Minni67- Viestien lukumäärä : 195
Ikä : 57
Registration date : 02.11.2010
Kiitos vastauksestasi..Mä en omasta mielestäni tarvitse toista sairaslomaa kun entinenkin on lähes vuoden loppuun asti voimassa..suurella todennäköisyydellä olen joutumassa eläkkeelle
Vakuutusyhtiö tekee kiusaa niinkuin on tehnyt sitä jo monta vuotta ja vaatii lääkärin todistusta tästä leikkauksesta tulevasta sairaslomasta,eli toisin sanoen koittaa laistaa maksu jutuissa ja sysätä vastuun esim kelalle..Mun maalaisjärkeeni ei vaan mahdu se että miten sairaslomalla voi saada sairaslomaa??ei nämä kolarin aiheuttamat pysyvät haitat/vammat katoa laihdutusleikkauksen ansiosta..leikattiin mut tai ei silti olen työkyvytön No kiusa se on pienikin kiusa.
Vakuutusyhtiö tekee kiusaa niinkuin on tehnyt sitä jo monta vuotta ja vaatii lääkärin todistusta tästä leikkauksesta tulevasta sairaslomasta,eli toisin sanoen koittaa laistaa maksu jutuissa ja sysätä vastuun esim kelalle..Mun maalaisjärkeeni ei vaan mahdu se että miten sairaslomalla voi saada sairaslomaa??ei nämä kolarin aiheuttamat pysyvät haitat/vammat katoa laihdutusleikkauksen ansiosta..leikattiin mut tai ei silti olen työkyvytön No kiusa se on pienikin kiusa.
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
Ota sitten tosiaan se saikku vastaan ja toimita sinne helvatin vakuutusyhtiöön, saman paikan kanssa mäkin tässä kinaan, valitus lähtenyt jo aikapäiviä sitten, mutta käsittelyaika kuulemma lähes puol vuotta. Mulla oli kyseessä kuntoutusraha, eli sellanen määräaikanen juttu..
Ne on niin syvältä niiden päätökset..
Ne on niin syvältä niiden päätökset..
Minni67- Viestien lukumäärä : 195
Ikä : 57
Registration date : 02.11.2010
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa