Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PORIIN menevät!

2 posters

Siirry alas

PORIIN menevät! Empty PORIIN menevät!

Viesti kirjoittaja Tepa43 To Toukokuu 14, 2009 12:13 pm

Onko teitä muita kuin minä satakunnasta? Höpötys seura olisi kiva on tää ohitusleikkaus sen verran iso juttu ainakin mulle!
Odotan malttamattomasti teidän iloittautumista vaikka näin nimimerkin takana! bounce
Tepa43
Tepa43

Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Registration date : 13.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

PORIIN menevät! Empty Poriin menevät....

Viesti kirjoittaja lea Ma Toukokuu 18, 2009 6:07 pm

Olen menossa Poriin leikkaukseen, tämän vuoden puolella.

Kaikki esivalmistavat käynnit lääkäreillä ja tutkimuksissa ovat jo ohi ja päätös leikkauksesta on tehty.
Nyt vain odotellaan, nautitaan kesästä, lomasta ja tietysti Yyterissä auringosta.

Ei jännitä yhtään, enkä aio suuremmin miettiäkään leikkausta etukäteen....siis pelätä.
Olen saanut hyvin rohkaisevia tietoja leikkauksissa olleilta ja nähnyt, miten leikkauksen jälkeen paino putoaa.
Ajattelen, että tulee mitä tulee, aikansa me täällä kaikki taaperramme.

Kovin odotettua minulle tämä operaatio on, kun vaivana on vaarallinen ylipaino, uniapne, sokeritauti, kilpirauhasen vajaatoiminta ja vieläpä rasvamaksa ja onhan tuota mielialavaivaakin siunaantunut. Että paljon on omassa olossa parantumisodotuksia, mikäli leikkaus onnistuu ja ennusteiden mukaan siitä paranee.
alien
Olen mielestäni saanut oikein hyvää ohjausta Satakunnan Keskussairaalasta ja kaikki ovat olleet siellä ystävällisiä.
Very Happy
Ihan kiva olisi kuulla, miten Porin sairalassa, jo tehdyt leikkaukset, ovat onnistuneet. Vastailenkin, kun töiltäni ennätän.

Kannustus on aina hyvä asia.
t. Helmi

lea

Viestien lukumäärä : 2
Registration date : 18.05.2009

PORIIN menevät! Empty Moi Helmi!

Viesti kirjoittaja Tepa43 Ti Toukokuu 19, 2009 1:14 am

lemaheha kirjoitti:Olen menossa Poriin leikkaukseen, tämän vuoden puolella.

Kaikki esivalmistavat käynnit lääkäreillä ja tutkimuksissa ovat jo ohi ja päätös leikkauksesta on tehty.
Nyt vain odotellaan, nautitaan kesästä, lomasta ja tietysti Yyterissä auringosta.

Ei jännitä yhtään, enkä aio suuremmin miettiäkään leikkausta etukäteen....siis pelätä.
Olen saanut hyvin rohkaisevia tietoja leikkauksissa olleilta ja nähnyt, miten leikkauksen jälkeen paino putoaa.
Ajattelen, että tulee mitä tulee, aikansa me täällä kaikki taaperramme.

Kovin odotettua minulle tämä operaatio on, kun vaivana on vaarallinen ylipaino, uniapne, sokeritauti, kilpirauhasen vajaatoiminta ja vieläpä rasvamaksa ja onhan tuota mielialavaivaakin siunaantunut. Että paljon on omassa olossa parantumisodotuksia, mikäli leikkaus onnistuu ja ennusteiden mukaan siitä paranee.
alien
Olen mielestäni saanut oikein hyvää ohjausta Satakunnan Keskussairaalasta ja kaikki ovat olleet siellä ystävällisiä.
Very Happy
Ihan kiva olisi kuulla, miten Porin sairalassa, jo tehdyt leikkaukset, ovat onnistuneet. Vastailenkin, kun töiltäni ennätän.

Kannustus on aina hyvä asia.
t. Helmi

Koskas sun tämä urakka alkoi? Ja kuka lääkäri sulla oli?
Mul on nyt vähä kiire mut pidetään yhteyttä! bounce
T: tepa43
Tepa43
Tepa43

Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Registration date : 13.05.2009

PORIIN menevät! Empty Poriin menevät

Viesti kirjoittaja lea Ti Toukokuu 19, 2009 1:28 pm

Koskas sun tämä urakka alkoi? Ja kuka lääkäri sulla oli?
Mul on nyt vähä kiire mut pidetään yhteyttä!
T: tepa43

Hei Tepa43
Oma urakkani alkoi jo viime vuoden puolella. Ensin työterveyshuollossa, jossa puhuin lääkärin kanssa tästä vaihtoehdosta. Sieltä minut ohjattiin Keskussairaalaan sisätaudeille, jossa Pääkkönen sanoi kaiken muun laihdutusjojoilun olevan "esileikkiä" tähän verrattuna. Nyt on tosi kyseessä ja saadaan minut kuntoon. Leikkaus ei ole vaaraton, mutta hyväksyn riskit.
Gastrogirurgina Santavirta tutki minut myös ja totesi, että voidaan leikata (arpikudoksia kyllä masussa on). Sitten otettiin tähystyksessä koepalat, kuten varmaan sinultakin ja toteama oli, että olen valmis leikkaukseen.
Kaikki minua hoitaneet/tutkineet lääkärit ovat olleet asiansa osaavia ja oikein ystävällisiä.
Leikkausoperaatio tehdään syksymmällä, vaikka toki olisin ollut siihen valmis vaikka heti. Mutta nautitaan nyt kesä vielä tästä pulludesta, jonka kanssa olen ihan "sinut".
Maanantaina on kuulemma aina leikkauspäivä (kaksi kirurgia mukana) ja perjantaina pääsee kotiin. Sairaalassaoloaikana opetellaan ruoka-annoksiin. Saikkulla ollaan 1-1,5 kk. Riippuu paranemisesta. Kyllä Keskussairaalassa on varmasti hyvä hoito.
Ihanaa odottaa syksyä, silloin alkaa uusi elämä!
T: Helmi

lea

Viestien lukumäärä : 2
Registration date : 18.05.2009

PORIIN menevät! Empty Vs: PORIIN menevät!

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa