Esittäydynpä tässä...
+5
Bulla65
tigertytto
Sarppa
eräpena
EijaIrmeli
9 posters
Esittäydynpä tässä...
Kun nyt sain ohjeen miten esittäytyä niin teen sen elikkäs:
Olen 46-vuotias nainen Pohjanmaalta ja menossa tuohon leikkaukseen 16.08. Olin aikeissa mennä Viroon, mutta
jotenkin se Viro painoi mun mieltä ja ajattelin, että kysäisen Victorzonilta (ollaan samassa sairaalassa töissä)
mielipidettä Virosta ja eihän se suositellu. Sanoi sitten siinä, että hän tekee näitä leikkauksia yksityisesti Laser-
Tilkassa ja kysyi, että olenko ajatellut maksaa itse vai maksaako vakuutus. Mä en olisi edes hoksannu kysyä
vakuutusyhtiöstä, mutta sitten laitoin kyselyn vakuutusyhtiööni, joka nyt sitten maksaakin leikkauksen ! Olen joskus ollut sen verran fiksu, että olen ottanut yksityisen sairauskuluvakuutuksen. Mutta ilman Victorzonin mainintaa vakuutusyhtiöstä en olisi tajunnut sieltä edes kysyä. Mutta kun on tarpeeksi lihava niin se lasketaan sairaudeksi
Olen nyt ollut viidettä viikkoa tuolla ENE-dieetillä ja käytän noita Cambridge-pusseja. Aluksi otin joka sorttia, mutta aika pian huomasin, ettei makeat iske, joten olen nyt viimeiset pari viikkoa syönyt vain tomaatti- ja vihanneskeittoa, jotka on oikein hyvän makuisia. Lisäksi olen lisännyt ruokaakin siihen dieettiin, tonnikalaa, tomaattia, raejuustoa ja savustettua lohta olen syönyt pari kertaa ja vaikka söinkin sitä aika paljon ei paino ole
noussut.
Elikkä leikkaus olis sitten parin viikon päästä ja kesäloma alkaa leikkausta edeltävänä päivänä. Jännittää vähän,
mutta ei niin hirveästi, toivottavasti ei kovin huono olo ole, eikä kovin kipeäkään. Aika näyttää !
Olen 46-vuotias nainen Pohjanmaalta ja menossa tuohon leikkaukseen 16.08. Olin aikeissa mennä Viroon, mutta
jotenkin se Viro painoi mun mieltä ja ajattelin, että kysäisen Victorzonilta (ollaan samassa sairaalassa töissä)
mielipidettä Virosta ja eihän se suositellu. Sanoi sitten siinä, että hän tekee näitä leikkauksia yksityisesti Laser-
Tilkassa ja kysyi, että olenko ajatellut maksaa itse vai maksaako vakuutus. Mä en olisi edes hoksannu kysyä
vakuutusyhtiöstä, mutta sitten laitoin kyselyn vakuutusyhtiööni, joka nyt sitten maksaakin leikkauksen ! Olen joskus ollut sen verran fiksu, että olen ottanut yksityisen sairauskuluvakuutuksen. Mutta ilman Victorzonin mainintaa vakuutusyhtiöstä en olisi tajunnut sieltä edes kysyä. Mutta kun on tarpeeksi lihava niin se lasketaan sairaudeksi
Olen nyt ollut viidettä viikkoa tuolla ENE-dieetillä ja käytän noita Cambridge-pusseja. Aluksi otin joka sorttia, mutta aika pian huomasin, ettei makeat iske, joten olen nyt viimeiset pari viikkoa syönyt vain tomaatti- ja vihanneskeittoa, jotka on oikein hyvän makuisia. Lisäksi olen lisännyt ruokaakin siihen dieettiin, tonnikalaa, tomaattia, raejuustoa ja savustettua lohta olen syönyt pari kertaa ja vaikka söinkin sitä aika paljon ei paino ole
noussut.
Elikkä leikkaus olis sitten parin viikon päästä ja kesäloma alkaa leikkausta edeltävänä päivänä. Jännittää vähän,
mutta ei niin hirveästi, toivottavasti ei kovin huono olo ole, eikä kovin kipeäkään. Aika näyttää !
EijaIrmeli- Viestien lukumäärä : 5
Registration date : 27.07.2011
Vs: Esittäydynpä tässä...
Onnea edelleenkin ja tervetuloa.
eräpena- Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 65
Registration date : 15.12.2010
Hyvä Eija Irmeli ja tervetuloa!
Onpa sulla huippuhyvä tuuri, kun saat vakuutusyhtiöltä korvauksen. Minäkin kysyin, mutta en saa.
Onnea matkaan
Onpa sulla huippuhyvä tuuri, kun saat vakuutusyhtiöltä korvauksen. Minäkin kysyin, mutta en saa.
Onnea matkaan
Sarppa- Viestien lukumäärä : 38
Registration date : 16.01.2011
Teretulemast tän meitin joukkoon.
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
Joo oli kyllä hyvä tuuri ja laskeskelin, että se vakuutus on maksanut itsensä
nyt 20 vuotta eteenpäin Eli ihan mielelläni maksan aina sen vakuutusmaksulapun, kun se tulee 4 kertaa vuodessa !
nyt 20 vuotta eteenpäin Eli ihan mielelläni maksan aina sen vakuutusmaksulapun, kun se tulee 4 kertaa vuodessa !
EijaIrmeli- Viestien lukumäärä : 5
Registration date : 27.07.2011
Tervetuloa mukaan palstalle EijaIrmeli ja onnea tulevaan leikkaukseen, jonka näyttääkin olevan jo parin viikon kuluttua!
Bulla65- Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 59
Registration date : 14.04.2010
Tervetuloa palstalle! Tosi hyvä mäihä sulle käynyt tuossa vakuutushommelissa, onnea!
Piitu- Viestien lukumäärä : 218
Registration date : 14.12.2010
Tervetuloa minunkin puolestani EijaIrmeli! Ja tsemppiä ENEilyyn ja tulevaan leikkaukseen!
lisbet- Viestien lukumäärä : 127
Registration date : 24.02.2011
Tervetuloa mukaan joukkoomme laihtuvaan! Onnea leikkaukseen paljon! Minä olin kunnallisella puolella Vaasassa leikkauksessa Victorsonilla. Hyvä päätös oli kyllä mennä siihen. Nyt jo yli -40 kg kevyempi olo. Osan laihdutin ennen leikkausta enellä ja osa menny pois leikkauksen jälkeen.
Minttu33- Viestien lukumäärä : 125
Registration date : 08.06.2010
Moikka
Tsemppiä tulevaan koitokseen ja tervetuloa tänne Oon henges mukana
Pallomahatar- Viestien lukumäärä : 6
Registration date : 11.04.2011
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa