Onko leikatut olleet enellä?
Sivu 1 / 1
Onko leikatut olleet enellä?
Onko täällä ketään jo leikattua, joka olisi eneillyt välillä?
Mulla on painonlasku nyt hidastunut ja kovasti pelkään, että onko se loppumassa kokonaan. Joten mulla on tullut olo, että tekisi mieli ottaa parin viikon ene-kuuri. Josko se taas antaisi vauhtia painonlaskuun. Mutta en tiedä onko se ihan typerää...kuitenkin 42kg pudonnut, joten tyytyväinen pitäisi olla. Mutta vissiin tässäkin hommassa nälkä kasvaa syödessä.....ei millään malttaisi lopettaa ennen kuin on siellä tavoitteessaan. Ja sinne on vielä about 15kg matkaa. Joten mietin pääsisikö enen avulla taas kunnon vauhtiin..
Mulla on painonlasku nyt hidastunut ja kovasti pelkään, että onko se loppumassa kokonaan. Joten mulla on tullut olo, että tekisi mieli ottaa parin viikon ene-kuuri. Josko se taas antaisi vauhtia painonlaskuun. Mutta en tiedä onko se ihan typerää...kuitenkin 42kg pudonnut, joten tyytyväinen pitäisi olla. Mutta vissiin tässäkin hommassa nälkä kasvaa syödessä.....ei millään malttaisi lopettaa ennen kuin on siellä tavoitteessaan. Ja sinne on vielä about 15kg matkaa. Joten mietin pääsisikö enen avulla taas kunnon vauhtiin..
Similar topics
» Apuva! Kertokaas te leikkauksessa jo olleet...
» Porissa leikatut....Onko tapaamista tiedossa????
» Kuopiossa leikatut,onko kokemuksia "roikkojen" korjaamisesta?
» Mahapanta leikkauksessa olleet :)
» Porissa leikatut....Onko tapaamista tiedossa????
» Kuopiossa leikatut,onko kokemuksia "roikkojen" korjaamisesta?
» Mahapanta leikkauksessa olleet :)
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa