Jälkeen 30 kilon, jotka kadonneet elämästäni..
+13
haidi66
tigertytto
Bulla65
lisbet
saimaannorppa
mimio
sateenkaarenpäässä
Rovatar
Maiski
Helka
millaida
Elämä edessä
Minttu33
17 posters
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Vs: Jälkeen 30 kilon, jotka kadonneet elämästäni..
On tuo painon lasku hieman jumissa ollut viime kuukauden mutta paljon on lähtenytkin. Nyt vain ollut jatkuvaa flunssaa tuossa jo kuukauden ajan välillä parempi olo ja siit taas huonompi.
No kai tästä vielä laskee jossain vaiheessa.
Minttu33- Viestien lukumäärä : 125
Registration date : 08.06.2010
Voi Minttu miten mä olisin onnellinen jos olisin päässyt samaan kuin sinä mulla on lähtenyt se 13-14 kiloa leikkuusta ja siihen se on nyt jämähtänyt
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
Nyt ollaan jo lähellä tavoitettani enää n. kilo siihen minkä asetin kun aloin tähän leikkausrumpaan. On menny yli 9 kk:tta leikkauksestani jo. Maaliskuussa siis oli leikkaus ja ohitus oli tapa miten setehtiin.
en ole katunut päivääkään leikkausta. Olen myös saanut paljon puolitutuiltakin palautetta laihtumisesta. Vaikka en minä sitä leikkausta kaikille edes ole sanonut.
Eipä edes joulu pelota yhtään enää. Vaikka luulin että se olisi vaikein aika. Olen kai jo tottunut uuteen elämääni tän ajan aikana kun opetellut syömisiäni uudestaan. Nyt muistaa jo että kaikkea voi syödä vähemmän vaan ku ennen. Ukko saa syödä loput!
Kunnon kuntoilu tuli vielä kun muutin väliaikaisesti remontin alta kerrostaloon ja rappusia on monet. Saa sit nähdä mihin lopulta asettuu.
Hyvää joulua kaikille!
en ole katunut päivääkään leikkausta. Olen myös saanut paljon puolitutuiltakin palautetta laihtumisesta. Vaikka en minä sitä leikkausta kaikille edes ole sanonut.
Eipä edes joulu pelota yhtään enää. Vaikka luulin että se olisi vaikein aika. Olen kai jo tottunut uuteen elämääni tän ajan aikana kun opetellut syömisiäni uudestaan. Nyt muistaa jo että kaikkea voi syödä vähemmän vaan ku ennen. Ukko saa syödä loput!
Kunnon kuntoilu tuli vielä kun muutin väliaikaisesti remontin alta kerrostaloon ja rappusia on monet. Saa sit nähdä mihin lopulta asettuu.
Hyvää joulua kaikille!
tosi hieno juttu minttu33, nyt vaan oikeen paljon onnea, oot pudottana todella upeesti ja hienoa kuulla et olo on mahtava hyvää joulun odotusta sulle
haidi66- Viestien lukumäärä : 184
Ikä : 58
Registration date : 23.10.2011
Hienoa Minttu, oikein paljon onnea upeasta painonpudotuksesta ja hoikasta elämästä!
Bulla65- Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 59
Registration date : 14.04.2010
Onneksi olkoon Minttu33!!
Eipä tää leikkaus tosiaan liiemmälti rajoita elämää tai joulun viettoa
Eipä tää leikkaus tosiaan liiemmälti rajoita elämää tai joulun viettoa
toukka79- Viestien lukumäärä : 185
Registration date : 05.08.2010
Onnea täältäkin suunnalta.
Mahtava pudotus
Mahtava pudotus
LauraL- Viestien lukumäärä : 61
Registration date : 10.03.2011
Nyt sitten on mennyt kaikki joulut ja muutkin aikoja sitten. Olen käynyt jumpassa ja jopa hiihtänytkin kerran tänä talvena. Kivaa oli nyt hoikkana.
Alkaa olla mallinmitoissa jo.
paino tällä viikolla 75,8 kg.
Mites muilla leikatuilla?
leikkauksesta mennyt kohta 11 kk. Viime keväänä oli leikkaus maaliskuussa.
Todella upeeta Minttu
Onnea mallille
Liikunta jatkuu itselläkin monipuolisena, salilla,vedessä, parketilla ja tuolla mettäpoluilla, pyöräilykelejä kovasti odottelen.
Olipa kiva kuulla kuulumisesi
Onnea mallille
Liikunta jatkuu itselläkin monipuolisena, salilla,vedessä, parketilla ja tuolla mettäpoluilla, pyöräilykelejä kovasti odottelen.
Olipa kiva kuulla kuulumisesi
Lovely- Viestien lukumäärä : 271
Registration date : 24.07.2010
Minulla 1v ja kohta 4kk leikkauksesta. Paino nyt 67,3 kiloa tänä aamuna. Vaikea hahmottaa numeroita oikein päin... Kun on tottunut olemaan se joukon isoin. Yli 50 kiloa hävinnyt käytettynä energiana.
Ihmiset katsovat välillä kuin sirkusapinaa. Äänestämässäkin kävin. Vaalivirkailijat katsoivat pitkään. Kysyin, että tarvitseeko henkilötodistusta.
Yksi vastasi, että ei. Toinen kysyi, että onko tämä varmasti se ihminen, joka väittää olevansa. Siinä aikansa väittelivät keskenään. Äänestin sitten ilman ajokortin näyttöä... Kunta pienen pieni ja naapurin asiat yleensä tiedetään paremmin kuin omat
Ihmiset katsovat välillä kuin sirkusapinaa. Äänestämässäkin kävin. Vaalivirkailijat katsoivat pitkään. Kysyin, että tarvitseeko henkilötodistusta.
Yksi vastasi, että ei. Toinen kysyi, että onko tämä varmasti se ihminen, joka väittää olevansa. Siinä aikansa väittelivät keskenään. Äänestin sitten ilman ajokortin näyttöä... Kunta pienen pieni ja naapurin asiat yleensä tiedetään paremmin kuin omat
hansu- Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 49
Registration date : 09.08.2010
Hienoa Minttu, mahtava pudotus! Onnittelut!!
Täällä leikkauksesta 9kk ja paino nyt 63,6kg, bmi päälle 23. Ticker taitaa nuo muut luvut kertoa
Täällä leikkauksesta 9kk ja paino nyt 63,6kg, bmi päälle 23. Ticker taitaa nuo muut luvut kertoa
toukka79- Viestien lukumäärä : 185
Registration date : 05.08.2010
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa