Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Saako easy diet pusseja käyttää???

3 posters

Siirry alas

Saako easy diet pusseja käyttää??? Empty Saako easy diet pusseja käyttää???

Viesti kirjoittaja ni72 To Huhti 28, 2011 1:37 am

Olin tänään kaupois ja törmäsin tuotteeseen nimeltä Easy Diet! Tietääkö kukaan saako sitä käyttää!? Olen eneilly nyt reilu 2 viikkoa ja nutriletit ym alkaa tökkiä makuun muutoksia kaipaisin. Siinä tosin saisi vaan 3 pussia päivässä syödä ja se olisi parempi kun se 5 pussin alas meno on siinä ja siinä.Vastauksia odotellessa:)
ni72
ni72

Viestien lukumäärä : 59
Registration date : 12.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Saako easy diet pusseja käyttää??? Empty Vs: Saako easy diet pusseja käyttää???

Viesti kirjoittaja Ranskis To Huhti 28, 2011 1:55 am

Heippa! Kun kattot sitä Easy diet-pussia tai -pakettia, niin huomaat, että siinäkin lukee VLCD. Eli se on vastaava ened-tuote kuin muutkin. Se on vanhojen merkkien uusi kilpailija, jonka mainoksessakin lukee, että makuun on panostettu. Maistoin itsekin niitä heti silloin kun se tuli markkinoille, enkä pitänyt lainkaan. Maku ei ehkä ole ainakaan pahempi kuin vanhoilla kilpailijoilla, mutta rakenne ei ollut ollenkaan mulle sopivaa: lusikallinen haki ja haki kurkunpäätä, vaan ei löytänyt...koirat kyllä tykkäs Very Happy !
Easy dietissäkin on laskettu, että niillä kolmella pussilla / vrk roppa pysyy ketoosissa.
Ranskis
Ranskis

Viestien lukumäärä : 112
Registration date : 22.06.2010

Viesti kirjoittaja toukka79 To Huhti 28, 2011 2:05 am

Mun RT ohjeisti että pitäytyisin vanhoissa tutuissa merkeissä toistaiseksi kun kysyin asiaa. Eivät kuulema olleet ehtineet vielä tiimissä käsitellä asiaa ja katsoa vastaako kaikilta osin. Maalaisjärjellä voisi kuvitella, että jos kaikki pvän vitamiinimäärät yms. on samat, niin siitä vaan Smile
toukka79
toukka79

Viestien lukumäärä : 185
Registration date : 05.08.2010

Viesti kirjoittaja ni72 To Huhti 28, 2011 2:16 am

Muuten mulla on mennyt hyvin eneily mutta lämpimät pussit ei suostu menee alas se haju mikä siitä tulee saa minut voimaan pahoin:)
Taidan soittaa viellä huomenna rt ja kysyä et voiko niin ei tule mitään takapakkia.
Vaikka siitä sanottiin että muita eroja juuri ei ole muuta kun et olis enemmän vitamiinejä.
Tasan kahden viikon päästä olis leikkaus tehty ja uusi elämä edessä. Very Happy
ni72
ni72

Viestien lukumäärä : 59
Registration date : 12.09.2010

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa