Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Jälkitarkastuksessa 1.6.11

2 posters

Siirry alas

Jälkitarkastuksessa 1.6.11 Empty Jälkitarkastuksessa 1.6.11

Viesti kirjoittaja teisku Su Kesä 05, 2011 6:42 pm

Minulla oli jälkitarkastusaika jo kuukauden päässä leikkauksesta.
Lahteen siis matkasin ja olin saanut palkallisen vapaapäivän ja sain tyttäreni sijaiseksi luokkaani.
Tapasin minut leikanneen kirurgin vartin etuajassa.
Ensi töikseen hän kertoi minulle, että ei sinun olisi kyllä tänään tarvinnut tulla, kun teimme pienen virheen kutsussa. Vasta elokuussa olisi ollut aika. Sanoin että minulle tuli kyllä myös elokuulle aika. Se peruttiin sitten saman tien.
Kaikki oli hyvin, sain rahapussissa pidettävän enkun kielisen esitteen tästä leikkauksesta, jotta jos jotain sattuu esim ulkomailla, tietävät että olen tällaisen remontin läpikäynyt.
Kirurgi kertoi, että keskimäärin 2,5 vuotta tämä laihtuminen jatkuu. Välillä tulee suvantokausia, joita ei pidä säikähtää. Sen jälkeen paino hieman nousee ja sitten se kuulemma jää siihen.
Pyysin leikkauskertomuksen ja sen myös sain. Siinä suureksi yllätyksekseni mainittiin, että oheissairauksina minulla on mm KEUHKOAHTAUMA!
Tällaista en ole kuullutkaan, eikä myöskään astmaani hoitava keuhkolääkäri.
Eli joku on mössinyt sanellessaan oikein kunnolla. Pyysin keuhkoläääkäriäni ottamaan yhteyttä Lahteen ja korjaamaan tuon lausunnon.
Noin viisi minuuttia olin sisällä ja sitten taas kotia kohti.

Verikokeet otetaan kuulemma vasta vuoden päästä Jyväskylässä. Aika pitkä aika. Koululla kävin kuitenkin tarkistuttamassa hemoglobiinin, joka oli 131, eli hyvä.
Joten kai ne vitamiinin imeytyvät epäilyistäni huolimatta.
Mutta nyt on LOMA! Nyt nautin vain kilojen tippumisesta auringon paisteesta!
Hyvää kesää kaikille!




teisku
teisku

Viestien lukumäärä : 110
Ikä : 63
Paikkakunta : Jämsä
Registration date : 28.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Jälkitarkastuksessa 1.6.11 Empty Vs: Jälkitarkastuksessa 1.6.11

Viesti kirjoittaja katka Su Kesä 05, 2011 7:23 pm

Hienosti sinulla on paino pudonnut ja mahtavaa,että kaikki on hyvin! sunny
Hyvillä mielin odotan omaa lahden reissuani.Kuinka kauan ennen ensimmäistä lahden käyntiäsi sait kutsun sinne?Ei oikein malttais oottaa.Lähetteen lähettämisestä on reilu kuukausi ja sanoivat,että parin kk.n sisällä lahdessa olisi käynti.
katka
katka

Viestien lukumäärä : 96
Paikkakunta : jyväskylä
Registration date : 05.10.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Jälkitarkastuksessa 1.6.11 Empty Vs: Jälkitarkastuksessa 1.6.11

Viesti kirjoittaja teisku Su Kesä 05, 2011 9:35 pm

Sain kutsun kirurgin ja anestesialääkärin tapaamiseen tasan viikkoa ennen sitä aikaa. Soittivat sieltä, oli joku peruutusaika.

Leikkausajan sain kuusi viikkoa ennen h-hetkeä.
Sinne kannattaa soitella silloin tällöin ja hieman hoputtaa. Juhannuksen jälkeen eivät leikkaa muuta kuin syöpätapauksia, elokuussa aloittavat taas normaalin toiminnan.
teisku
teisku

Viestien lukumäärä : 110
Ikä : 63
Paikkakunta : Jämsä
Registration date : 28.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Jälkitarkastuksessa 1.6.11 Empty Vs: Jälkitarkastuksessa 1.6.11

Viesti kirjoittaja katka Su Kesä 05, 2011 11:14 pm

Oookkei.Kiitos tiedosta!Tiesinkin,että leikkaus menee syksyyn,mutta kiinnostaa se ensikäynti,että leikataanko ylipäätään..Ajattelin huomis aamuna sinne soitella ja kysellä.Matka lahtee vaatii kuitenkin suunnittelua töiden ja kyydin osalta.Itellä ei oo korttia enkä linkillä halua mennä.Pitää joku saada henkisekstueks ja kyytipojaks Very Happy
katka
katka

Viestien lukumäärä : 96
Paikkakunta : jyväskylä
Registration date : 05.10.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Jälkitarkastuksessa 1.6.11 Empty Vs: Jälkitarkastuksessa 1.6.11

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa