Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Plastiikkakirurgisia hintoja yksityisillä:

+4
Sun
Maiski
Aurora
Sokerihiiri
8 posters

Siirry alas

Plastiikkakirurgisia hintoja yksityisillä: Empty Plastiikkakirurgisia hintoja yksityisillä:

Viesti kirjoittaja Sokerihiiri Pe Toukokuu 27, 2011 1:32 am

Moikka,
lueskelin keskusteluja roikoista ja niiden poistoista. Yksityisellä puolella saa varmaan varautua kalliiseen pietiin, mutta kyllähän se kannattaa...
Itse alan jo nyt säästää tulevien roikkojen postoa varten Smile

Vatsanpeitteiden ja kylkien kiristys + vartalon rasvaimu - 14 217 €
Olkavarsien ihon kiristys + rasvaimu 5 084 €
Reisien ihon kiristys + rasvaimu 6 500 €

Sokerihiiri
Sokerihiiri

Viestien lukumäärä : 93
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 06.03.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Plastiikkakirurgisia hintoja yksityisillä: Empty Vs: Plastiikkakirurgisia hintoja yksityisillä:

Viesti kirjoittaja Aurora Pe Toukokuu 27, 2011 1:47 am

Pitää laittaa lotot ja keno vetämään Very Happy

Aurora

Viestien lukumäärä : 190
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 29.04.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Plastiikkakirurgisia hintoja yksityisillä: Empty Vs: Plastiikkakirurgisia hintoja yksityisillä:

Viesti kirjoittaja Maiski Pe Toukokuu 27, 2011 1:32 pm

Laitoin jo illalla,... siis ne rahantillaukset Very Happy
Maiski
Maiski

Viestien lukumäärä : 139
Ikä : 62
Paikkakunta : Pohjanmaa
Registration date : 15.03.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Plastiikkakirurgisia hintoja yksityisillä: Empty Vs: Plastiikkakirurgisia hintoja yksityisillä:

Viesti kirjoittaja Sun Pe Toukokuu 27, 2011 3:55 pm

Yäytyy toivoa, että saan julkisella puolella aikanaan jotain apua roikkoihin. Yksityiselle ei ole mitään asiaa. Laskin juuri, että menisi noin neljäkymmentä vuotta säästää tuo leikkauksiin tarvittava summa näillä tuloilla ja menoilla.

Sun

Viestien lukumäärä : 158
Paikkakunta : Etelä-Savo
Registration date : 31.01.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Plastiikkakirurgisia hintoja yksityisillä: Empty Vs: Plastiikkakirurgisia hintoja yksityisillä:

Viesti kirjoittaja turkutuulia Pe Toukokuu 27, 2011 11:47 pm

Koska en päässyt julkisesti laihdutusleikkaukseen; epäilen todella suuresti roikkoleikkaukseenkaan pääsyä. Tai siis olen varma etten sinne pääse koska mun roikoista ei ole terveydellistä haittaa vaikka JÄRKYN näköset on mun jalat ja kädet Sad Olen myös menossa yksityisesti korjauttamaan näitä laskosverhoja. Tallinnaan laitoin juuri meiliä ja toisena hyvänä+varteenotettavana vaihtoehtona pidän Ruotsia. Kattelin tosi monen tukholmalaisen klinikan sivuja ja sielläkin on hinnat n. 30-50% halvemmat kuin Suomessa. Esim. käsivarsien (tarvittaessa) rasvaimu ja nahankiristys alkaen kolmisen tonnia. Tissit oli mun mielestä suhteessa vielä edullisempia eli varmaan ton 50pinnaa Suomen hinnoista. Samanlaiset tuntuu olevan haaveet eli lottovoittoa odotellessa Wink

turkutuulia

Viestien lukumäärä : 154
Paikkakunta : turku
Registration date : 20.10.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Plastiikkakirurgisia hintoja yksityisillä: Empty Vs: Plastiikkakirurgisia hintoja yksityisillä:

Viesti kirjoittaja Fisu La Toukokuu 28, 2011 12:30 am

Kerro sitten meillekin turkutuulia mitä sanovat hinnoista Tallinnassa! Minä haluaisin alleista eroon sitten joskus, tissit ja maha nyt saavat todennäköisesti vielä venyskellä pari kertaa kun tulee lasten aika. Very Happy

Fisu

Viestien lukumäärä : 99
Paikkakunta : Oulu
Registration date : 15.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Plastiikkakirurgisia hintoja yksityisillä: Empty Vs: Plastiikkakirurgisia hintoja yksityisillä:

Viesti kirjoittaja Elämä edessä La Toukokuu 28, 2011 3:15 pm

Kiitos turkutuulia jos laitat tännekin selville saamiasi hintoja Tallinassa ja Ruotsissa! Minuakin kiinnostaa kovasti saada allit ja reidet edullisemmin naapurimaassa kuin kotimaassamme. Olen lukenut niin paljon myönteistä palautetta niistä, että en enää epäile. Tunnustan, että vielä vuosi sitten suhtauduin asiaan aika epäluuloisesti. Mutta sehän johtui vain omasta tietämättömyydestäni! Very Happy
Elämä edessä
Elämä edessä

Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 69
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 01.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Plastiikkakirurgisia hintoja yksityisillä: Empty Vs: Plastiikkakirurgisia hintoja yksityisillä:

Viesti kirjoittaja Sokerihiiri La Toukokuu 28, 2011 5:17 pm

Mielenkiintoista, että Ruotsissakin on halvemmat hinnat! Laittakaa ihmeessä infoa tulemaan! Very Happy
Sokerihiiri
Sokerihiiri

Viestien lukumäärä : 93
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 06.03.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Plastiikkakirurgisia hintoja yksityisillä: Empty Vs: Plastiikkakirurgisia hintoja yksityisillä:

Viesti kirjoittaja turkutuulia Su Toukokuu 29, 2011 5:41 pm

Pidän teidät ajan tasalla kun lisää tietoa saan; Tallinnasta ei olla vielä vastattu. Varmaan viikonlopun takia... Mutta noita Tukholman hintoja löysin ihan kun laitoin hakusanoiks plastikkirurgi i Stockholm. Yllättävän paljon niistä ymmärtää tankeroruotsillakin Very Happy Näkee sen muuten ruotsalaisista että siellä kauneuskirurgia on ihan eri tasolla kuin Suomessa; siis siellä tehdään paljon enemmän leikkauksia... En ole vielä kumpaan päädyn vaikka myönnettävä on että on tolla hinnalla melko suuri vaikutus valintaan. Leikkaukseen ajattelin mennä joskus talvella; olen edelleen toipilas tyrä/suolileikkauksesta joten ihan heti en halua sairaalaan Crying or Very sad Eikä sitä kesää kohden viitsi mennäkään kun niitä arpia joutuisi niin kovin hyvin suojaamaan auringolta..

turkutuulia

Viestien lukumäärä : 154
Paikkakunta : turku
Registration date : 20.10.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Plastiikkakirurgisia hintoja yksityisillä: Empty Vs: Plastiikkakirurgisia hintoja yksityisillä:

Viesti kirjoittaja teisku Su Kesä 05, 2011 9:48 pm

Siskolleni tehtiin Jyväskylässä vatsan kiristysleikkaus ja rasvaimu kylkiin ja maksoi "vain" 4900 e.
teisku
teisku

Viestien lukumäärä : 110
Ikä : 63
Paikkakunta : Jämsä
Registration date : 28.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Plastiikkakirurgisia hintoja yksityisillä: Empty Vs: Plastiikkakirurgisia hintoja yksityisillä:

Viesti kirjoittaja turkutuulia Su Kesä 12, 2011 9:15 pm

En ole vieläkään saanut vastausta Tallinnasta? Tai sit olen epähuomiossa poistanut meilin kun tulee aina niin valtavasti roskapostiakin... Mutta huomenna soitan sinne ja yritän sopia kirurgin kanssa tapaamisen heinäkuun loppupuolelle; viettäisin samalla pienen kaupunkiloman Tallinnassa. Mun tuurilla ne tietenkin ovat kesälomalla just kun menisin sinne Rolling Eyes Oon yrittänyt etsiä netistä tietoa allileikkauksista ja yllättävän vähän löytänyt. Eniten mua mietityttääkin että tehdäänkö se kainalosta kiristämällä vai vedetäänkö koko käsivarren alaosa auki
? Tottakai tääkin riippuu tilanteesta... Mulla kun on nää laskosverhot; tuskin tullaan saamaan kainalokiristyksellä tehtyä.Nyt kun on näitä helteitä; mietin että tää on niin viimeinen kesä kun kuljen pitkähihaisissa paidoissa!!!! Siis pidän helteistä mutta kädet vaan HARMITTAA...

turkutuulia

Viestien lukumäärä : 154
Paikkakunta : turku
Registration date : 20.10.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Plastiikkakirurgisia hintoja yksityisillä: Empty Vs: Plastiikkakirurgisia hintoja yksityisillä:

Viesti kirjoittaja Sokerihiiri Ma Kesä 13, 2011 12:21 am

Moi,
Lile ry:n jäsenet saavat Terveystalosta 5pros alennusta ja jos leikattavaa on enemmänkin niin siitä saa myös alennusta...
Sokerihiiri
Sokerihiiri

Viestien lukumäärä : 93
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 06.03.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Plastiikkakirurgisia hintoja yksityisillä: Empty Vs: Plastiikkakirurgisia hintoja yksityisillä:

Viesti kirjoittaja Elämä edessä Ma Kesä 13, 2011 2:24 am

Hei Turkutuulia!
Olen nähnyt netissä allien leikkuukuvia. Pitkä arpi leikataan käsivarren suuntaisesti kyynärpään yläpuolelta kohti kainaloa. Arpi jää piiloon silloin, kun käsivarsi on vartalon lähellä. Very Happy
Elämä edessä
Elämä edessä

Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 69
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 01.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Plastiikkakirurgisia hintoja yksityisillä: Empty Vs: Plastiikkakirurgisia hintoja yksityisillä:

Viesti kirjoittaja turkutuulia Ti Kesä 14, 2011 10:42 pm

Ilmeisesti vaan pienimmät roikot saadaan korjattua sillä kainalohaavalla...Kävi niinkuin "pelkäsinkin"; mun aikataulu ei sopinut kirurgille kun hän sattuu olemaan juuri silloin kurssilla Suomessa. Kysyin respasta josko kirurgi vois ottaa mut vastaan lauantaina mutta ei tietenkään voinut luvata eli odottelen soittoa huomenna. Hinta on 1400€ eli enemmän kuin kohtuullinen. Aloin miettimään pitäiskö samalla laittaa nää sisäreiden laskosverhot kuntoon, on nimittäin aika pelottava näköset myös silent Se taitaa vaan olla vähän isompi operaatio paranemisen kannalta... Olen säästänyt 4 viikkoa kesälomaa tähän operaatioon joten katsotaan mitä kirurgi sanoo riittäisikö se reisien paranemiseenkin. Leikkausta suunnittelen tosiaankin alkutalveksi vasta eli tässä on vielä aikaa pähkäillä, ehkä liiankin kanssa Embarassed

turkutuulia

Viestien lukumäärä : 154
Paikkakunta : turku
Registration date : 20.10.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Plastiikkakirurgisia hintoja yksityisillä: Empty Vs: Plastiikkakirurgisia hintoja yksityisillä:

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa