Maiski ramilla, alle reikä,reikä lukeman
+7
Pallokala
Keijuli
Elämä edessä
tigertytto
mm57
eräpena
Maiski
11 posters
Maiski ramilla, alle reikä,reikä lukeman
Nyt se on sitten saavutettu, se neuvolassa punnittavien rajapyykki Kauan sitä sai odotella, mutta tulihan se sieltä.
Keskiviikkona eka jälkitarkistus keikka leikkurin jälkeen....
Töissä tahtoo tuo ruokailurytmi karata, mutta yritän sinnitellä ja muistaa syödä ajallaan.
Tsemppiä kaikille meille, elämä hymyilee
Keskiviikkona eka jälkitarkistus keikka leikkurin jälkeen....
Töissä tahtoo tuo ruokailurytmi karata, mutta yritän sinnitellä ja muistaa syödä ajallaan.
Tsemppiä kaikille meille, elämä hymyilee
Maiski- Viestien lukumäärä : 139
Ikä : 62
Registration date : 15.03.2011
eräpena- Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 65
Registration date : 15.12.2010
Vs: Maiski ramilla, alle reikä,reikä lukeman
0nnea!perässä tullaan minulla tänään 6kk leikkauksesta ja lähtenyt -43kg.14kg ennnen toimenpidettä ja29kg nyt puolessa vuodessa
mm57- Viestien lukumäärä : 22
Registration date : 15.08.2010
Hienoa Maiski
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
Hienoa Maiski!!!!!!
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
Ja isää hyviä uutisia! Onnea nyt ja jatkossa!
Keijuli- Viestien lukumäärä : 14
Registration date : 27.05.2011
Kiitos kaikille onnittelijoille.
Parasta antia on ympäristön havainnointi muuttuneesta olemuksesta! Olen jo muutamalle sellaisellekkin työkaverille kertonut, joille en aiemmin ole kertonut operaatiosta, saamani avun luonteen tähän muutokseen.
Erittäin posittivinen on ollut vastaanotto.
Parasta antia on ympäristön havainnointi muuttuneesta olemuksesta! Olen jo muutamalle sellaisellekkin työkaverille kertonut, joille en aiemmin ole kertonut operaatiosta, saamani avun luonteen tähän muutokseen.
Erittäin posittivinen on ollut vastaanotto.
Onnea.
Ja jännä miten erilailla ihmiset esim töissä suhtautuu.
Luulis että - 30 kiloo musta jo näkyis, suurin osa ei mainitse sanallakaan.
Ja jännä miten erilailla ihmiset esim töissä suhtautuu.
Luulis että - 30 kiloo musta jo näkyis, suurin osa ei mainitse sanallakaan.
Pallokala- Viestien lukumäärä : 390
Registration date : 07.09.2010
Mä taas oikeen toivon, ettei kukaan sanois mitään...tänään viimeksi päiväködissa yksi äiti ihmetteli, että mihin musta on jäänyt puolet kesän aikana...mitä siihenkin sitten sanoo!?????! Mä en vaan osaa suhtautua siihen, että ulkonäöstä "huomautellaan", noin niinkuin positiivisessa mielessä. Tulee kovin hankala olo siinä tilanteessa. Niihin negatiivisiin kommentteihin sitä jtnkn niin tottunu, että ne vaan menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos ja niihin kukaan ei edes odota vastausta. en tiedä, enpä olis odottanu, että tällaisesta tulee mulle joskus vielä "ongelma"! Ja vielä täytyy sanoa, että kyllä on ihmisellä hyvin asiat, jos tässä on sen ongelmat...
lisbet- Viestien lukumäärä : 127
Registration date : 24.02.2011
Mietin tuota asioiden hyvin olemista...! Hmmm... ei se taida ihan niin mennä kuitenkaan, että kaikki minulla ois niin huipusti, Vai ymmärsinköhän sittenkään oikein?
Sitä vaan jaksaa suhtautua asioihin paremmin ja positiivisemmalla otteella kun ei inhoa itseään ihan NIIN raskaasti.
Toisekseen, se oma hyvä olo heijastuu ulospäinkin, kai se vaan niin on. JA olen mielialaihminen, totaalisesti.
Voimahali kaikille
Sitä vaan jaksaa suhtautua asioihin paremmin ja positiivisemmalla otteella kun ei inhoa itseään ihan NIIN raskaasti.
Toisekseen, se oma hyvä olo heijastuu ulospäinkin, kai se vaan niin on. JA olen mielialaihminen, totaalisesti.
Voimahali kaikille
Musta tuntuu,et ihmiset ei uskalla kommentoida laihtumista,kun ne siinä samalla "jäisivät kiinni" siitä,että ovat "lihavana pitäneet".En tiiä saiko kukaan sellvää mitä tarkotan,mut ei kannata loukkaantua jos kaikki ei kommentoi..Huomaavat varmasti muutoksen..
katka- Viestien lukumäärä : 96
Registration date : 05.10.2010
Joo olispa mukava vastata:Meinaakkos et olen joskus ollu lihava?
Lovely- Viestien lukumäärä : 271
Registration date : 24.07.2010
Maiski, meinasin, että mulla on hyvin asiat, jos tuossa on mun ongelmat, että moisia pohdin!
lisbet- Viestien lukumäärä : 127
Registration date : 24.02.2011
Jokainen meistä suhtautuu painon heilahteluun omalla tavallaan...
Jos ei huomata, harmittaa tai toisinpäin.
Silloin kun onnistuneen painonhallinnan jälkeen paino kääntyy nousuun, kummasti porukat vaikenee, kenelläkään ei ole kanttia tulla sanomaan mitään. Tämä vain omakohtainen kokemukseni näitähän riittää............
Jos ei huomata, harmittaa tai toisinpäin.
Silloin kun onnistuneen painonhallinnan jälkeen paino kääntyy nousuun, kummasti porukat vaikenee, kenelläkään ei ole kanttia tulla sanomaan mitään. Tämä vain omakohtainen kokemukseni näitähän riittää............
Joku työkaveri sanoi loman jälkeen, että ootpa laihtunu ja paljon. Kuinka paljon?
Sanoin etten kerro, kun luulet sen jälkeen että oon ollut lihava. No sanoin kumminkin että 23kg
Sanoin etten kerro, kun luulet sen jälkeen että oon ollut lihava. No sanoin kumminkin että 23kg
Piuku- Viestien lukumäärä : 189
Registration date : 26.10.2010
Hienoa Piku, mikäs oli kommentti menetetyistä eduista?
Meidän ongelma taitaa olla "hiukan" sama kuin alkoholistilla!
Meidän ongelma taitaa olla "hiukan" sama kuin alkoholistilla!
Tervehdys kaikille palstalaisille piitkästä aikaa
Elämä jatkuu omalla painollaan, itselläni tuo painon putoaminen ei ole päätä huimannut, jökittää lähinnä, mutta kiinteytymistä ilmeisesti tapahtuu koko ajan.
Ympäristön kommentteihin ( Näitä muuten piisaa, aina vaan ) vastaan niinkuin asia on, eli että olen lihavuusleikattu!
Minulla nyt kun kävin verikoe-konrollissa, niin hb ja B-vitamiini tasot aika matalalla....mene nyt ensviikolla lekurille tuumaileen, että tarvinko B-vitamiinit piikkinä vai miten ja pitänee aloittaa rauta-kuuri.
Jonninmoista vetämättömyytä on ilmennyt noissa normi arki-rutiineissa, ei vaan tahdo jaksaa tarttua toimeen!
Liikun mielestäni aika paljon, joku väittää että sairaalloisesti, mutta siittä vain tulee niin hyvä fiilis oikein pomppu-semmoinen.
Päivääkään en ole matkastani katunut, tsemppiä kaikille
Elämä jatkuu omalla painollaan, itselläni tuo painon putoaminen ei ole päätä huimannut, jökittää lähinnä, mutta kiinteytymistä ilmeisesti tapahtuu koko ajan.
Ympäristön kommentteihin ( Näitä muuten piisaa, aina vaan ) vastaan niinkuin asia on, eli että olen lihavuusleikattu!
Minulla nyt kun kävin verikoe-konrollissa, niin hb ja B-vitamiini tasot aika matalalla....mene nyt ensviikolla lekurille tuumaileen, että tarvinko B-vitamiinit piikkinä vai miten ja pitänee aloittaa rauta-kuuri.
Jonninmoista vetämättömyytä on ilmennyt noissa normi arki-rutiineissa, ei vaan tahdo jaksaa tarttua toimeen!
Liikun mielestäni aika paljon, joku väittää että sairaalloisesti, mutta siittä vain tulee niin hyvä fiilis oikein pomppu-semmoinen.
Päivääkään en ole matkastani katunut, tsemppiä kaikille
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa