Mun aaaa..puu...va...
3 posters
Mun aaaa..puu...va...
Hei kaikille!
Viimeistä päivää viedään. Paniikki meinaa iskeä kun huomen aamulla pitäisi mennä peijakseen leikkaukseen. Suuri erhe kai oli ottaa vapaaksi kaksi päivää ennen leikkausta. Liikaa aikaa miettiä ja jos ajatukset lähtee väärille poluille niin itku on herkässä. Oikeasti pelottaa. Olen juoksut kaupoissa polvet rutisten, etten kerkeisi liikaa murehtimaan. Olen myös syönyt useamman "viimeisen"aterian. Kaikki herkut on maisteltu. Olispa jo huominen ja leikkaus ohi. Pidelkäähän peukkui.
"Ihanasti"lihava
Pian taas postitellaan
Viimeistä päivää viedään. Paniikki meinaa iskeä kun huomen aamulla pitäisi mennä peijakseen leikkaukseen. Suuri erhe kai oli ottaa vapaaksi kaksi päivää ennen leikkausta. Liikaa aikaa miettiä ja jos ajatukset lähtee väärille poluille niin itku on herkässä. Oikeasti pelottaa. Olen juoksut kaupoissa polvet rutisten, etten kerkeisi liikaa murehtimaan. Olen myös syönyt useamman "viimeisen"aterian. Kaikki herkut on maisteltu. Olispa jo huominen ja leikkaus ohi. Pidelkäähän peukkui.
"Ihanasti"lihava
Pian taas postitellaan
ihanasti lihava- Viestien lukumäärä : 54
Registration date : 19.04.2009
Vs: Mun aaaa..puu...va...
Koita nyt saada yöllä edes jotenkin nukuttua jännitykseltäsi.
Olen hengessä mukana! Palaile pian kertomaan kuulumisesi!
Ihan hirveesti tsemppiä sulle !!!
Olen hengessä mukana! Palaile pian kertomaan kuulumisesi!
Ihan hirveesti tsemppiä sulle !!!
Selma- Viestien lukumäärä : 19
Registration date : 18.04.2009
Vs: Mun aaaa..puu...va...
Leikkauspäivä 14.04.09 kirjoitti:Hei kaikille!
"Ihanasti"lihava
Pian taas postitellaan
Moi!
Minä tänään kirjautunut, toivotan hurjasti onnea huomiseen! Itse odotan vielä kutsua leikkaukseen!
T: Tepa43
Tepa43- Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Registration date : 13.05.2009
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa