Turkuu hoiii
4 posters
Sivu 1 / 1
Turkuu hoiii
Mistä sais halvimmillaan ene tuotteita?siis täällä turussa..
Ja toinen kysymys kaikille jotka ovat käyttäneet nutriletin sitä cofee makua...kuuluuko sen jäädä ihan ohueksi litkuksi,vaikka teen sen tehosekoittimessa???muut esim,nutridiet pussukat tulee paksummaksi ns,pirtelöksi ja tämä jää ihan laihaksi litkuksi
Ja toinen kysymys kaikille jotka ovat käyttäneet nutriletin sitä cofee makua...kuuluuko sen jäädä ihan ohueksi litkuksi,vaikka teen sen tehosekoittimessa???muut esim,nutridiet pussukat tulee paksummaksi ns,pirtelöksi ja tämä jää ihan laihaksi litkuksi
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
Vs: Turkuu hoiii
Tämän päivän tietoa mulla ei ole mutta kun ite ostin noita "litkuja"; ne oli halvimpia Vapaavalinnassa. Tietenkin jos muualla on supertarjouksia; saattaa edullisemmin löytyä satunnaisesti mutta muuten Vapaavalinta on halpa. Ostan sieltä usein proteiinipatukoita (jotka on samassa hyllyvälissä) ja Nutriletin lisäksi siellä on ollut Naturdietiä ja Allevoa. Hintoja valitettavasti en muista eikä ole kokemusta tosta kahvinutrista....
turkutuulia- Viestien lukumäärä : 154
Registration date : 20.10.2009
Mulla samat kokemukset kuin turkutuulialla, siinä ketjussa mihin kuuluu vapaa valinta ja tarjoustalo (ja muita, joita en muista) on ainakin ollut edullisimmat. Jollain oli täälläkin iso satsi ENE-tuotteita myynnissä, mutta taisivat olla jossain vähän kauempana.
Ei myöskään kokemusta kahvinutrista.
Ei myöskään kokemusta kahvinutrista.
lisbet- Viestien lukumäärä : 127
Registration date : 24.02.2011
Länsikeskuksen Cittarissa oli mun eneilyn aikana hyviä Nutrilet -tarjouksia, esim. just noita coffee -makuisia, joita ei myydä läheskään joka kaupassa. Mä en ole käyttänyt tehosekoitinta kertaakaan noiden sekoittamisessa eli en tiedä onko tuon coffeen rakenne erilaista kuin muiden eli litkuna olen sen nauttinut .
Bulla65- Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 59
Registration date : 14.04.2010
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa