Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

APUAAAAA!!!!!!!!

4 posters

Siirry alas

APUAAAAA!!!!!!!! Empty APUAAAAA!!!!!!!!

Viesti kirjoittaja mamma-77 Ma Toukokuu 11, 2009 4:18 pm

Huomenna olis leikkaus...Pelottaa niin maan p...eleesti. Olen lukenut ruotsin tällasia samanlaisia sivuja (missä leikattuja ja leikkaukseen menijöitä) mutta tuntuu et siellä vähän joka toisella isompia komlikaatioita, varsinkin kirjoittavat että tullut läckage ja tarmvred, eli kai jotain vuotoja/saumavuotoja ja suolet jotenki menny solmuun/tukkoon....en taas täällä ole sellaisia pahemmin huomannut. Eikai tämä vaan mikään ruotsin ongelma ole?!

mamma-77

Viestien lukumäärä : 36
Registration date : 19.01.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

APUAAAAA!!!!!!!! Empty Vs: APUAAAAA!!!!!!!!

Viesti kirjoittaja mamuska Ma Toukokuu 11, 2009 6:02 pm

Moi Mamma!

Meill on melkein samanlainen nimimerkki...

Hienoo kun oot jo päässy noin pitkälle, mä vasta menen syksylla meilahteen ekaan haastatteluun.
Mun mielestä sä voit todella rauhassa odottaa sitä huomista leikkausta.
Tietojeni mukaan kuoleman tapauksetkin on alle prosentin luokkaa. Meillä on huippuhyvät kirurgit ja jos olet hyvin valmistautunut, uskoisin kaiken menevän hienosti.
Kirjottelehan sitten kokemuksistasi kun pääset toipumaan. Kovasti sulle tsemppiä ja reipasta mieltä...
muista ettet ole yksin, meitä on monta rinnalla kulkijaa!! flower
mamuska
mamuska

Viestien lukumäärä : 37
Registration date : 23.04.2009

Viesti kirjoittaja ihanasti lihava Ti Toukokuu 12, 2009 1:20 am

Olen niin fiiliksissä mukana. Mut leikataan Peijaksessa to ja nyt on viel kaks päivää aikaa sitä miettiä ja varmaan olen ihan paniikissa affraid jo ke iltana. Olleks en puhu ruotsia niin en pääse lukemaan noit juttuja. Mä pidän peukkuja sulle. Kaikki kyl menee hyvin. Immeisii kuolee kaiken aikaa lihavuudesta johtuviin sairauksiin eli tervyttä kohti ollaan matkalla. Olen kyl ihmetellyt miten vähän huonoi kokemuksia näillä sivuilla on.Ole kiltti ja kirjoittele kun kykenet. Mie myös.
" sunny Ihanasti"lihava
ihanasti lihava
ihanasti lihava

Viestien lukumäärä : 54
Registration date : 19.04.2009

Viesti kirjoittaja mamma-77 Ti Toukokuu 12, 2009 3:28 am

Ei olis pitäny ikinä ruveta lukeen niitä ruottin sivuja,pelottaa vaan vielä enempi (jos se nyt edes mahdollista).Soittivat sairaalasta tänään että mun pitäis olla aamulla siellä jo klo.6.30 koska olen EKA!!!! Käääääk, pillittänyt tänään pitkin päivää, oon niin hermona..Jepp jepp,kirjotellaan heti kun päästään koneelle, minä en ota konetta mukaan sairaalaan, NIIN nettiriippuvainen en myönnä olevani Rolling Eyes

mamma-77

Viestien lukumäärä : 36
Registration date : 19.01.2009

Viesti kirjoittaja ritu Ti Toukokuu 12, 2009 2:21 pm

Paljon onnea leikkaukseen varmaan olet jo tällähetkellä leikkuupöydällä parastaaikaa kyllä se hyvin menee.

ritu

Viestien lukumäärä : 433
Registration date : 17.09.2008

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa