Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Häntäluu hellänä

+2
dunbar
Laihduttava
6 posters

Siirry alas

Häntäluu hellänä Empty Häntäluu hellänä

Viesti kirjoittaja Laihduttava Ke Heinä 13, 2011 3:46 am

Miten muilla, jotka olette pudottaneet ison määrän painoa, onko paikat tulleet kipeiksi? Mulla ei muuten ole kipuja, mutta häntäluuhun sattuu!! Siis istuminen (teen istumatyötä), ja varsinkin hevosen satulassa istuminen sattuu häntäluuhun. Ikinä aiemmin ei ole tälläistä ongelmaa ollut, joten veikkaan sen johtuvan siitä, että häntäluun ympäriltä on lähtenyt se suojaava läskikerros pois. Ehkä sen häntäluun pitää tottua "enempään käyttöön", tai ehkä siihen tulee painetta enemmän, kun se pääsee suoraan kosketuksiin istuttavan alustan kanssa. Toivottavasti on vain tilapäinen vaiva, joka menee ohi kropan tottuessa uuteen olomuotoon.

Onko muilla ollut tälläistä ongelmaa? Tai onko muita paikkoja kehossa, jotka on reagoinu negatiivisesti laihtumiseen?

Laihduttava

Viestien lukumäärä : 364
Registration date : 23.03.2010

http://kivinenpolku.blogspot.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Häntäluu hellänä Empty Vs: Häntäluu hellänä

Viesti kirjoittaja dunbar Ke Heinä 13, 2011 4:04 am

Mulla oli häntäluu välillä kipeänä. Selkeesti johtui laihtumisesta. Sitten aloin liikkumaan enemmän ja sain lihaksia takalistoon- helpotti kummasti. Vieläkin pitää joskus asetella takapuoli lihasten päälle... Hassusti selitetty, mutta näin minulla:)

dunbar

Viestien lukumäärä : 329
Registration date : 11.01.2009

Viesti kirjoittaja Kimby Ke Heinä 13, 2011 5:50 am

Mulla ei häntäluu ole ollut hellänä mutta kankkujen molemmat luut ovat selkeästi ottavana osapuolena nykyään ja välillä pitää tosiaankin asetella itsensä siihen tuoliin ja vaihtaa asentoa yhtenään kun ei kärsi luiden päällä istua. lantioluun osalta naisilla ja miehillä on erilainen anatomia joten se ehkä selittää miksei mulla häntäluu ole kipeä vaan molemmin puolin olevat kankkuluut.
Kimby
Kimby

Viestien lukumäärä : 644
Ikä : 53
Registration date : 28.11.2009

Viesti kirjoittaja 2FatToFly Ke Heinä 13, 2011 6:54 am

Mulla on liian pitkä/väärän mallinen häntäluu ja miten sen nyt selittäisi, jokseenkin ulkonevat istuinluut. Ne oli kipeänä jo lihavampana ollessa ja nyt laihtuessa varsinkin häntäluu on kovilla. En pysty istumaan lähes ollenkaan koalla tuolilla tai pitkää aikaa edes pehmustetullakaan. Tähän lisätään vielä leikattu selkä niin hyvä tulee Sad

Puhuin asiasta TKlääkärille ja hän vain hymähti, että istu vinossa. Shocked Juu hyvää tekeekin tuolle paskalle selälle!

Tsemppiä kaikille persvammaisille Very Happy

2FatToFly

Viestien lukumäärä : 234
Registration date : 09.06.2010

Viesti kirjoittaja Laihduttava Ke Heinä 13, 2011 10:40 pm

Hyvä etten oo ihan ainoa tästä ongelmasta kärsivä. Tai no hyvä ja hyvä, mutta you know!!

Liikuntaahan mä oon tosiaan lisännyt muutenkin kovasti, mutta pitänee tuota pebaa alkaa treenaamaan varmaan enemmän. Mä oon muutenki ruumiinrakenteeltani sellanen että peba ja jalat on tosi hoikat verrattuna muuhun kroppaan, sen sijaan maha on valtava aina. Joten nyt otetaan kunnon peban treenauskuuri.....massaa peppuun ja mahasta löllöt pois. Tosin ne mahalöllöt lähtenee ainoastaan kirurgin avulla, kyllä siellä on jo hyvinkin lihaksia tunnettavissa alla.

Joten täältäkin tsemppiä persvammaisille, koitetaan kestää tämä laihtumisen varjopuolikin! Smile

Laihduttava

Viestien lukumäärä : 364
Registration date : 23.03.2010

http://kivinenpolku.blogspot.com

Viesti kirjoittaja Mimmu Ke Heinä 13, 2011 10:46 pm

Minulla ei ole ongelmana häntäluu, vaan ne kaksi muuta kankuissa "törröttävää" luuta. Tarvitsen nykyään kunnon pehmusteet tuoleihin ja varsinkin kuntopyörän satulaan. Muuten tuntuu että luut puskevat läpi.

Mimmu

Viestien lukumäärä : 19
Registration date : 13.02.2010

Viesti kirjoittaja Lyltsy Ke Heinä 13, 2011 11:18 pm

Jep, samaa vaivaa täällä, ja häntäluun pää, jota ei ole muistaakseni koskaan elämässä tuntunut, tuntuu nyt ikävästi. Ei siis satu noin yleensä, vaikka olenkin istumatyöläinen mutta välillä jotenkin asettuu huonosti ja tuntuu ikävältä. Joo, välillä pitää tosiaan ihan asetella sisuskaluja sillä suunnalla, että asettuu.

Pieni vaiva, mutta aika outo Smile Yleensäkin on ihmeellistä että sisälläni oleva luuranko ja esim. verisuonet näkyvät ihan eri lailla kuin lihavana.
Lyltsy
Lyltsy

Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Registration date : 28.03.2010

Viesti kirjoittaja Kimby To Heinä 14, 2011 3:30 am

Minäkin olen ihmetellyt esiin puskevaa luurankoa ja verisuonia. Ennen piti verinäytteenotossa aina kaivaa niitä suonia ja sitten arpapelillä tökittiin jospa siinä kohdassa sattuisi suoni olemaan. Harvemmin lotto antoi voittoa. Ei tarvitse kaivella enää. Ja kylkiluut paistaa läpi.
Kimby
Kimby

Viestien lukumäärä : 644
Ikä : 53
Registration date : 28.11.2009

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla: