Kolme yötä siihen on...
+8
Bullero
Rosmariini
MRA123
Bulla65
tigertytto
Minni67
eräpena
Tertsukka
12 posters
Sivu 1 / 1
Kolme yötä siihen on...
...laskin aivan itse äsken. Ja hui nyt alkaa oleen semmonen kiva pieni terve jännitys pelissä.
Mut ei hätää hyvin uskon kaiken menevän.
Mut ei hätää hyvin uskon kaiken menevän.
Tertsukka- Viestien lukumäärä : 100
Registration date : 27.12.2010
Vs: Kolme yötä siihen on...
Kaikki menee hyvin.
eräpena- Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 65
Registration date : 15.12.2010
Hyvinhän se menee
Malttamattomana täällä odotan, koska itse samaan paikkaan menossa, joten kuulumisia odotetaan heti kun vaan massu sallii
Malttamattomana täällä odotan, koska itse samaan paikkaan menossa, joten kuulumisia odotetaan heti kun vaan massu sallii
Minni67- Viestien lukumäärä : 195
Ikä : 57
Registration date : 02.11.2010
Kiitos ja uskon että hyvin menee ja nyt soitto sairaalaan että moneltako leikataan manantai aamuna..Ja nyt tuli kellon aika selville ja klo 8:aan mennessä pitää olla paikalla.Kääk!!!
Ja hyvin meneekin onnittelut jo etukäteen pääsispä itsekkin äkkiä samalle lavetille
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
kiitos ja kyllä se sullakin tiger aikaka koittaa
Nyt siis enään 2 yötä.
Oli kyllä aika veikee olo kun kävi tänään kaupassa ja täytti jääkaappia ja muita kaappeja ruokaostoksilla.
Mähän en periaatteessa ole paljon mitään tänne kotiini ostellut ruokaa sitten helmikuun alun tai siis sillon eneilin viis viikkoo ja kiltisti söin vain pusseja+ n500g kasviksia ja sit toi väliaika ennen tätä viimestä eneilyä meni kans vähä niinkun kasvispohjalta. No kun yksin asun niin aika helppoo ollut. Mut nyt tuntu kun ois ollut pahaa tekemässä kun ostelin ruokaa tota uutta elämistä varten, piti kattoo et tavaraa on muutamaks päiväks sen sairaalasta pääsyn jälkeen ja sit semmosta perus kamaa mitä terveelliseen syömiseen tarvitaan, niitäkun ei tän akan kaapeista nyt muuton jälkeen löytynyt..no huh huh...kyllä nyt sitten on kaapit pinkeenä, no ei vais ei nyt mitään suuria määriä mut riittävästi..
Oli kyllä aika veikee olo kun kävi tänään kaupassa ja täytti jääkaappia ja muita kaappeja ruokaostoksilla.
Mähän en periaatteessa ole paljon mitään tänne kotiini ostellut ruokaa sitten helmikuun alun tai siis sillon eneilin viis viikkoo ja kiltisti söin vain pusseja+ n500g kasviksia ja sit toi väliaika ennen tätä viimestä eneilyä meni kans vähä niinkun kasvispohjalta. No kun yksin asun niin aika helppoo ollut. Mut nyt tuntu kun ois ollut pahaa tekemässä kun ostelin ruokaa tota uutta elämistä varten, piti kattoo et tavaraa on muutamaks päiväks sen sairaalasta pääsyn jälkeen ja sit semmosta perus kamaa mitä terveelliseen syömiseen tarvitaan, niitäkun ei tän akan kaapeista nyt muuton jälkeen löytynyt..no huh huh...kyllä nyt sitten on kaapit pinkeenä, no ei vais ei nyt mitään suuria määriä mut riittävästi..
Onnea leikkaukseen Tertsukka, hyvin kaikki menee!
Bulla65- Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 59
Registration date : 14.04.2010
Siis yksi yö, onneks oon kehitellyt tällepäivälle kauheesti noita hommia niin vois uskoo et tää päivä kuluu nopeesti ja ollaan huomen aamussa...
Inhottaa kun noi helteet teettää mulla nesteitä ihan sikana, nytkin jo aamusta jalat ihan turvoksissa ja tasan en oo muuta kun pusseja vetäny..
Inhottaa kun noi helteet teettää mulla nesteitä ihan sikana, nytkin jo aamusta jalat ihan turvoksissa ja tasan en oo muuta kun pusseja vetäny..
Muistan fiilikset, samalla tavalla täytin edellisen päivän kaiken maailman hommilla
Hyvin kaikki menee, osaavat kyllä asiansa
Hyvin kaikki menee, osaavat kyllä asiansa
MRA123- Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2009
Kiitos MRA, uskon ja luotan henkilökuntaan ihan satayks, onneks ens viikosta on luvattu vähän viileenpää niin on mukavampi toipua (ehkä?)
Hyvin se menee. Huulirasva ja vähän lukemista mukaan, niin pärjää.
eräpena- Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 65
Registration date : 15.12.2010
Kiitos Pena. Just tossa mietin et mitä sitä pakkais mukaan paitsi ton mun unikoneeni. Vähä on sillein poltsi sekasin ja edelleen huono omatunto kun kaapissa on ruokaa..heh heh..
Onnea leikkaukseen!
Rosmariini- Viestien lukumäärä : 216
Registration date : 16.02.2011
Kiitos Rosmariini
Täälläkin ollaan kovasti hengessä mukana!
Bullero- Viestien lukumäärä : 90
Registration date : 02.05.2011
Kiitos kauheesti paljon, kotityöt tuntuu menevän tossa ihan huomaamatta. Höh yleensä ne on ollut meikäläiselle aina kauheeta pakkopullaa. No mutta tätä päivää on jo päästy hyvinkin pitkälti ja tunnit senkun vähenee...
Pakkaa mukaan pehmeät mukavat rintsikat jokka ei kiristä, samoin pöksyt ja paidat, pehmeää, väljää ilmavaa.
Tsemppiä matkaan, kaikki menee hienosti.
Tsemppiä matkaan, kaikki menee hienosti.
Maiski- Viestien lukumäärä : 139
Ikä : 62
Registration date : 15.03.2011
Siis tää se päivä on. Tossa palttiarallaa tunninpäästä tilaan taksin ja sit niinkun laulun sanoin et "matkaan taas lähden nyt, suuntaa vaan en kysellyt" tosin tämän matka suunta on hyvinkin tarkkaan määritelty.
Pistän sitten tietoa tulemaan kun kotiudun kun vakaasti päätin että jätän läppärin kotiin kun tunnun olevan tän kans naimissa ja muutaman päivän tauko koneelta ei todellakaan tee pahaa...
Pistän sitten tietoa tulemaan kun kotiudun kun vakaasti päätin että jätän läppärin kotiin kun tunnun olevan tän kans naimissa ja muutaman päivän tauko koneelta ei todellakaan tee pahaa...
Onnee matkaan!
Iloinen ja positiivinen mieli mukaan niin hyvin menee.....
Oot ollu samankokoinen kuin mäkin alussa!!
Jos samallai sulla menee niin lujaa menee.....mut leikattiin 15.12-09 ja nyt 6.5.-11 tisut ja masuroikot korjattiin mun BMI on nyt 23!
Leikkauksen jälkeen syö mitä mielitekee ja mikä menee suussa ihan mössöksi ja niele pienen nesteen kera alas pienissä erissä!!! JA MUISTA LIPITTÄÄÄÄÄ VETTÄ !!Nyt kun on lämmintä niin on tosi tärkeetä juoda sitä vettä......pieni ryyppyjä kerrallaan.....
Mä en syöny mitään keittoja enkä vauvanruokia kun en tykänny....jos ne sulle maistuu niin anna mennä vaan....
Tää yllytys tähän alkuun, että syö mitä mieles tekee tarkottaa että pääasia on että saat jotain syötyy ehdit niitä ravintoarvoja miettii sitten myöhemmin kun luotat masusi kestävyyteen!
TSEMPPIIIIIIIIII ja iloista kesää sulle!! Ens kesänä kukaan ei enää tunne sua!!
Iloinen ja positiivinen mieli mukaan niin hyvin menee.....
Oot ollu samankokoinen kuin mäkin alussa!!
Jos samallai sulla menee niin lujaa menee.....mut leikattiin 15.12-09 ja nyt 6.5.-11 tisut ja masuroikot korjattiin mun BMI on nyt 23!
Leikkauksen jälkeen syö mitä mielitekee ja mikä menee suussa ihan mössöksi ja niele pienen nesteen kera alas pienissä erissä!!! JA MUISTA LIPITTÄÄÄÄÄ VETTÄ !!Nyt kun on lämmintä niin on tosi tärkeetä juoda sitä vettä......pieni ryyppyjä kerrallaan.....
Mä en syöny mitään keittoja enkä vauvanruokia kun en tykänny....jos ne sulle maistuu niin anna mennä vaan....
Tää yllytys tähän alkuun, että syö mitä mieles tekee tarkottaa että pääasia on että saat jotain syötyy ehdit niitä ravintoarvoja miettii sitten myöhemmin kun luotat masusi kestävyyteen!
TSEMPPIIIIIIIIII ja iloista kesää sulle!! Ens kesänä kukaan ei enää tunne sua!!
Tepa43- Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Registration date : 13.05.2009
Tertsukalle sujuvaa leikkuuta ja pikaista toipumista siitä!!!
Ps. minä löysin sairaalassa jo leikkuuiltana koneen ja netin......
Ps. minä löysin sairaalassa jo leikkuuiltana koneen ja netin......
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
Oijoi, jännät paikat! Jos olit ekana leikattava niin oletkin jo heräämössä kohta Toivottavasti kaikki meni hyvin ja Hasassa homma rullaa. Itse tapaankin Pipsaa vielä tällä viikolla jälkitarkastuksen merkeissä
toukka79- Viestien lukumäärä : 185
Registration date : 05.08.2010
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa