Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

apua...kohta joutuu ostaan peruukin.

+4
MRA123
Bulla65
2FatToFly
pingu70
8 posters

Siirry alas

apua...kohta joutuu ostaan peruukin. Empty apua...kohta joutuu ostaan peruukin.

Viesti kirjoittaja pingu70 Ti Heinä 05, 2011 10:47 pm

Onko muilla samoja ongelmia?
Mulla on hiukset lähtenyt päästä.
Ovat ohentuneet kauttaaltaan ja päälaelta aivan hirveesti.
Hirmuisen kuivat ovat myös.
mikä avuksi,kun en peruukkikauppaan halua lähteä?

Ostin jo apteekista rogainea ja luontaistuotekaupasta biotiini+ meriproteini kapseleita.
Kuinka äkkiä saitte hiukset tuuheentumaan vai saitteko?
Joo ja milläkeinoin.

Vinkkejä KIITOS!

pingu70

Viestien lukumäärä : 116
Registration date : 15.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

apua...kohta joutuu ostaan peruukin. Empty Vs: apua...kohta joutuu ostaan peruukin.

Viesti kirjoittaja 2FatToFly Ke Heinä 06, 2011 5:59 am

*Hevosen annos biotiinia ja aika. Jossain vaiheessa se kuulemma lakkaa. Sanovat viisaammat.

Mä henk.koht. olen sanonu että jos oikein pahalta alkaa näyttää niin vedän itteni koiran trimmerillä kaljuksi ja kannan kiiltävän kuuppani kunnialla pää pystyssä. Ja mä siis olen nainen Embarassed

2FatToFly

Viestien lukumäärä : 234
Registration date : 09.06.2010

apua...kohta joutuu ostaan peruukin. Empty Vs: apua...kohta joutuu ostaan peruukin.

Viesti kirjoittaja Bulla65 Ke Heinä 06, 2011 3:37 pm

Hiusten lähtö on kuulemma yleistä joitakin kuukausia leikkauksen jälkeen, olen kuullut monella olevan niitä murheita. Eipä siinä taida auttaa muu kuin aika, lohdutuksena voi sanoa, että hiukset kasvavat kyllä takaisin, tilanne ei ole pysyvä. Itselläni ei ole vielä lähtenyt hiuksia tavanomaista enempää, leikkauksestani on aikaa sen verran vähän vielä. Haittaa ei varmaan ole siitäkään, että yrittää syödä mahdollisimman monipuolisesti ja terveellisesti niin pian kuin leikkauksen jälkeen kykenee. Yksi vaihtoehto on laitattaa kampaajalla omien hiusten joukkoon muutamia tuuhennuksia, jos ei halua peruukkiin siirtyä.
Bulla65
Bulla65

Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 59
Registration date : 14.04.2010

Viesti kirjoittaja MRA123 Ke Heinä 06, 2011 6:55 pm

Mulla putoaa edelleen aivan karseesti hiuksia, hiukan tuntui jo välillä helpottavan kun kalkki annos nostettiin kahteen tablettiin/pvä. Uusi ohje kuulemma leikatuille, kertoi rt. Mut taas putoaa hiuksia kyllästymiseen asti.
Leikkauksesta sentään jo kohta 9kk ja tää alkoi 2-3kk leikkauksen jälkeen.
Mut vielä pärjätään....
MRA123
MRA123

Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2009

Viesti kirjoittaja Piuku Ke Heinä 06, 2011 9:55 pm

Minä testasin viime syys-talvena eläimille tarkoitettua biotiinia. Vinkin sain tältä palstalta myös. Puoli vuotta söin niitä, mutta mitään vaikutusta en havainnut. Sitten olen syönyt keväästä kesään tupla annosta kalkkia. Mua ei silloin vielä oltu leikattu. Hiukset vain muuten vaan jo varmaan "vanhuuttaan" ohenneet. Olen havaitsevinani että nyt leikkauksen jälkeen on lähtenyt lisää hiuksia. Mutta päätin olla välittämättä. Yritän keskittyä monipuoliseen ruokavalioon, ellei se riitä niin ostan peruukin tai rupian käyttämään huivia ja sidon sen tiukasti leuan alle. Tämä ei toki tarkoita sitä, ettei niistä jolle kulle muulle vois olla apua, mulla vaan ei toiminu.

Piuku

Viestien lukumäärä : 189
Registration date : 26.10.2010

Viesti kirjoittaja Rovatar Ti Heinä 12, 2011 4:54 pm

Sama täällä.Hiuksia lähtee joku päivä enemmän,toisena taas vähemmän,mutta kovasti kyllä niitä on lähtenyt.
Lähtöä on kestänyt nyt sellaiset 4kk ja saa nähdä milloin loppuu.
Olis niin kiva värjätä hiukset mutta ei uskalla kun ei teidä miten reagoi.
Onko kukaan uskaltanut värjätä?
Normaalisti värjään mustaksi kerran kuukaudessa mutta nyt ei pitkään aikaan ole uskaltanut jos tippuu viimeisetkin karvat.
Rovatar
Rovatar

Viestien lukumäärä : 314
Registration date : 05.12.2009

Viesti kirjoittaja Sarsura Ti Heinä 12, 2011 6:10 pm

Ja täällä, eli hiuksia lähtenyt 2kk ajan ja paljon.
Olen myös miettinyt tuota värjäystä, mutta taidan suosiolla jättää väliin.
Aloin pari viikkoa sitten käyttää Priorin hiusjuurien täsmäravinnetta, tuloksia luvataan 1-2kk kuluttua... katsotaan miten käy!
Sarsura
Sarsura

Viestien lukumäärä : 43
Ikä : 57
Registration date : 27.06.2010

Viesti kirjoittaja terveysmatkailija To Loka 04, 2012 2:49 am

Aloin kesällä syömään Biotin Strongia (1000 x enemmän biotiinia, kuin normitableteissa, saa apteekista) sekä Priorin -hiuskapseleita. Ovat kalliita mutta ajattelin panostaa.

Ongelmani oli valtavan ohuet hiukset ja runsas hiustenlähtö. Tukkaa oli niin vähän, ettei saanut edes poninhännälle.

Nyt hiustenlähtö on pysähtynyt lähes kokonaan ja hiukset tuntuvat jotenkin paljon paksummilta, ihan kuin ne olisivat tupeeratut juuresta, näyttäisi että uutta kasvua on tullut juuriin. cheers

Joten suosittelen erittäin lämpimästi. Minulla ainakin auttoi katastrofaaliseen tilanteeseen.

terveysmatkailija

Viestien lukumäärä : 39
Registration date : 26.03.2010

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa