Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

pirttis esittäytyy:)

+2
Piuku
pirttis
6 posters

Siirry alas

pirttis esittäytyy:) Empty pirttis esittäytyy:)

Viesti kirjoittaja pirttis Ma Elo 01, 2011 1:03 pm

Dodiin heippa hei:)

Nyt alko tällä tyttösellä pussikeittoilu 11.9 saakka ja sit meneekin leikattavaksi ja alkaa jännittää miltä se elämä alkaa sitten sen jälkeen näyttämään. Kiloja on nyt tulölu kerättyä se 120kg ja enää on suunta alaspäin.
Mutta jos nyt jotain itsestäni eli olen 24-vuotias pienen tyttösen äiti jolla haaveena saada vielä lisää pikkuihmisiä perheeseensä. Työtä teen lähihoitajana ja nyt onkin alkanut ihmetyttää se että kun lääkäri vakuutteli että 3vko sairaslomaa riittää sen jälkeen kun on leikattu mutta se vähän huolettaa että voiko pitää paikkaansa? Mulla niin paljon ajatuksia päässä ja ne pyörii joten voipi olla että täällä on sitten hassuja kysymyksiä multa vieläSmile

pirttis

Viestien lukumäärä : 7
Registration date : 24.02.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

pirttis esittäytyy:) Empty Vs: pirttis esittäytyy:)

Viesti kirjoittaja Piuku Ma Elo 01, 2011 10:59 pm

Minä sain raskaan työn takia 3vkoa (sisälsi sairaalasa olo ajan). 2vkon jälkeen olisin ollut valmis töihin, vaikka en ennen leikkausta olisi sitä uskonut. Lääkärit ei helpostikkaan anna pitkää sairaslomaa heti alkajaisiksi, koska kaikki eivät sitä tarvitse. Mutta koska olemme kaikki erilaisia, niin tarvittaessa varmaan saa lisää sairaslomaa. Itselläni on kaikki sujunut hyvin, niin leikkaus kuin toipuminenkin, eikä mistään ole tarvinnut "luopua". Vain annos koot on minimaalisia ja paino tippuu hitaasti, mutta varmasti. Nyt jo pystyn syömään kaikkia ruokia ja rehuja, kunhan vain pureskelen huolella. Leikkaus tehtiin kesäkuun 15 pv. Tsemppiä sulle.

Piuku

Viestien lukumäärä : 189
Registration date : 26.10.2010

Viesti kirjoittaja Elämä edessä Ti Elo 02, 2011 3:00 am

Heipä!
Joensuussa annetaan 27 pv riippumatta työn raskaudesta. Ainakaan minulta ei edes kysytty työn laatua, vaikka näkihän lääkäri sen papereistaan! Tervemenoa leikkuriin, hyvin se menee!!! Very Happy
Elämä edessä
Elämä edessä

Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009

Viesti kirjoittaja Piitu Ti Elo 02, 2011 4:21 am

Tervetuloa palstalle ja onnea leikkaukseen!

Piitu

Viestien lukumäärä : 218
Registration date : 14.12.2010

Viesti kirjoittaja pirttis Ke Elo 03, 2011 3:04 am

Jep eipä se haittaa että saikku sen 3vko mut jotenkin se vaan pelottaa:) huh 2päivää eneilty ja yök mä en tykkää niistä litkuista:/

pirttis

Viesti kirjoittaja anne.heide Ke Elo 03, 2011 3:30 am

Tervetuloa pirttis ja onnea ja voimia eneilyyn ja viimeiseen puristukseen ennen uutta elämää sunny ite meinasin eneillä ruuilla ja sain ohjeet kysiltä koska en kertakaikkiaan saa niitä mössöjä alas..600kcal/pv.mun ene alkaa heti kun postiluukku kolahtaa ja leikkuu pv tulee!mahollisesti ens viikolla! Very Happy
anne.heide
anne.heide

Viestien lukumäärä : 177
Registration date : 27.12.2010

Viesti kirjoittaja pirttis To Elo 04, 2011 3:32 am

Niin voihan sen niinkin tehdä ja olen sitä tässä pohtinuyt jos tekiskin nyt pariviikkoo niin vaikkakin tää päivä keitoilla on menny suht hyvin:) Itse kun oon yksityisen kautta menossa niin oli jotenkin ns kamala tunne kun sai itse valita leikkaus päivän ajankohdan.Ja nyt kun sen on tiennyt sen reilu 3kk niin nyt alkoi vasta se ns paniikki valmistautuminen:)

pirttis

Viesti kirjoittaja haicu Pe Elo 05, 2011 8:22 pm

Pirttis, onnea leikkaukseen menosta ja eneilystä Very Happy hyvinkö on sujunut?
Itsellä tulee tänään 12 ene päivä, sisältäen kahden päivän repsahduksen Embarassed sattu juuri sopivasti joka viikonlopulle jotkut juhlat mutta nyt huomenissa juhlissa aijon pysyä kovana ja vetää vain salaattia.
Eipä nuo pussiruuat nyt niin hirveen hyviäkään ole, saatika sitten pahoja. Ihan mieli alkaa illasta tekeen jos tulee pidempi tauko syömisessä.

haicu

Viestien lukumäärä : 34
Registration date : 31.05.2011

Viesti kirjoittaja pirttis Ti Elo 09, 2011 9:58 pm

Joo ei mulla loppu se pussilla eneily jo ja alkaa taas viikon tai kahdenpäästä uusisksi mut syön kyllä silti noin 900-1000kaloria päivässä ja olen nyt vähähiilihydraattisella! ehkä se on parempi viikko enenen leikkausta eneillä kunnolla! ja vähän niukemmin välissä! Miellä kanssa töissä nyt koko ajan kakkua ja pullaa tarjolla ja jättänyt olen nyt väliin ne:) jee hyvä minä!

pirttis

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa