Vaellus kera menentettyjen kilojen!
2 posters
Sivu 1 / 1
Vaellus kera menentettyjen kilojen!
Täällä on keskusteltu aiheesta mistä haaveilet hoikempana.
Mitäpä jos otettaisiin kokeiluun pieni hupailu, että kaikki jo menneet kilot mukaan pakattuina lähtisimme pienelle vaellukselle. Kuinka moni meistä jaksaisi kantaa kaikki ne kilot, jotka ennen ovat olleet jatkuvana painolastina matkassa, edes 1km matkan.
ranne,nilkkapainot jne käyttöön reppuun loput, eli ihan vain ne omat "menetetyt edut" rasitteena.
Mitäpä jos otettaisiin kokeiluun pieni hupailu, että kaikki jo menneet kilot mukaan pakattuina lähtisimme pienelle vaellukselle. Kuinka moni meistä jaksaisi kantaa kaikki ne kilot, jotka ennen ovat olleet jatkuvana painolastina matkassa, edes 1km matkan.
ranne,nilkkapainot jne käyttöön reppuun loput, eli ihan vain ne omat "menetetyt edut" rasitteena.
Maiski- Viestien lukumäärä : 139
Ikä : 62
Registration date : 15.03.2011
Vs: Vaellus kera menentettyjen kilojen!
Eipä taitais minulta onnistua kantaa sitä menrtettyä 140kg ja jos jaksaisin kantaa niin mihin ihmeessä se saataisiin kiinni tai mistä löytyis niin iso reppu mihin ne mahtuis vaikka kivillä lastais.
ritu- Viestien lukumäärä : 433
Registration date : 17.09.2008
Vs: Vaellus kera menentettyjen kilojen!
Niinpä, siinäpä se!
Asia on minun mielestäni aika jännä juttu!
Ystävättäreni kanssa lenkkeillessä on asiaa pohdiskeltu, hän kun on leikkausten jälkeen tiputtanut painoa n 80kg.
Sitä painolastia kun vaan raahaa mukanaan vuodesta toiseen, niin ei tuu ajatelleeks, siksi heitin tällaisen ajatuksen. en itse olen saanut painostani tälläsessiolla edes sitä 10% pois vielä.
Asia on minun mielestäni aika jännä juttu!
Ystävättäreni kanssa lenkkeillessä on asiaa pohdiskeltu, hän kun on leikkausten jälkeen tiputtanut painoa n 80kg.
Sitä painolastia kun vaan raahaa mukanaan vuodesta toiseen, niin ei tuu ajatelleeks, siksi heitin tällaisen ajatuksen. en itse olen saanut painostani tälläsessiolla edes sitä 10% pois vielä.
Maiski- Viestien lukumäärä : 139
Ikä : 62
Registration date : 15.03.2011
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa