gilraen, missä olet?
+3
Elämä edessä
Bullero
saimaannorppa
7 posters
Sivu 1 / 1
gilraen, missä olet?
GÌLRAEN: missähän olet kun mitään ei ole kuulunut?
saimaannorppa- Viestien lukumäärä : 126
Registration date : 06.01.2011
Vs: gilraen, missä olet?
Oletko katsonut onko hän Lilen keskustelupalstalla? Jossain keskustelussa huomasin, että hän kertoi olevansa siellä enemmän.
Bullero- Viestien lukumäärä : 90
Registration date : 02.05.2011
Hei vaan!
Minäkin kaipaan Giliä, mutta hänellä menee varmaan niin hyvin, että ei muista kirjoitella. Lilen palstalla joskus, enemmän Facebookissa!!!
Minäkin kaipaan Giliä, mutta hänellä menee varmaan niin hyvin, että ei muista kirjoitella. Lilen palstalla joskus, enemmän Facebookissa!!!
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
Juuu samaa minä täällä usein mietin mitä kuuluu gilille ja muillekkin leikatuille esim sörkänsallille...toisaalta sen kyllä ymmärtää kun painoa lähtee niin elämään tulee varmasti paljon uusia asioita eikä sitten ehdi täällä kirjoitella
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
Mulle ainakin on käynyt niin, että kun kaikki on mennyt niin hyvin, niin ei oikein tunne tarvetta edes kirjoitella. Elämä ei sinänsä ole muuttunut juurikaan, joten tuntuu oudolta sitten kirjoitella mitenkään ihmeemmin.
Tai siis....onhan se iso muutos, jos painoa on 40kg vähemmän, mutta kuitenkaan se ei siihen arkeen niin kauheasti ole muutosta tuonut. Niin sitä ei vain osaa kirjoitella enää. Lueskeltua tulee useinkin ja muisteltua sitä oloa ja jännitystä ennen leikkausta. Ja tiedän, että juuri siksi olisi hyvä kirjoitella, että sen avulla voisi auttaa leikkausta odottavia ja jännittäviä. Mutta kun pitäisi vain keksiä mistä kirjoittelee
Tai siis....onhan se iso muutos, jos painoa on 40kg vähemmän, mutta kuitenkaan se ei siihen arkeen niin kauheasti ole muutosta tuonut. Niin sitä ei vain osaa kirjoitella enää. Lueskeltua tulee useinkin ja muisteltua sitä oloa ja jännitystä ennen leikkausta. Ja tiedän, että juuri siksi olisi hyvä kirjoitella, että sen avulla voisi auttaa leikkausta odottavia ja jännittäviä. Mutta kun pitäisi vain keksiä mistä kirjoittelee
Mikä se Lilen foorumi on ja miten sinne pääsee? Mistä siellä jutellaan?
Jos haluat liittyä Suomen Lihavuusleikatut LILE -yhdistyksen jäseneksi, lähetä sähköpostia osoitteeseen lihavuuskirurgia@gmail.com. Kerro viestissäsi, että haluat liittyä yhdistyksen jäseneksi ja ilmoita samalla etu- ja sukunimesi, sähköpostiosoitteesi ja/tai postiosoitteesi. Saat paluupostissa (haluamallasi tavalla joko sähköisesti tai postitse) ilmoittautumislomakkeen, jonka pyydämme Sinua täyttämään ja palauttamaan joko lomakkeessa mainittuun osoitteeseen postitse tai sähköpostitse liitetiedostona samaiseen lihavuuskirurgia@gmail.com -sähköpostiosoitteeseen.
eräpena- Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 65
Registration date : 15.12.2010
Ok. kiitos infosta.
Hei Saimaannorppa!
Lilen palstalla kirjoittelemme samoista asioista kuin täälläkin. Erona on se, että siellä ollaan jäseninä Lilessä. Siellä voi kirjoittaa intiimimmin omista asioista, uskaltaa laittaa myös kuvia, koska tietää, etteivät ne ole yleisesti katsottavina.Jokainen voi kirjoittaa sen verran, kun katsoo aiheelliseksi! Minä olen saanut rutosti virtuaaliystäviä, jotka ovat kiinnostuneita samasta aiheesta kuin minä. Eli uudesta elämästä leikkauksen tiimoilta! On myös heitä, jotka eivät pääsekään leikkaukseen, mutta lihavuusasiat silti yhdistävät meitä. Kun sitten näemme oikeasti tapaamisissa, tuntuu kuin oltaisiin tunnettu useita vuosia.
Lilen palstalla kirjoittelemme samoista asioista kuin täälläkin. Erona on se, että siellä ollaan jäseninä Lilessä. Siellä voi kirjoittaa intiimimmin omista asioista, uskaltaa laittaa myös kuvia, koska tietää, etteivät ne ole yleisesti katsottavina.Jokainen voi kirjoittaa sen verran, kun katsoo aiheelliseksi! Minä olen saanut rutosti virtuaaliystäviä, jotka ovat kiinnostuneita samasta aiheesta kuin minä. Eli uudesta elämästä leikkauksen tiimoilta! On myös heitä, jotka eivät pääsekään leikkaukseen, mutta lihavuusasiat silti yhdistävät meitä. Kun sitten näemme oikeasti tapaamisissa, tuntuu kuin oltaisiin tunnettu useita vuosia.
Onko meil naamassa oma ryhmä?? Vai ootteko te siellä yksityisesti kavereita?
Hei Wee2be!
Minä olen tosi laiskana naamassa! Saattaa olla useitakin ryhmiä, minut ovat yksityiset ihmiset pyytäneet kaverikseen!
Minä olen tosi laiskana naamassa! Saattaa olla useitakin ryhmiä, minut ovat yksityiset ihmiset pyytäneet kaverikseen!
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa