Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Bullukka esittäytyy! Tervehdys kaikille!!

3 posters

Siirry alas

Bullukka esittäytyy! Tervehdys kaikille!! Empty Bullukka esittäytyy! Tervehdys kaikille!!

Viesti kirjoittaja Bullukka Ti Kesä 28, 2011 5:23 am

Olen 29 v. naikkonen ja lähes koko ikäni kärsinyt ylipainosta (n. 5 v. lähtien), hoikka olin 15-20 vuotiaana...sen jälkeen alkoi tursistuminen jälleen.

21.6. Kävin TK -lääkärin juttusilla painoon liittyen. En olisi uskonut, että aivan näin nopeasti saan jo kutsun, mutta tänään se tuli. Elokuun lopulla on aika endokrinologille. JAIKS!
On vähän sekavat tunteet...pelottaa ja olen toiveikas yhtä aikaa. Entä jos ne ei leikkaakaan minua?? Sitä pitää sitten miettiä, mutta painosta on päästävä..tavalla tai toisella. Olen melko lyhyt Question 164 cm ja viimeksi sanottiin ettei kilot riitä (olin siis liian laiha leikkaukseen Question ) ja laittoivat mut ENE -diettiryhmään. Siinä tuli tulosta -18 kg/10 vkoa, mutta ne on tulleet korkojen kera takas vuodessa. Siksi siis jännään, mikä on endokrinologin lopullinen "tuomio". Tällä hetkellä BMI siis 43,6.

Mulla piti olla uniapneatutkimus, mutta toiminnallisiin syihin vedoten se peruttiin toistaiseksi, eli en nyt sitten tiedä onko sitä vaiko ei. Ja kilpirauhas arvokin on alimmassa kolmanneksessa, siihen ei vielä ole aloitettu lääkitystä. Jos vielä syksyllä samassa tai alempana niin sitten aloitetaan. Ei siis kovastikaan mitään liitännäis sairauksia ole (vielä).
Diabetesta ei ole todettu...siihen ei ole ollut pienintäkään viitettä, mutta eihän se sitä sano etteikö se tulisi sillä kakkostyypin diabetes on sukurasitteena.

Että saapa nyt nähdä kuinka ämmän käy...jännää Exclamation

Tsemppiä kaikille, jotka käy taistoon kiloja vastaan!
Bullukka
Bullukka

Viestien lukumäärä : 1
Ikä : 42
Paikkakunta : Vantaa
Registration date : 28.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Bullukka esittäytyy! Tervehdys kaikille!! Empty Vs: Bullukka esittäytyy! Tervehdys kaikille!!

Viesti kirjoittaja tigertytto Ti Kesä 28, 2011 5:53 am

Tervetullooo palstalle kävi miten kävi flower
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Bullukka esittäytyy! Tervehdys kaikille!! Empty Vs: Bullukka esittäytyy! Tervehdys kaikille!!

Viesti kirjoittaja Bulla65 Ti Kesä 28, 2011 3:27 pm

Tervetuloa mukaan foorumille Bullukka, täältä sitä vertaistukea löytyy kyllä Smile. Hyvä että sulla on jo tuo ene -ryhmä takanapäin, se saattaa nopeuttaa leikkaukseen pääsyä tai et ainakaan joudu luultavasti kovinkaan pitkälle ene -dieetille ennen leikkausta.
Bulla65
Bulla65

Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 58
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 14.04.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Bullukka esittäytyy! Tervehdys kaikille!! Empty Vs: Bullukka esittäytyy! Tervehdys kaikille!!

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa