ENE-vaihe Tukiryhmä!
4 posters
ENE-vaihe Tukiryhmä!
Heipparallaa!
Kolme päivää Eneilyä takana ja taidan jäädä henkiin. Eilinen oli ihan kauhee päivä, pyörrytti ja suututti yms. Tänään jo parempi, vaikkakin pinna on melko piukeella. Pelastukseni taitaa olla tomaatit, kun ohjeen mukaan vihanneksia saa syödä pussien lisäksi n. 0,5 kg päivässä. Tomaattia, valkosipulia ja mustapippuria päälle! Leikkaukseen 2 viikkoa ja 6 päivää .
Kolme päivää Eneilyä takana ja taidan jäädä henkiin. Eilinen oli ihan kauhee päivä, pyörrytti ja suututti yms. Tänään jo parempi, vaikkakin pinna on melko piukeella. Pelastukseni taitaa olla tomaatit, kun ohjeen mukaan vihanneksia saa syödä pussien lisäksi n. 0,5 kg päivässä. Tomaattia, valkosipulia ja mustapippuria päälle! Leikkaukseen 2 viikkoa ja 6 päivää .
Ainako pullukka?- Viestien lukumäärä : 30
Registration date : 25.03.2009
Vs: ENE-vaihe Tukiryhmä!
Moikka!
Samat on systeemit täälläkin..tosin ihan hivenen nyt häiritsee mun keskittymistä eneilyyn tuo huominen äitienpäivä..
Hitusen lipsuillen menen viikonlopun yli, mutta sen jälkeen on oltava ihan todella tiukkana..vaikka vaikeata se on, kun pitää olla kokkaamassa perheelle lähes tulkoon koko ajan.. Mutta tämä reilut pari viikkoa nyt menee vaikka väkisin!
Tsemppiä meille kaikille!!!
Samat on systeemit täälläkin..tosin ihan hivenen nyt häiritsee mun keskittymistä eneilyyn tuo huominen äitienpäivä..
Hitusen lipsuillen menen viikonlopun yli, mutta sen jälkeen on oltava ihan todella tiukkana..vaikka vaikeata se on, kun pitää olla kokkaamassa perheelle lähes tulkoon koko ajan.. Mutta tämä reilut pari viikkoa nyt menee vaikka väkisin!
Tsemppiä meille kaikille!!!
Selma- Viestien lukumäärä : 19
Registration date : 18.04.2009
Kyllä sitä äitienpäivänä voi kakkusiivun ottaa ei se pahimmasta päästä ole kahvipöydän antimista
Mutta ASENNETTA pitää olla jos halua laihtua. On sitä itse kukin ollut nutrilettilla ja joutunut tekee ruokaa perheelle sekä pääsiäisenä olla ilman mämmiä&kermaa ja vappuna 0 munkkia mutta se vaatii lujaa luonnetta ja todellista halua laihtua. Mulla oli pakkotilanne muuten elämänlanka olisi katkennut nuorena jos nämä läskit roikkuisi vielä. Olin 140 kg kun aloitin ja nyt on 116 painoa on tippunut karvaa vaille 25 kg ja vielä olisi tiputettavaa 60 kg normaalipainoon. . Mulla on siis pudotettavaa koko prosessissa yhteensä YLI 80 kg
Mutta ASENNETTA pitää olla jos halua laihtua. On sitä itse kukin ollut nutrilettilla ja joutunut tekee ruokaa perheelle sekä pääsiäisenä olla ilman mämmiä&kermaa ja vappuna 0 munkkia mutta se vaatii lujaa luonnetta ja todellista halua laihtua. Mulla oli pakkotilanne muuten elämänlanka olisi katkennut nuorena jos nämä läskit roikkuisi vielä. Olin 140 kg kun aloitin ja nyt on 116 painoa on tippunut karvaa vaille 25 kg ja vielä olisi tiputettavaa 60 kg normaalipainoon. . Mulla on siis pudotettavaa koko prosessissa yhteensä YLI 80 kg
Irmeli- Viestien lukumäärä : 15
Registration date : 08.05.2009
Kohta viikko takana. Muuten menee hyvin, mutta tämä viikonloppu vaatii todellista itsekuria. Yhtään en ole lipsunut, en edes äitienpäivän kunniaksi. Vaikka mummolassa oli jäätelöt mansikoilla pöydässä. Lapset sekoitteli mulle isin avustuksella aamiaiseksi suklaanmakuisen nutrifastin. Lenkilläkin on tullut käpyteltyä, housut ei kiristä, pinnaa kyllä kiristää . Huomenna selviää sitten viikon pudotus, kun on punnauspäivä, jännää!
Moi kaikille jotka nutreilla ja muilla vastaavilla olette. Itse aloitin erittäin vähäkalorisen ruokavalion 23.4. En ole koko ajan ollut pelkällä nutrilla, koska työni vuoksi matkustan ja joudun istumaan myös muutoin ruokapöytään. Olen siis syönyt myös hiukan "tavallista" ruokaa, tosin erittäin vähän. Paino tuntuu putoavan ihan sopivaa vauhtia. Viimeksi punnitessani vajaa viikko sitten oli 23.4. jälkeen mennyt n. -4kg. Pääosin yritän siis nutreilla pärjätä, mutta jälkiuunileipä silloin tällöin on tuntunut myös sekaan mahtuvan, ilman että painonpudotus siitä kovasti kärsisi. Minulle annettiin tavoitteeksi 6-7 kg pois ennen leikkausta, mutta ajattelin että "saa" mennä enemmänkin, kun tässä aikaa vielä on. Kaikki on hyvästä mikä lähtee:) Kyllä niitä nutreja syö, kun ei liikaa funtsi
sparkle- Viestien lukumäärä : 22
Registration date : 24.04.2009
Hiphei!!
Ihan oli pakko tulla tänne tuulettamaan, että olen nyt saanut sen 10 kg (määrä, jonka rav.ter. kehotti tiputtamaan ennen leikkausta) painostani pois!! Ja leikkaukseen on aikaa vielä se 2 viikkoa, joten muutama kilo ehtii vielä lähteä siihen mennessä!
Olen tyytyväinen, tämä kyllä piristi tätä vähän tökkien edennyttä tiukkisvaihetta ennen leikkausta!
Tsemppiä taas kovasti meille kaikille !!!
Ihan oli pakko tulla tänne tuulettamaan, että olen nyt saanut sen 10 kg (määrä, jonka rav.ter. kehotti tiputtamaan ennen leikkausta) painostani pois!! Ja leikkaukseen on aikaa vielä se 2 viikkoa, joten muutama kilo ehtii vielä lähteä siihen mennessä!
Olen tyytyväinen, tämä kyllä piristi tätä vähän tökkien edennyttä tiukkisvaihetta ennen leikkausta!
Tsemppiä taas kovasti meille kaikille !!!
Selma- Viestien lukumäärä : 19
Registration date : 18.04.2009
Selma! Erittäin hieno saavutus!
Minun ekan viikon pudotus ENE:llä oli -2,5 kg eli yhteispudotusta nyt -4 kg. Minun tavoitteeni leikkaukseen mennessä on -6 kg ja leikkaukseen tasan kaksi viikkoa. Ei pitäsi olla mikään ongelma !
Tsemppiä!
Minun ekan viikon pudotus ENE:llä oli -2,5 kg eli yhteispudotusta nyt -4 kg. Minun tavoitteeni leikkaukseen mennessä on -6 kg ja leikkaukseen tasan kaksi viikkoa. Ei pitäsi olla mikään ongelma !
Tsemppiä!
Toka viikko takana ja nyt näyttää vaaka -6 kg, tänään. Painonpudotustavoite siis saavutettu! Vielä pitäs jaksaa 6 päivää ja suklaa on ainut maku, mitä enää vetelen "mielelläni".
Onnea kaikille onnistuneille ja kamppaileville myös! Itselleni asetettiin pudotustavoitteeksi ennen leikkausta 6-7 kg ja muutamaa sataa grammaa vaille 6 on nyt mennyt. Leikkaukseen 3 viikkoa aikaa, joten hyvin mennään - hiukan tavoitteen ylikin En pysty syömään muuta kuin Nutrilettiä suklaanmakuisena, Allevo-paketti on töissä ja väkisin siellä sen laatikollisen kyllä tyhjennän, mutta minun suussani sen maku on kamala. En ole ollut aivan pelkästään jauheilla. Olen syönyt joinakin päivinä myös suklaa tai karamelli-Nutrilet patukan. Siinä pitää vain muistaa, että kun pussissa on 100 kcal, niin patukassa on 200 kcal. Kiireisenä päivänä on kuitenkin hyvä "pelastus". Olen myös joinakin päivinä syönyt aivan normaalia ruokaa, kun on pitänyt syödä kodin ulkopuolella, pyrkinyt valitsemaan tietenkin kevyemmän vaihtoehdon. Jälkiuunileipä on heikkouteni, joten sitä olen pari palaa yhden nutriletin sijaan syönyt useimpina päivinä. Siitä huolimatta siis paino mennyt oikein kivasti alas. Nyt olen kovan flunssan kourissa ja kerrankin olen jopa vähän tyytyväinen että sain sen. Ei siksi, että tämä sairastaminen mitään herkkua olisi, vaan siksi, että todennäköisesti 3 viikon päästä olen sitten flunssaton ja leikkaus voidaan suorittaa. Voi kai sanoa, että jos tämä flunssa piti kerran saada, niin nyt se tuli oivaan aikaan:)
sparkle- Viestien lukumäärä : 22
Registration date : 24.04.2009
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa