Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Maiski ramilla-vihreä kajo siintää....!

+4
teisku
Pimpula
kamro
Maiski
8 posters

Siirry alas

Maiski ramilla-vihreä kajo siintää....! Empty Maiski ramilla-vihreä kajo siintää....!

Viesti kirjoittaja Maiski Ke Toukokuu 04, 2011 2:24 am

Kuten jo tuolla aiemmin olen itkua puserrellut ja parkua piellyt noiden bumerangi vastausten kanssa kukaties alkaa jo valo kajastella minunkin tunnelin päässä.
13.5 menen gastroskopiaan ja kukaties 8.6 olen nukkumatin uuvuttamana pöydällä.
Saas nähdä meneekö se oikeasti näin, uskomaton juttu!
Olen yrittänyt ite touhuilla ja viedä asiaani etiäpäin ja kukaties se kantaa hedelmää.
Olkaa sinnikkäitä kaikki, kukaan ei huvikseen ja asiaa harkitsematta lähde tähän rumbaan.
Maiski on hämillisen onnellinen Very Happy
Maiski
Maiski

Viestien lukumäärä : 139
Ikä : 62
Paikkakunta : Pohjanmaa
Registration date : 15.03.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Maiski ramilla-vihreä kajo siintää....! Empty Vs: Maiski ramilla-vihreä kajo siintää....!

Viesti kirjoittaja kamro Pe Toukokuu 06, 2011 1:06 am

Onnea!
Terkuin Kamro
kamro
kamro

Viestien lukumäärä : 32
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 21.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Maiski ramilla-vihreä kajo siintää....! Empty Vs: Maiski ramilla-vihreä kajo siintää....!

Viesti kirjoittaja Maiski Pe Toukokuu 06, 2011 2:53 am

kiitos Kamro, juttuni eteni noppeempaan tahtiin kuin uskalsin edes ajatella.
13.5, mene gastroon ja 8.6 on SE päivä.

Very Happy
Maiski
Maiski

Viestien lukumäärä : 139
Ikä : 62
Paikkakunta : Pohjanmaa
Registration date : 15.03.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Maiski ramilla-vihreä kajo siintää....! Empty Vs: Maiski ramilla-vihreä kajo siintää....!

Viesti kirjoittaja Pimpula Pe Toukokuu 06, 2011 7:27 am

Onnea ja mahtavaa kun saa asiaan selvyyden.
Itsellä kaikki vasta ihan aluillaan.
Smile

Pimpula

Viestien lukumäärä : 11
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 01.05.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Maiski ramilla-vihreä kajo siintää....! Empty Vs: Maiski ramilla-vihreä kajo siintää....!

Viesti kirjoittaja Maiski La Toukokuu 07, 2011 1:45 pm

Kiitos.
eräpena sanoi tuolla taaempana, että pitää olla itse aktiivinen! Ja minähän olen sitä ollut.
Tsemppiä Sinullekkin, kyllä se on niin, notta asioilla on tapana järjestyä jos oma tahtotila on vahva Razz
Maiski
Maiski

Viestien lukumäärä : 139
Ikä : 62
Paikkakunta : Pohjanmaa
Registration date : 15.03.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Maiski ramilla-vihreä kajo siintää....! Empty Vs: Maiski ramilla-vihreä kajo siintää....!

Viesti kirjoittaja Maiski Su Toukokuu 15, 2011 3:15 pm

Huh, ennakkotietojen mukaan se gastro ei ole hääppönen kokemus! Paikkaansa piti moinen tieto affraid
Siinä kyljellänsä maatessansa ja yökkäystä pidellessä kuolan ja liman valuessa pitkin poskia, oli kyllä se naisellisuuden ja hienon naisen imago kyllä kauempana mitä itä on lännestä.
Näytteiden otto sillä ihme vaijerilla raapi korvahermojani...ja sen sellaista kauhua, joops, mutta en kuitenkaa nähnynnä painajaisia, eli pahempaakin on sitten ilmeisesti koettu.
Tuloksena Somac-kuuri, syynä tulehdus vatsaportin yläpäässa tai jottain, ei helicoa, onneksi.
En enään tojellakkaan ihmettele miksi kyseinen tutkimus on julkituotu epämiellyttävänä kokemuksena, mutta jonsei se tapa, niin se vahavistaa....
Surprised
Maiski
Maiski

Viestien lukumäärä : 139
Ikä : 62
Paikkakunta : Pohjanmaa
Registration date : 15.03.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Maiski ramilla-vihreä kajo siintää....! Empty Vs: Maiski ramilla-vihreä kajo siintää....!

Viesti kirjoittaja teisku Su Toukokuu 15, 2011 4:33 pm

Juu, kyllä kannattaa itse olla aktiivinen. Minäkin soittelin sinne Lahteen lähes joka viikko ja kyselin että joko, joko, eikö vieläkään...
uskon, että kyllästyivät soitteluuni ja antoivat ensimmäisen mahdollisen ajan, että pääsivät minusta eroon...

Tsemppiä odotteluun, tuo loppuaika menee nopeasti!
teisku
teisku

Viestien lukumäärä : 110
Ikä : 63
Paikkakunta : Jämsä
Registration date : 28.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Maiski ramilla-vihreä kajo siintää....! Empty Vs: Maiski ramilla-vihreä kajo siintää....!

Viesti kirjoittaja Piitu Su Toukokuu 15, 2011 11:59 pm

Itse olen myös gastroa pelännyt alusta lähtien paljon. Eikä suotta. Mulla oli 12.5. ko. toimenpide ja vaikka suoneen oli tungettu rauhottavaa ja kurkku puudutettu, niin ihan kauheaa oli.

Hienosti sulla Maiski on edennyt, kun leikkaus jo ensi kuussa! Mulle tarjottiin taas puolta vuotta, kuten jokaisella käynnillä...

Tsemppiä!

Piitu

Viestien lukumäärä : 218
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 14.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Maiski ramilla-vihreä kajo siintää....! Empty Vs: Maiski ramilla-vihreä kajo siintää....!

Viesti kirjoittaja Tertsukka Ma Toukokuu 16, 2011 12:53 am

Mua kans pelotti gastro, mut se oli itseasiassa vaan epämiellyttävä ei kivulias ja onneks unohtu pahin aika nopeesti. Mä kävin gastrossa 31.3 Tampereella Hatanpäällä ja siellä ei kyllä ees ehdotettu puudutusta höh miksköhän Shocked mut leikkaus ajan sain jo 13.6 ja huomena alkaa viimeset viralliset eneilyt (toivottavasti) Very Happy
Tertsukka
Tertsukka

Viestien lukumäärä : 100
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 27.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Maiski ramilla-vihreä kajo siintää....! Empty Vs: Maiski ramilla-vihreä kajo siintää....!

Viesti kirjoittaja Piitu Ma Toukokuu 16, 2011 4:06 am

Tertsukka: onnea leikkausajasta. Näköjään HASA vetää TAYSia paremmin!

Piitu

Viestien lukumäärä : 218
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 14.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Maiski ramilla-vihreä kajo siintää....! Empty Vs: Maiski ramilla-vihreä kajo siintää....!

Viesti kirjoittaja Maiski Ma Toukokuu 16, 2011 3:08 pm

Oma aktiivisuus edesauttaa asian etenemistä, uskon siihen kyllä. (kiitos jo mainitsemalleni eräpenalle, annoit miulle potkua )
Minä sain sen lähetteen ODL:n, nopeutti ainakin minun taivalta.
Näin se on, ei kivulias, mutta eeeepäääämielllyyyyttttäääväääääääää:/

Meillä on sama leikkuripäivä Tertsukka.

Kaiken vaivan kannattanee nähä, niin elämä varmaan jatkossa miellyttävämpää. cheers
Maiski
Maiski

Viestien lukumäärä : 139
Ikä : 62
Paikkakunta : Pohjanmaa
Registration date : 15.03.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Maiski ramilla-vihreä kajo siintää....! Empty Vs: Maiski ramilla-vihreä kajo siintää....!

Viesti kirjoittaja Tertsukka Ma Toukokuu 16, 2011 6:58 pm

Piitu: Joo kuulin kans että tayssiin on pitemmät jonot...

Maiski: Jännää nyt on tiedossa joku joka jänskättää mun kans samaa päivää

lol!
Tertsukka
Tertsukka

Viestien lukumäärä : 100
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 27.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Maiski ramilla-vihreä kajo siintää....! Empty Vs: Maiski ramilla-vihreä kajo siintää....!

Viesti kirjoittaja Maiski Pe Kesä 10, 2011 8:27 pm

Uusin evähin etiäpäin Razz
Operaatio sitten takana, keskiviikkona 10.45 nukkumatti antoi aineet muttei unen aiheita, n klo 14 ensimmäinen havainto uuteen elämään...torkkumista ja uinuilua n17 ja risat osastolle, jossa jo minua aiemmin leikattu kohtalotoveri nuokuskeli omassa pilttuussa.
Terkkuja sinulle jos tällä saitilla hengaat. Ollaan NIIN samiksii Wink
Vettä vain niin, että suuta sai kostutella. Mukava hoitsu pyyhi selkää ja naamaa hiukan virvoiteltiin.
Illalla sitten kun pääsi köpöttelemään WC:hen ja sai pesaista hammaskaluston tuntui että oikeesti raikastu olotila. Janon tunne oli kaikkein pahinta.
Fysioterapeutti käväsi kertoilemassa että mitä EI saa tehdä ja touhuta, sekä pullon ja letkun jota puhellella, helpotti kummasti kipua olkapäissä ja vatsaontelossa. drunken kaasuvaivoja, luulisin.
Kädet uskomattoman turvoksissa, mistähän johtuukaan?
Aamiaisella kahvi tuoksui taivaalliselle, muttei se sitten niin hääppöstä ollutkaan, huh huh, kauravelli maistui todella hyvälle, mutta vauhti sen nielemiseen ei päätä huimannut...jos näillä mennään niin mihinkähän päädytäänkään. Tässä nyt köpötellyt ja torkuskellut, vatsaa jonniinverran nipistelee, mutta päänsärky on inhottavaa....
En kuitenkaan hirveesti kitise, olen onnellisen odottavalla kannalla
Maiski
Maiski

Viestien lukumäärä : 139
Ikä : 62
Paikkakunta : Pohjanmaa
Registration date : 15.03.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Maiski ramilla-vihreä kajo siintää....! Empty Vs: Maiski ramilla-vihreä kajo siintää....!

Viesti kirjoittaja Bulla65 Su Kesä 12, 2011 4:34 am

Onnittelut Maiski sullekin hyvin menneestä operaatiosta, siitä se alkaa sitten uuden elämän opettelu! Smile
Bulla65
Bulla65

Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 58
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 14.04.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Maiski ramilla-vihreä kajo siintää....! Empty Vs: Maiski ramilla-vihreä kajo siintää....!

Viesti kirjoittaja Sun Su Kesä 12, 2011 5:11 am

Maiski, hieno juttu! Onnea kovasti ja paranemisia Smile

Sun

Viestien lukumäärä : 158
Paikkakunta : Etelä-Savo
Registration date : 31.01.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Maiski ramilla-vihreä kajo siintää....! Empty Vs: Maiski ramilla-vihreä kajo siintää....!

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa