Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Mimmukka esittäytyy

+7
Piitu
sateenkaarenpäässä
EijaIrmeli
tigertytto
Inka
Minni67
Mimmukka
11 posters

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Siirry alas

Mimmukka esittäytyy - Sivu 2 Empty Vs: Mimmukka esittäytyy

Viesti kirjoittaja Bulla65 Ti Elo 30, 2011 4:34 pm

Pusseilla ja vähäkalorisilla kasviksilla (pieniä määriä) minäkin leikkausta edeltävän eneilyn menin läpi, en siis "sekaeneillyt" tai "ruokaeneillyt" enkä sortunut kiellettyihin ruokiin. Eihän ne pussiruuat mitään hyviä ole, mutta sisulla vedin sen enen läpi. "Aivopesin" itseäni siten, että ne pussit ovat mun ainoa energianlähteeni ja jos haluan selvitä hengissä ja pysyä kunnossa, mun on syötävä ne viisi pussia päivässä tai ei hyvä heilu Smile. Eri asia on tietenkin, jos joku on esim. soijalle allerginen, silloin ei voi niitä tietenkään syödä.

Erittäin suurena motivaationa oli tietysti leikkaukseen pääsy ja riittävän iso painonpudotus, että kirurgit ovat tyytyväisiä. Halusin tehdä myös kaikkeni, että maksani olisi mahdollisimman rasvaton ja pieni. Jälkeenpäin oli tosi hyvä mieli itsellä, kun tiesi tehneensä juuri niin kuin on sanottu ja jos leikkaus olisi pitänyt jostakin syystä peruuttaa tai siirtää, olisin tiennyt, ettei kyse ollut omasta virheellisestä toiminnastani, vaan asioista, joihin en olisi voinut itse vaikuttaa. Eneily ei ole helppoa, se vaatii paljon ja on aika julmaa touhua, ruuan keskellä kun eletään, houkutuksia kyllä riittää.

Kiva Mimmukka että asiat ovat menneet noin hyvästi kuitenkin eteenpäin, suurin osa kokeista alkaa olla jo takanapäin. Tsemppiä sulle eneilyyn!
Bulla65
Bulla65

Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 59
Registration date : 14.04.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Viesti kirjoittaja tigertytto Ti Elo 30, 2011 8:20 pm

Minä taas olen se "huono" esimerkki teille leikkaukseen menijöille Embarassed
En onnistunut oikealla tavalla enessäni niin mulla oli monta kompastus kiveä leikkauksessani Sad ELI KANNATTAA JOKAISEN OTTAA ITSEÄÄN NISKASTA KIINNI JA ENEILLÄ NIIN KUIN ON KEHOTETTU Exclamation
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009

Viesti kirjoittaja Mimmukka Ti Elo 30, 2011 11:09 pm

Kyllä minä ymmärsin että tällä siirrolla minimoidaan kaikki riskit. Keväällä tehdyssä sappileikkauksessa oli ollut vaikeuksia juuri tuon rasvamaksan takia.Enkä ole syönyt kiellettyjä juttuja ja suklaanutriletti menee alas ihan kepposesti...maistuu jopa ihan hyvälle. Minulle on ongelma se kun en meinaa saada viiittä pussia alas päivässä vaan melkein menee se 4 pussia. Herään myöhään ja valvon myöhään. Viimeinen pussi menisi tonne 10-11 illalla...Pitäisikö se ottaa vaan? Tyhmä kysymys....pitäisi tai ruveta heräämään aikaisemmin. Mutta kun on ollut melkein vuoden sairasloma niin ei ole enää kello herättämässä. Kyllä tiedän että kaikki on itselle....Eilen vaan vähän masentui kun olin odottanut että leikkauspäivä on se 7.9. ja nyt siirtyi 5.10. asti. Ja muutenkin kaikki järjestely oli tehty sen mukaan. Mutta näillä mennään.

Mimmukka

Viestien lukumäärä : 30
Registration date : 29.07.2011

Viesti kirjoittaja Mimmukka La Syys 10, 2011 11:46 pm

Kahden viimeisen viikon aikana tippunut painoa 200g. Sekin varmaan siksi kun olin puntarilla yöpaidassa tällä toisella kerralla. Olen eneillyt tiukasti mutta ene ei toimi eikä kyllä vatsakaan.
Iski paniikki ja soitin ravintoterapeutille. Antoi ruokaenen ohjeet jossa sai syödä myös perunaa ja leipää??? Yht. 600 kaloria päivässä. Mutta ei kyllä silläkään nyt ole mitään tippunut. Terapeutti sanoi että kroppa on paastotilassa. Miten tästä paastosta pääsee pois?
En halua että leikkausta vieläkin siirretään ja aika kuluu hurjaa vauhtia.
Eikö kellään muulla ole ollut vaikeuksia painon pudotuksen kanssa? En pysty käymään lenkillä enkä vesijutuissa kun polvet niin huonot eli liikkuminen on aika vähäistä.

Mimmukka

Viestien lukumäärä : 30
Registration date : 29.07.2011

Viesti kirjoittaja hansu Su Syys 11, 2011 1:55 pm

Lisää veden juomista ja laittele vatsa toiminaan. Tuo eneily todellakin kovettaa vatsan. Itse jouduin ottamaan pehmikkeitä reilusti alkuun, ennen kuin vatsa lähti toimimaan.
hansu
hansu

Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 49
Registration date : 09.08.2010

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Takaisin alkuun