Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Vähän kuulumissii :)

2 posters

Siirry alas

Vähän kuulumissii :) Empty Vähän kuulumissii :)

Viesti kirjoittaja Hanna To Heinä 21, 2011 3:56 am

neljä viikkoa leikkauksesta on kulunut kun hujauksessa. Palasin töihin kahden sairaslomaviikon jälkeen ja hienosti on mennyt. Alkuvaikeuksien (syömisen ja juomisen kanssa) jälkeen olo on hieno, ja nyt, 7kk painonpudotustappelun jälkeen paino on alle sadan!!!!!!!!! 92.2kg!!! JESJES! cheers
Nyt alkaa seuraava vaihe eli verenpainelääkityksen purku. Verenpaine tipahtaa melkein samaa vauhtia kun paino, mutta nyt tuntuu että olen lääkärien koekaniinina. Lopettivat sitten multa ensimmäisenä nesteenpoistolääkityksen jonka seurauksena mä olen niin täynnä vettä että vellon eteenpäin kun tsunami! paino nousi parin päivän aikana pari kiloa ja minä raivoissani takasin lääkäriin Twisted Evil ei näin päin: painon pitää pudota, ei nousta!!!!!!!!!!!!!! no, nyt puolittivat yhden lääkkeen ja pistivät nesteenpoiston takaisin.. yritetään nyt tällä. verenpainetta mittaan joka aamu.
nyt alkaa syöminen sujua. 5 kertaa päivässä saan syötyä, sitten iskee niin hirvee ähkypuhku että en todellakaan enää tuki itseeni mitään!! hyväskääkin olen jo uskaltanut maistaa.. tosin mielitekoja ei pahemmin ole.
ensin en saanut juotua mitään, sitten iski jumalaton jano ja olisin juonut porakaivon kerralla tyhjäksi. nyt on vähän tasaantunut, en saa täyttä 1,5 litraa juotua millään mutta aika lähelle menee.
töissä pakerran mummujen ja pappasten kera ihan hyvin. ensin alkuun nostaminen sattui, varsinkin kun kaksi haavaa oli auki muutaman viikon. kun niitit otettiin pois kaksi haavaa repsahti auki. ovat hieman hankalassa paikassa juuri housun vyötärön kohdassa.. pari viikkoa vaihtelin niihin sorbact laastareita ja nyt on kaikki haavat ummessa eikä nostaminen enää satu.
näillä mennään. tästä eteenpäin..
hanna

Hanna

Viestien lukumäärä : 11
Registration date : 17.01.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Vähän kuulumissii :) Empty Vs: Vähän kuulumissii :)

Viesti kirjoittaja hansu To Heinä 21, 2011 4:02 am

Minäkin vedin riskillä nostojen kera alkuun. Hommahan kostautui vajaan kahden kuukauden kuluttua leikkauksesta. Vasen kylki revähti, jonka jälkeen ei tehnyt mieli nostella ei mummoja eikä pappoja... Nyt vointi hyvä. Töissä satakuntakiloinen halvauspotilas nousee/siirtyy kerrasta. Tosin jos oikein äärirajoille tempaisee, niin kyllä leikkaus muistuttelee itsestään kivistyksen muodossa...
hansu
hansu

Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 49
Registration date : 09.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa