Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Alkumetreillä vasta

3 posters

Siirry alas

Alkumetreillä vasta Empty Alkumetreillä vasta

Viesti kirjoittaja Soile Ma Kesä 20, 2011 5:24 am

Olen uusi täällä ja vasta odottelen kirurgille aikaa joka 1.8. Olen täällä jo jonkinaikaa käynyt lukemassa tietoa leikkauksesta, siihen valmistautumisesta ja kokemuksista. Kiinnostaisi tietää missä leikataan Kouvolan seudulta olevat ja kuinka pitkä on odotusaika? Itselläni reilusti ylipainoa ja vaikeat keuhkosairaudet, uniapnea ja diabetes ja RR-tautiriski. Tupakoinnin lopettamisen jälkeen paino hujahti niin, että mitta tuli lopullisesti täyteen. Olen aina ollut liikunnallinen ja harrastanut säännöllisesti, ruokaakin syönyt kohtuullisesti, laihduttanut useasti...Omalla kohdallani kortisoni, lukuisat ab-kuurit ja sairastelukierteet ovat olleet suuresti vaikuttamassa noin 15-vuoden aikana kertyneeseen ylipainoon. Tällä hetkellä en oikein muuta pysty ajattelemaankaan kun näistä läskeistä eroon pääsyä! Liikkuminenkin tuntuu jo niin hankalalta painon ja keuhkovaivojen takia. Embarassed
Soile
Soile

Viestien lukumäärä : 622
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 20.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Alkumetreillä vasta Empty Vs: Alkumetreillä vasta

Viesti kirjoittaja tigertytto Ma Kesä 20, 2011 3:00 pm

Tervetuloa joukkoomme pienenevään ja pienenemään Very Happy
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Alkumetreillä vasta Empty Vs: Alkumetreillä vasta

Viesti kirjoittaja Soile Ma Kesä 20, 2011 3:33 pm

Kiitos:) Onko kenelläkään tietoa Kouvolan seudun leikkauksista missä tehdään ja kuinka pitkät jonot on?
Soile
Soile

Viestien lukumäärä : 622
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 20.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Alkumetreillä vasta Empty Vs: Alkumetreillä vasta

Viesti kirjoittaja Elämä edessä Ti Kesä 21, 2011 12:13 am

Tervetuloa Soile!
Kyllä joku tietää ja kertoo pian sinulle Kouvolan seudun käytänteistä! Very Happy
Elämä edessä
Elämä edessä

Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 69
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 01.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Alkumetreillä vasta Empty Vs: Alkumetreillä vasta

Viesti kirjoittaja Soile Ti Kesä 21, 2011 12:58 am

Kiitos...olisi tosiaan mukava tietää miten täällä Kymenlaaksossa homma etenee. Työterveyslääkäri teki lähetteen omasta pyynnöstäni ja keuhkolääkärin suosituksesta. Kirurgille tuli aika 1.8. mutta jossain vaiheessahan nämä kuviot sitten selkenee ja se että pääsenkö leikkaukseen. Tässä vaiheessa tuntuu että odotuksesta tulee pitkä. Miten olette jaksaneet odottelun?
Soile
Soile

Viestien lukumäärä : 622
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 20.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Alkumetreillä vasta Empty Vs: Alkumetreillä vasta

Viesti kirjoittaja Elämä edessä Ti Kesä 21, 2011 1:44 am

Hei Soile!
Minulla prosessi kesti 1,5 v. ja se oli minulle tosi tarpeen. Sinä aikana imin kaikki tiedot aiheesta ja sen vierestä. Luin toisten kokemuksia ja se oli tosi avartavaa ja opettavaista. Palstalta sain toisilta tukea suunnattomasti, ilman palstaa en olisi ehkä edes uskaltanut mennä leikkaukseen. Mieliala ja mielipiteet vaihtuivat laidasta laitaan, kunnes tulin siihen tuloksen, että leikkuu on hyvä asia minulle. Ja edelleen olen ehdottomasti sitä mieltä!! Very Happy
Elämä edessä
Elämä edessä

Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 69
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 01.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Alkumetreillä vasta Empty Vs: Alkumetreillä vasta

Viesti kirjoittaja Soile Ti Kesä 21, 2011 2:12 am

Kiitos, kiva kun kirjoitit:) Olen ihmisenä hiukan malttamaton...Aiemmat laihdutuksenikin ovat olleet sellasia että Nutrilettiä vetäissyt pari kuukautta ja parikytkiloa lähtee. Se vaan ei ole pysyvää. Kun lopetin vielä keväällä tupakoinnin niin paino suorastaan räjähti. Minulle siis 40 kg:n ylipaino on tullut reilussa kymmenessä vuodessa! Se on järkkyä. En totu tähän olotilaan ikinä. Mutta onhan se odotettava, ei ole kyllä yksinhuoltajalla varaa yksityiseen leikkaukseen.
Onneksi on tämä palsta niin voin näitä tunnelmia täällä jakaa ja lukea muiden kokemuksista!
Soile
Soile

Viestien lukumäärä : 622
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 20.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Alkumetreillä vasta Empty Vs: Alkumetreillä vasta

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa