Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Maiski ramilla, alle reikä,reikä lukeman

+7
Pallokala
Keijuli
Elämä edessä
tigertytto
mm57
eräpena
Maiski
11 posters

Siirry alas

Maiski ramilla, alle reikä,reikä lukeman Empty Maiski ramilla, alle reikä,reikä lukeman

Viesti kirjoittaja Maiski Su Elo 07, 2011 8:24 pm

Nyt se on sitten saavutettu, se neuvolassa punnittavien rajapyykki Very Happy Kauan sitä sai odotella, mutta tulihan se sieltä.
Keskiviikkona eka jälkitarkistus keikka leikkurin jälkeen....
Töissä tahtoo tuo ruokailurytmi karata, mutta yritän sinnitellä ja muistaa syödä ajallaan.
Tsemppiä kaikille meille, elämä hymyilee sunny
Maiski
Maiski

Viestien lukumäärä : 139
Ikä : 62
Registration date : 15.03.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Maiski ramilla, alle reikä,reikä lukeman Empty Vs: Maiski ramilla, alle reikä,reikä lukeman

Viesti kirjoittaja eräpena Su Elo 07, 2011 8:46 pm

cheers cheers sunny
eräpena
eräpena

Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 65
Registration date : 15.12.2010

Maiski ramilla, alle reikä,reikä lukeman Empty Vs: Maiski ramilla, alle reikä,reikä lukeman

Viesti kirjoittaja mm57 Su Elo 07, 2011 9:04 pm

0nnea!perässä tullaan minulla tänään 6kk leikkauksesta ja lähtenyt -43kg.14kg ennnen toimenpidettä ja29kg nyt puolessa vuodessa

mm57

Viestien lukumäärä : 22
Registration date : 15.08.2010

Viesti kirjoittaja tigertytto Su Elo 07, 2011 9:34 pm

Hienoa Maiski cheers sunny I love you
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009

Viesti kirjoittaja Elämä edessä Ma Elo 08, 2011 3:45 am

Hienoa Maiski!!!!!! Very Happy
Elämä edessä
Elämä edessä

Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009

Viesti kirjoittaja Keijuli Ma Elo 08, 2011 3:59 am

Ja isää hyviä uutisia! Onnea nyt ja jatkossa!

Keijuli

Viestien lukumäärä : 14
Registration date : 27.05.2011

Viesti kirjoittaja Maiski Ti Elo 09, 2011 2:34 am

Kiitos kaikille onnittelijoille.
Parasta antia on ympäristön havainnointi muuttuneesta olemuksesta! Olen jo muutamalle sellaisellekkin työkaverille kertonut, joille en aiemmin ole kertonut operaatiosta, saamani avun luonteen tähän muutokseen.
Erittäin posittivinen on ollut vastaanotto. Razz
Maiski
Maiski

Viesti kirjoittaja Pallokala Ti Elo 09, 2011 1:51 pm

Onnea.
Ja jännä miten erilailla ihmiset esim töissä suhtautuu.
Luulis että - 30 kiloo musta jo näkyis, suurin osa ei mainitse sanallakaan.

Pallokala
Pallokala

Viestien lukumäärä : 390
Registration date : 07.09.2010

Viesti kirjoittaja lisbet Ti Elo 09, 2011 10:28 pm

Mä taas oikeen toivon, ettei kukaan sanois mitään...tänään viimeksi päiväködissa yksi äiti ihmetteli, että mihin musta on jäänyt puolet kesän aikana...mitä siihenkin sitten sanoo!?????! Mä en vaan osaa suhtautua siihen, että ulkonäöstä "huomautellaan", noin niinkuin positiivisessa mielessä. Tulee kovin hankala olo siinä tilanteessa. Niihin negatiivisiin kommentteihin sitä jtnkn niin tottunu, että ne vaan menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos ja niihin kukaan ei edes odota vastausta. Neutral en tiedä, enpä olis odottanu, että tällaisesta tulee mulle joskus vielä "ongelma"! Razz Razz Ja vielä täytyy sanoa, että kyllä on ihmisellä hyvin asiat, jos tässä on sen ongelmat... Very Happy

lisbet

Viestien lukumäärä : 127
Registration date : 24.02.2011

Viesti kirjoittaja Maiski Su Elo 14, 2011 8:40 pm

Mietin tuota asioiden hyvin olemista...! Hmmm... ei se taida ihan niin mennä kuitenkaan, että kaikki minulla ois niin huipusti, Embarassed Vai ymmärsinköhän sittenkään oikein?
Sitä vaan jaksaa suhtautua asioihin paremmin ja positiivisemmalla otteella kun ei inhoa itseään ihan NIIN raskaasti.
Toisekseen, se oma hyvä olo heijastuu ulospäinkin, kai se vaan niin on. JA olen mielialaihminen, totaalisesti.
Voimahali kaikille sunny
Maiski
Maiski

Viesti kirjoittaja katka Su Elo 14, 2011 10:58 pm

Musta tuntuu,et ihmiset ei uskalla kommentoida laihtumista,kun ne siinä samalla "jäisivät kiinni" siitä,että ovat "lihavana pitäneet".En tiiä saiko kukaan sellvää mitä tarkotan,mut ei kannata loukkaantua jos kaikki ei kommentoi..Huomaavat varmasti muutoksen..
katka
katka

Viestien lukumäärä : 96
Registration date : 05.10.2010

Viesti kirjoittaja Lovely Su Elo 14, 2011 10:59 pm

Joo olispa mukava vastata:Meinaakkos et olen joskus ollu lihava? I love you
Lovely
Lovely

Viestien lukumäärä : 271
Registration date : 24.07.2010

Viesti kirjoittaja lisbet Su Elo 14, 2011 11:32 pm

Maiski, meinasin, että mulla on hyvin asiat, jos tuossa on mun ongelmat, että moisia pohdin! Razz

lisbet

Viestien lukumäärä : 127
Registration date : 24.02.2011

Viesti kirjoittaja Maiski Ma Elo 15, 2011 12:18 pm

Jokainen meistä suhtautuu painon heilahteluun omalla tavallaan...
Jos ei huomata, harmittaa tai toisinpäin.
Silloin kun onnistuneen painonhallinnan jälkeen paino kääntyy nousuun, kummasti porukat vaikenee, kenelläkään ei ole kanttia tulla sanomaan mitään. Tämä vain omakohtainen kokemukseni Embarassed näitähän riittää............
Maiski
Maiski

Viesti kirjoittaja Piuku Ti Elo 16, 2011 3:38 am

Joku työkaveri sanoi loman jälkeen, että ootpa laihtunu ja paljon. Kuinka paljon?
Sanoin etten kerro, kun luulet sen jälkeen että oon ollut lihava. No sanoin kumminkin että 23kg Smile

Piuku

Viestien lukumäärä : 189
Registration date : 26.10.2010

Viesti kirjoittaja Maiski Ti Elo 16, 2011 1:21 pm

Hienoa Piku, mikäs oli kommentti menetetyistä eduista?

Meidän ongelma taitaa olla "hiukan" sama kuin alkoholistilla!
Maiski
Maiski

Viesti kirjoittaja Maiski To Syys 13, 2012 3:53 pm

Tervehdys kaikille palstalaisille piitkästä aikaa flower
Elämä jatkuu omalla painollaan, itselläni tuo painon putoaminen ei ole päätä huimannut, jökittää lähinnä, mutta kiinteytymistä ilmeisesti tapahtuu koko ajan.
Ympäristön kommentteihin ( Näitä muuten piisaa, aina vaan ) vastaan lol! niinkuin asia on, eli että olen lihavuusleikattu!
Minulla nyt kun kävin verikoe-konrollissa, niin hb ja B-vitamiini tasot aika matalalla....mene nyt ensviikolla lekurille tuumaileen, että tarvinko B-vitamiinit piikkinä vai miten ja pitänee aloittaa rauta-kuuri.
Jonninmoista vetämättömyytä on ilmennyt noissa normi arki-rutiineissa, ei vaan tahdo jaksaa tarttua toimeen!
Liikun mielestäni aika paljon, joku väittää että sairaalloisesti, mutta siittä vain tulee niin hyvä fiilis bounce oikein pomppu-semmoinen.

Päivääkään en ole matkastani katunut, tsemppiä kaikille sunny
Maiski
Maiski

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa