Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ottaa niin kupolihin tää odottaminen ja masentaaki viälä lisäksi!!!

3 posters

Siirry alas

Ottaa niin kupolihin tää odottaminen ja masentaaki viälä lisäksi!!! Empty Ottaa niin kupolihin tää odottaminen ja masentaaki viälä lisäksi!!!

Viesti kirjoittaja Krisu75 Ma Kesä 20, 2011 5:54 am

Kävin tuos viime viikolla lapseni kanssa Seinäjoella lääkärissä ja samalla ku piti odotella, niin kävin kyselemässä hieman seinäjoen jonotustilannetta gastroon ym.... Mulla lähete laitettu 02/11 ja kuulemma aikaisintaan joskus syksyllä mahdollisesti jopa ens vuoden puolella olis mahdollista päästä toimenpiteeseen!!!! Kyllä niin sapettaa ja ketuttaa ku sis. lääkäri arvioi mahdolliseksi leikkausajankohdaksi loppusyksyn!! No, jos se ens vuodelle siirtyy, niin taas siirtyy kouluasiatkin sen takia eteenpäin. Crying or Very sad Mad Ei enää kovin paljoa viittisi siirtää opiskelun jatkamista ku jo puoltoista vuotta ollu jo kotona, tarkotus olis ollu mennä jatkamaan sitten ku poika täyttää 2-v.

Onko teillä muilla ollu minkälaisia odotusaikoja Seinäjoelle????

Ravitsemusterapeutin käynti ja labrat tuli tosi nopeasti , eikä sis. lääkärillekkään pitkään tarvinnu odotella....
Krisu75
Krisu75

Viestien lukumäärä : 121
Registration date : 25.11.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Ottaa niin kupolihin tää odottaminen ja masentaaki viälä lisäksi!!! Empty Vs: Ottaa niin kupolihin tää odottaminen ja masentaaki viälä lisäksi!!!

Viesti kirjoittaja Piuku Ma Kesä 20, 2011 2:46 pm

Minä aloitin "prosessin" 7/2010 jolloin työterveyslääkäri laittoi pyynnöstäni lähetteen sairaalanmäelle. Siellä verikokeet ja sisätautilääkärin tutkimukset yms. tehtiin 9-10/2010. Silloin lääkäri sanoi että gastro jono on n. 1vuosi, johtuen siitä että silloin ainakin oli vain yksi lääkäri joka niitä teki. Itse sain joltain henkilöltä vinkin käydä leikkavalla lääkärillä Mikael Viktorzonilla yksityisesti gastrossa ja samalla ultrassa Vaasan Mehiläisessä. Kärsimättömänä odotteluun, niin teinkin 1/2011. Yllätys olikin melkoinen, kun siitä viikon päästä posti toi leikkausajan 2/2011. Jonohoitaja kertoi silloin, että leikkaukseen sillä hetkellä pääsi aika lyhyellä odottelulla jos gastrot ja ultrat on tehty. Jouduin kuitenkin siitämään leikkausta 3/2011, kun oli lomamatka maksettu juuri helmikuulle. Ja vielä kerran siiryi leikkaus lomamatkalla minulle sattuneen tapaturman vuoksi. Mutta nyt leikkaus on takana, se tehtiin 15.6. leikkaus onnistui hyvin ja kotiin pääsin jo seuraavana päivänä. Toipuminen etenee hyvin eikä mitään ongelmia ole ollut ainakaan vielä syömisessä, kunhan vain toimii ohjeitten mukaan. Itse leikkaus tehtiin julkisen puolen "piikkiin". Muistaakseni gastro ja ultra maksoi vähän yli 300€ yhteensä. Ne voi tehdä eri kerrallakin jos on tarvis.

Piuku

Viestien lukumäärä : 189
Registration date : 26.10.2010

Ottaa niin kupolihin tää odottaminen ja masentaaki viälä lisäksi!!! Empty Vs: Ottaa niin kupolihin tää odottaminen ja masentaaki viälä lisäksi!!!

Viesti kirjoittaja Kelsius Ma Kesä 20, 2011 6:04 pm

Kyllä se siitä. Itsellä odottelu kesti reilut puolitoista vuotta. Eli kesästä 2009 helmikuulle 2011

Kelsius

Viestien lukumäärä : 83
Registration date : 14.01.2011

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa