Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Vaellus kera menentettyjen kilojen!

2 posters

Siirry alas

Vaellus kera menentettyjen kilojen! Empty Vaellus kera menentettyjen kilojen!

Viesti kirjoittaja Maiski To Toukokuu 26, 2011 4:43 pm

Täällä on keskusteltu aiheesta mistä haaveilet hoikempana.
Mitäpä jos otettaisiin kokeiluun pieni hupailu, että kaikki jo menneet kilot mukaan pakattuina lähtisimme pienelle vaellukselle. Kuinka moni meistä jaksaisi kantaa kaikki ne kilot, jotka ennen ovat olleet jatkuvana painolastina matkassa, edes 1km matkan.
ranne,nilkkapainot jne käyttöön reppuun loput, eli ihan vain ne omat "menetetyt edut" rasitteena.
Very Happy
Maiski
Maiski

Viestien lukumäärä : 139
Ikä : 62
Registration date : 15.03.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Vaellus kera menentettyjen kilojen! Empty Vs: Vaellus kera menentettyjen kilojen!

Viesti kirjoittaja ritu To Toukokuu 26, 2011 6:05 pm

Eipä taitais minulta onnistua kantaa sitä menrtettyä 140kg ja jos jaksaisin kantaa niin mihin ihmeessä se saataisiin kiinni tai mistä löytyis niin iso reppu mihin ne mahtuis vaikka kivillä lastais. Twisted Evil Twisted Evil

ritu

Viestien lukumäärä : 433
Registration date : 17.09.2008

Vaellus kera menentettyjen kilojen! Empty Vs: Vaellus kera menentettyjen kilojen!

Viesti kirjoittaja Maiski Pe Toukokuu 27, 2011 1:15 pm

Niinpä, siinäpä se!
Asia on minun mielestäni aika jännä juttu!
Ystävättäreni kanssa lenkkeillessä on asiaa pohdiskeltu, hän kun on leikkausten jälkeen tiputtanut painoa n 80kg.
Razz
Sitä painolastia kun vaan raahaa mukanaan vuodesta toiseen, niin ei tuu ajatelleeks, siksi heitin tällaisen ajatuksen. Embarassed en itse olen saanut painostani tälläsessiolla edes sitä 10% pois vielä. bom
Maiski
Maiski

Viestien lukumäärä : 139
Ikä : 62
Registration date : 15.03.2011

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa