Tää tyttö aloitti eneilyn
5 posters
Tää tyttö aloitti eneilyn
Tänään se sitten tapahtui, aloitin eneilyn!
Leikkaukseen aikaa 4vko, hieman ehkä jänskättää.
Pelkään tätä eneilyä, tää ei ole tehty mulle, ajatuskin pussista saa oksettamaan.
Edellinen ened meni pieleen juuri näitten samojen juttujen takia oksennus ja paskannus ( jos rumasti sanotaan)
No mutta päivä kerrallaan mennään tänään on ollut ihan HELVETIN kova nälkä kokoajan
Kiitos teille palstalaiset että ootte olemassa luen teitä jatkuvasti että pysyn pinnalla
Jatkakaa samaan malliin
Leikkaukseen aikaa 4vko, hieman ehkä jänskättää.
Pelkään tätä eneilyä, tää ei ole tehty mulle, ajatuskin pussista saa oksettamaan.
Edellinen ened meni pieleen juuri näitten samojen juttujen takia oksennus ja paskannus ( jos rumasti sanotaan)
No mutta päivä kerrallaan mennään tänään on ollut ihan HELVETIN kova nälkä kokoajan
Kiitos teille palstalaiset että ootte olemassa luen teitä jatkuvasti että pysyn pinnalla
Jatkakaa samaan malliin
*toukka*- Viestien lukumäärä : 24
Ikä : 45
Registration date : 20.08.2010
Vs: Tää tyttö aloitti eneilyn
Jännitys tiivistyy..Voimia sulle eneilyyn!Kokemuksesta tiedän,ettei ole mitään herkkua se.Meinasitko sitten vaan vedellä pusseja vai normi ruoalla?
Mullakin toi on edessä jossain hamassa tulevaisuudessa ja jo nyt kauhulla ootan.Mutta täällä on PAAALJON sitkeitä sissejä,jotka on vetäny pidempiäkin enejä,eli se on siis mahdollista meille muillekkin!
Ei muuta kun sisulla eteenpäin ja kohta alkaa uusi elämä!!
Mullakin toi on edessä jossain hamassa tulevaisuudessa ja jo nyt kauhulla ootan.Mutta täällä on PAAALJON sitkeitä sissejä,jotka on vetäny pidempiäkin enejä,eli se on siis mahdollista meille muillekkin!
Ei muuta kun sisulla eteenpäin ja kohta alkaa uusi elämä!!
katka- Viestien lukumäärä : 96
Registration date : 05.10.2010
Muista että tää on viimeinen kerta.
eräpena- Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 65
Registration date : 15.12.2010
Pystyy pystyy, kun tietää mitä maalivaatteen takana on... Vanhat teltat ja kaavut raivataan kivikoiden ja mäkien tieltä ja edessä häämöttää hoikempi tulevaisuus loppuelämälle. Jos minä olen pystynyt, niin tähän pystyy kuka vain
Tallu- Viestien lukumäärä : 21
Registration date : 25.02.2011
Tsemppiä eneilyyn! Mutta tämä on se helpoin osio. Se, että saamme päämme mukaan tähän koko painonpudotukseen ja hallintaan, siinä onkin sitten tekemistä. Kyllä se on koko loppuelämän mittainen matka. Siis syödä oikein ja terveellisesti.
Ulde- Viestien lukumäärä : 160
Registration date : 21.01.2010
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa