Pääkaupunkiseutulaisten kesä piknic? :)
4 posters
Sivu 1 / 1
Pääkaupunkiseutulaisten kesä piknic? :)
Heippa kaikki PK seutulaiset leikatut ja leikkaamattomat, toki kauempaakin
Pidettäisiinkö picnik tapaaminen? Paikkana voisi olla esim. Suomenlinna tai Seurasaari? Aurinkoa, hyvää ruokaa ja erinomaista seuraa?
Ajankohtana voisi olla kesäkuun tai heinäkuun joku viikonloppu. Miten ihmisille sopisi?
Viime kerrasta on vierähtänyt minulla ainakin aikaa, kun olen livetapaamisissa ollut
Olisiko halukkaita?
Pidettäisiinkö picnik tapaaminen? Paikkana voisi olla esim. Suomenlinna tai Seurasaari? Aurinkoa, hyvää ruokaa ja erinomaista seuraa?
Ajankohtana voisi olla kesäkuun tai heinäkuun joku viikonloppu. Miten ihmisille sopisi?
Viime kerrasta on vierähtänyt minulla ainakin aikaa, kun olen livetapaamisissa ollut
Olisiko halukkaita?
Vs: Pääkaupunkiseutulaisten kesä piknic? :)
Mä oon aina valmis, lomalle lähdetään heinäkuun puolessa välissä ja kesä-heinäkuun vaihteessa olen äidin kuuskymppisillä Lappeenrannassa, mutta muuten kaikki on soviteltavissa.
Lyltsy- Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Registration date : 28.03.2010
Minä saattaisin uskaltautua mukaan:)
Poutapilvi- Viestien lukumäärä : 807
Registration date : 24.02.2010
Kun saatte päivän tietoon, niin saattaisihan sitä saapua kauepaankin... Riippuu täysin töistä. Picnic kuullostaisi sangen mukavalta!
hansu- Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 49
Registration date : 09.08.2010
Mulla on hyvin tilaa kalenterissa, eli ehdotelmia sopii antaa? 18 tai 19.6? 2 tai 3.7? Viikonloppuna varmaan helpoin, vaikka näin lomalaiselle sopii vaikka keskellä viikkoa ja keskellä päivää
Olisiko 2.7 tai 3.7 hyvä, niin ihmiset kerkeisi järjestäytyä vielä mukaan ja hoidella tarvittavat järjestelyt?
Olisiko 2.7 tai 3.7 hyvä, niin ihmiset kerkeisi järjestäytyä vielä mukaan ja hoidella tarvittavat järjestelyt?
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa