Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ulkomaanmatka takana

2 posters

Siirry alas

Ulkomaanmatka takana Empty Ulkomaanmatka takana

Viesti kirjoittaja teisku Ma Kesä 27, 2011 3:48 pm

Näin sitä on viikko vietetty lasten kanssa miehen kotimaassa Turkissa eka kertaa leikattuna.
Ainut hankaluus ruokailujen kanssa siellä oli, kun en aina tahtonut muistaa, että lapsille sentään pitää antaa ruokaa vähän väliä, vaikka itse olisi pärjännyt suurinpiirtein pelkällä vedellä.
Iltaisin söin joko tomaattikeittoa tai juustomunakasta. Kaikkea en jaksanut, koska annokset ovat isoja, mutta mies söi aina sitten loput.
Söin vaaleata leipää, ihania täytettyjä piirakoita (puolikkaan kerrallaan) ja taivaallisia pähkinöitä.
Söin jopa jäätelöä, mutta siitä tuli kyllä ihan hirveä olo, ja vieläkin tuntuu, etten syö jätskiä enää koskaan.

Miehen sukulaiset hieman katsoivat pitkään syömisiäni ja minulla oli tunne, että joku saattoi jopa loukkaantua, kun en kertakaikkiaan saanut ahdettua itseeni niitä heidän valmistamiaan herkkuja entiseen malliin.

Odotin mielenkiinnolla kotona vaakalle astumista. En yhtään osannut sanoa, oliko paino noussut vai laskenut!
Yllätys oli kuitenkin onneksi iloinen:
Tämän lomaviikon aikana painoa lähti hieman yli 3 kiloa!

Nyt sitten vielä lökötellään 7 viikkoa kotona ennen koulujen alkamista.
>Katsotaan, mikä on tilanne sitten syksyllä!
teisku
teisku

Viestien lukumäärä : 110
Ikä : 63
Paikkakunta : Jämsä
Registration date : 28.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Ulkomaanmatka takana Empty Vs: Ulkomaanmatka takana

Viesti kirjoittaja Wee2be Ma Kesä 27, 2011 7:54 pm

Mullakin jäi Turkin lomalla ruokaa lautaselle aina - isoja on annokset.. sielläkin.. nykyään tuntuu, että joka puolella Very Happy Ja voin kertoa, että melkein 9 kk leikkuusta ja mua tökkii jäde edelleenkään.. en pysty syömään kun lusikallisen tai tulee ihan kamala olo.. en yleensä syö ollenkaan sitten.. ennen olin oikea jädeperse, nyt.. ei kiinnosta koko homma. Razz

Huima pudotus sinulla jo takana ja lisää tulossa - onnea matkaan!!

Wee2be
Wee2be

Viestien lukumäärä : 287
Ikä : 42
Paikkakunta : Vantaa
Registration date : 29.05.2010

http://wee2be.vuodatus.net

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa