Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Millaidan tilannetiedot

5 posters

Siirry alas

Millaidan tilannetiedot Empty Millaidan tilannetiedot

Viesti kirjoittaja millaida To Toukokuu 05, 2011 2:17 am

Moni mut tuntee noista toisista laihdutusfoorumeista. Eli oon 50 vuotias nainen Kurikasta. Oon täs asias pitkänlinjan kulkija, mulle laitettiin panta jo 1998. Silloinen painoni oli 145 ja paino laski aiva käsittämättömän nopiaa johtuen kai suurimmaksi osaksi siitä ku mun on pitäny koko pannanoloajan oksentaa.
Noin kolmevuotta sitte alkoi ongelmat oli hemolobiini 84 ja verenpaine alhainen ja kuumetta aina sillointällöin ja mikää ei pysyny sisällä. Ja tämä tomppeli ku ei hakeutunu Vaasaan lääkäriin vaan toimi Seinäjoen kautta joka on tätä meidän sairaanhoitopiiriä. Mulla oli ruokatorvi tulehtuu ja siitä johtui tuo hemoklobiiniki ku haavaumien kautta vuotoa. Paino oli jo hieman alle 50kg. Sain rautaa suoraan suoneen 15x ja kolmen kuukauden kuluttua oli taas laskenu ja taas rautaa lisää. Olin muutaman kerran sairaalaski mut ei se miksikää muuttunu. Taas ku olin menos tähystykseen niin oli sellainen lääkäri joka otti asia tosissaan ja otti pannasta nesteen pois ja määräs mut osastolle tiputukseen. Hups vain siitä se painonnousu sitte alkoi. 3kk tuli 30kg ja ei se siihen pysähtyny.
Painonnousu oli valtava ja niimpä marraskuus 2010 laitoin Wictorzonille viestin että mun mitta on täynnä en jaksa enää tätä ja sain ajan jo viikonpäähän. Panta poistettiin 20.3.2011 ja nyt odotan leikkaukseen pääsyä mikä pitäis tapahtua kesäkuun 14pvä jos jonohoitajan puhe pitää paikkansa. Aikaa ei oo viä postitse tullu.
Täs oon nutrilettia käyttäny jo vähänaikaa. Pantaa poistettaessa paino oli 110 ja nyt se on 103,4kg.
Täs mun kirjoitukses voi olla paljo virheitä, varsinki kirjain N ei toimi konees kunnolla enkä aina muista tarkistaa että tuliko se. Rolling Eyes

millaida

Viestien lukumäärä : 45
Paikkakunta : kurikka
Registration date : 12.03.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Millaidan tilannetiedot Empty Vs: Millaidan tilannetiedot

Viesti kirjoittaja millaida To Toukokuu 05, 2011 9:02 pm

Nyt se sitte tuli virallinen aika leikkaukseen joka on 14.6 JEEEEEEEE!

millaida

Viestien lukumäärä : 45
Paikkakunta : kurikka
Registration date : 12.03.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Millaidan tilannetiedot Empty Vs: Millaidan tilannetiedot

Viesti kirjoittaja millaida Ti Kesä 07, 2011 2:32 am

Vaasassa käyty esikäynnillä ja puntari näytti siä 99,5 joten satanen alitettu lääkäri oli tyytyväinen mun painoon ku tuo pannanpoisto olis voinu nostaa viä tuota painoa. Nyt ei muuta ku odotetaan ens tiistaita 14pvää ja leikkausta! Maaliskuusta oli paino pudonnu 10kg

millaida

Viestien lukumäärä : 45
Paikkakunta : kurikka
Registration date : 12.03.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Millaidan tilannetiedot Empty Vs: Millaidan tilannetiedot

Viesti kirjoittaja Elämä edessä Ti Kesä 07, 2011 2:46 am

Hienoa Millaida!
Oletpa sinä joutunut kärsimään kovasti! Toivon, että tuleva leikkaus antaa sinulle terveytesi takaisin ja saat nauttia elämästäsi täysin rinnoin! Onnea leikkaukseen!! Very Happy
Elämä edessä
Elämä edessä

Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 69
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 01.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Millaidan tilannetiedot Empty Vs: Millaidan tilannetiedot

Viesti kirjoittaja Rintasir Ti Kesä 07, 2011 3:23 am

Kohta Sun aikasi koittaa! Kylläpä on monenlaista tapahtunut Sinulle, sitten viime keskustelumme! Onnea ja tsemppiä viimeisiin päiviin ennen leikkausta.
Rintasir
Rintasir

Viestien lukumäärä : 104
Paikkakunta : Lahti
Registration date : 14.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Millaidan tilannetiedot Empty Vs: Millaidan tilannetiedot

Viesti kirjoittaja Bulla65 Ti Kesä 07, 2011 4:36 am

Oho, on sulla tosiaan ollut aikamoista, toivotaan nyt kovasti, että leikkaus laittaa lopun sun kärsimyksillesi ja tulet hyvään kuntoon ja pääset painoon, jossa sun on hyvä olla. Tsemppiä ja kaikkea hyvää!
Bulla65
Bulla65

Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 58
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 14.04.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Millaidan tilannetiedot Empty Vs: Millaidan tilannetiedot

Viesti kirjoittaja sateenkaarenpäässä Pe Kesä 10, 2011 2:49 pm

Tsemppiä leikkurille 14.6. Kohta se on sullakin ohi.
Näkyillään sitten hoikempana. Very Happy
sateenkaarenpäässä
sateenkaarenpäässä

Viestien lukumäärä : 214
Paikkakunta : Etelä-Pohjanmaa
Registration date : 26.07.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Millaidan tilannetiedot Empty Vs: Millaidan tilannetiedot

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa