Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

laihdutusleikkaus 26.5

3 posters

Siirry alas

laihdutusleikkaus 26.5 Empty laihdutusleikkaus 26.5

Viesti kirjoittaja plehti Ma Toukokuu 11, 2009 3:18 pm

Moikka!
Minua jännittää ihan hirveesti laihdutusleikkaus, joka tehdään 26.5 Peijaksessa. Se tehdään mahalaukun ohitusleikkauksena. Olen laihtunut ennen leikkausta 17 kg ja nutriletit tulee jo korvista ulos!

Millasia kokemuksia teillä tästä leikkauksesta? Miten kauan on tosi kipee ja miten elämä on lähtenyt menemään?

t.Kikka 117 kg

plehti

Viestien lukumäärä : 3
Registration date : 11.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

laihdutusleikkaus 26.5 Empty Vs: laihdutusleikkaus 26.5

Viesti kirjoittaja Ainako pullukka? Ke Toukokuu 20, 2009 3:07 am

Leikkauksen jälkeisestä elämästä en tiedä vielä mitään, mutta meillä on sama leikkauspäivä 26.5! Minulle tehdään Sleeve Turussa. Jännittämään alkaa täälläkin ja ajatukset pyörii melko pitkälle leikkauksessa. Vielä kuusi päivää!
Ainako pullukka?
Ainako pullukka?

Viestien lukumäärä : 30
Registration date : 25.03.2009

laihdutusleikkaus 26.5 Empty Hei tytöt!

Viesti kirjoittaja ihanasti lihava Ke Toukokuu 20, 2009 2:29 pm

Tunnelmanne ovat kovin tuoreessa muistissa. Itselläni ne olivat päällä reilu viikko sitten. Paniikki kulminoitui viimeiseen päivään ennen leikkausta jännitin ja pillitin ihan täysillä. Minut on siis leikattu viime torstaina ja kotiuduin sunnuntaina Peijaksesta.
Se kuinka kauan olet kipeänä on kovin yksilöllistä. Ihminen kokee kivun niin yksilöllisesti. Ja itse leikkauksen lopputuloskin on niin kovin yksilöllinen.
Omasta leikkauksestani on tosiaan siis kuusi päivää. Kipulääkkeitä tarvitsin sairaalassa enemmän kahtena ekana päivänä. Sitten 1-2 tabua /vrk että uskalsin hengitellä tarpeeks syvään. Nyt en ole kahteen päivään ottanut kipulääkkeitä.
Kirjotin peijaskokemuksestani tuossa sunnuntaina käykää lukemassa jos intressiä. Voin kyllä mielestäni hyvin.
Jännitys on mielestäni ihan tervettä tässä, mutta itse tuumin, että onko mulla oikeesti jotain vaihtoehtoja ja haluanko jatkaa näin , vai voisiko kaiken sen laihdutusenergian käyttää johonkin muuhun elämässäni.
Itse olin myös ihan kysymysmerkkinä ennen leikkausta olen monissa kysymyksissä vieläkin ja siksi vastaan mielelläni kysymyksinne jos ossaan.
Laittakaa tavoite horisonttiin ja purkaa hammasta. Pidän peukkuja molemmille. Ilmoitelkaa kuin kävi.
"IHANASTI"lihava
ihanasti lihava
ihanasti lihava

Viestien lukumäärä : 54
Registration date : 19.04.2009

laihdutusleikkaus 26.5 Empty Vs: laihdutusleikkaus 26.5

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla: