Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Onks tietoa laivanseisovan pöydän hinnoista leikatuilla?

+16
Lyltsy
suski76
ritu
Piuku
triio
kissus nytkö jo
Bulla65
Pallokala
FatLady
2Shy
ihanainen
turkutuulia
Sokerihiiri
eräpena
pingu70
Jonsku
20 posters

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Siirry alas

Onks tietoa laivanseisovan pöydän hinnoista leikatuilla? Empty Onks tietoa laivanseisovan pöydän hinnoista leikatuilla?

Viesti kirjoittaja Jonsku La Huhti 23, 2011 4:12 am

Ku ollaan menossa tyttöporukalla laivalle ja siis en todellakaan olis valmis maksamaan 30e seisovasta josta voi syyä ihan ministi niin pohdin myisköne mulle lastenseisovan? joo täytyy soittaa kuhan se aukee pyhien jälkeen. Rolling Eyes
Jonsku
Jonsku

Viestien lukumäärä : 53
Paikkakunta : Vantaa
Registration date : 05.01.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Onks tietoa laivanseisovan pöydän hinnoista leikatuilla? Empty Vs: Onks tietoa laivanseisovan pöydän hinnoista leikatuilla?

Viesti kirjoittaja pingu70 Su Huhti 24, 2011 3:13 pm

Tule sit kertomaan tänne muillekkin kun tiedät.
Mä olin just laivalla ja syötiin semmoses mis sai ottaa mitä halus ja sit punnittiin lautanen ja maksoi siitä mitä otti.
Joo pieni perunan palanen ,kolme lihapullaa,lusikallinen kastiketta ja muutama keitetty vihannes ei paljoo maksanut.
Pikkusen kyl nolotti mennä maksamaan niin pientä annosta.

pingu70

Viestien lukumäärä : 116
Paikkakunta : vantaa
Registration date : 15.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Onks tietoa laivanseisovan pöydän hinnoista leikatuilla? Empty Vs: Onks tietoa laivanseisovan pöydän hinnoista leikatuilla?

Viesti kirjoittaja eräpena Su Huhti 24, 2011 3:20 pm

Vähemmän se nolottaa kun kaks kukkura lautasellista, niin ku minulla viimeks. Itsetuntoa täytyy kohottaa ja katsoa tuijottajia takaisin. Hyvä on opetella pari huumorikommenttia valmiiksi, niin tilanne helpottuu pian. Itse yleensä sanon, että suu söis mutta jalat ei kanna. Me ollaan voittajia. cheers
eräpena
eräpena

Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 64
Paikkakunta : laukaa
Registration date : 15.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Onks tietoa laivanseisovan pöydän hinnoista leikatuilla? Empty Vs: Onks tietoa laivanseisovan pöydän hinnoista leikatuilla?

Viesti kirjoittaja Jonsku Ke Huhti 27, 2011 3:27 am

tallinkilla ei kuulemma anneta mitään aleja vaikka olis lääkärintodistus asiasta =//
Jonsku
Jonsku

Viestien lukumäärä : 53
Paikkakunta : Vantaa
Registration date : 05.01.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Onks tietoa laivanseisovan pöydän hinnoista leikatuilla? Empty Vs: Onks tietoa laivanseisovan pöydän hinnoista leikatuilla?

Viesti kirjoittaja Sokerihiiri To Huhti 28, 2011 2:24 am

Moikka,
minun leikattu kaverini oli ruotsinlaivalla ja kertoi,että ei saanut alennuksia. Eihän leikkaus päällepäin näy Very Happy
Lannattaa valita ala carte!
Sokerihiiri
Sokerihiiri

Viestien lukumäärä : 93
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 06.03.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Onks tietoa laivanseisovan pöydän hinnoista leikatuilla? Empty Vs: Onks tietoa laivanseisovan pöydän hinnoista leikatuilla?

Viesti kirjoittaja Jonsku Ti Toukokuu 10, 2011 11:16 pm

tiedoks viel et kävin norlandialla päiväristeilyn ja siin ovella hovimestari anta mun syödä lastenannoksen kuhan eka kävi kysyy joltain ..mut se oli semmosta hys hys menoa.
Jonsku
Jonsku

Viestien lukumäärä : 53
Paikkakunta : Vantaa
Registration date : 05.01.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Onks tietoa laivanseisovan pöydän hinnoista leikatuilla? Empty Vs: Onks tietoa laivanseisovan pöydän hinnoista leikatuilla?

Viesti kirjoittaja turkutuulia Su Toukokuu 22, 2011 8:12 pm

Hei!
Aikuisten hinta pitäisi olla aina sama; kalliimpi hinta kun perustuu siihen että hintaan sisältyy myös alkoholijuomat. Itse en silti edes menisi buffaan syömään, ei se määrä vaan se laatu eli a la carten annokset on huomattavasti maukkaampia....

turkutuulia

Viestien lukumäärä : 154
Paikkakunta : turku
Registration date : 20.10.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Onks tietoa laivanseisovan pöydän hinnoista leikatuilla? Empty Vs: Onks tietoa laivanseisovan pöydän hinnoista leikatuilla?

Viesti kirjoittaja ihanainen Ti Heinä 26, 2011 2:34 am

Olin keväällä 2011 Silja Europalla ja sain seisovan pöydän aina puoleen hintaan. Kysyivät lääkärintodistusta, mutta minulla ei ollut. Uskoivat kyllä kun kerroin etten voi syödä kuin pienen annoksen. Hovimestari kertoi että kannattaa hankkia lääkärintodistus, niitä on kuulemma tänä päivänä useita heilläkin esitetty. En ole vielä ehtinyt hankkia, mutta ens lääkärin käynnillä pyydän kyllä. Hienoa palvelua Silja Europalla!!!

ihanainen

Viestien lukumäärä : 40
Paikkakunta : tampere
Registration date : 24.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Onks tietoa laivanseisovan pöydän hinnoista leikatuilla? Empty Vs: Onks tietoa laivanseisovan pöydän hinnoista leikatuilla?

Viesti kirjoittaja 2Shy Ti Heinä 26, 2011 7:09 pm

Valitsisin myös à la Carten joka kerta. Siinä, että annos valmistetaan varta vasten sua varten eikä kypsy/haudu vesihauteessa on aikamoinen ero.

Töissä meillä on buffa ja hieman salaattilautasta isommat ruokalautaset. Mulla on tapana ottaa pienehkö normiannos ja syödä siitä sitten kolmannes. Hukkaa, tietysti, mutta musta on kiva katsoa suht normaalin näköistä annosta.
2Shy
2Shy

Viestien lukumäärä : 62
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 31.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Onks tietoa laivanseisovan pöydän hinnoista leikatuilla? Empty Vs: Onks tietoa laivanseisovan pöydän hinnoista leikatuilla?

Viesti kirjoittaja FatLady Ke Heinä 27, 2011 3:20 am

Moikka!

Silja Serenadella kelpasi seisovassa buffassa hoville todistukseksi LILEn jäsenkortti, jolla siis sain buffetit (aamupalat+päivälliset) lasten hintaan.

Asiaan kommentoi hovimestari että näitä on suomalaisissa enenevässä määrin ja ruotsalaisissa on jo tullut aiemmin tullut tutuksi asiaksi...

Buffasta on hyvä valita itselleen sopivat proteiini-sapuskat... ei tarvitse lautastaan täyttää turhilla höttöhiilareilla Very Happy
FatLady
FatLady

Viestien lukumäärä : 22
Paikkakunta : Nurmijärvi
Registration date : 23.06.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Onks tietoa laivanseisovan pöydän hinnoista leikatuilla? Empty Vs: Onks tietoa laivanseisovan pöydän hinnoista leikatuilla?

Viesti kirjoittaja Pallokala Ti Elo 02, 2011 12:31 am

Minä kun en halua mitenkään erottua joukosta niin ihan suosiolla maksan sen minkä muutkin jos haluan samassa porukassa puffasta ruokailla.
Leikkaus on oma valintani ja se ei velvoita ympäristöä muuttamaan toimintaperiaatteitaan.
Pallokala
Pallokala

Viestien lukumäärä : 390
Paikkakunta : E-Savo
Registration date : 07.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Onks tietoa laivanseisovan pöydän hinnoista leikatuilla? Empty Vs: Onks tietoa laivanseisovan pöydän hinnoista leikatuilla?

Viesti kirjoittaja Bulla65 Ti Elo 02, 2011 3:32 am

Komppaan Pallokalaa eli minäkään en halua tehdä mitään "numeroa" leikatusta mahastani missään ravintolassa vaan olen valmis maksamaan täyden hinnan siinä missä muutkin asiakkaat.
Bulla65
Bulla65

Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 58
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 14.04.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Onks tietoa laivanseisovan pöydän hinnoista leikatuilla? Empty Vs: Onks tietoa laivanseisovan pöydän hinnoista leikatuilla?

Viesti kirjoittaja kissus nytkö jo La Elo 06, 2011 1:28 pm

Juu ja mä en edes menis sellaiseen buffaan josta saa hakea sen tuhatta sorttia ja maksaa 30ekiä laaki.. Miksi mennä?
kissus nytkö jo
kissus nytkö jo

Viestien lukumäärä : 592
Paikkakunta : oulu
Registration date : 09.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Onks tietoa laivanseisovan pöydän hinnoista leikatuilla? Empty Vs: Onks tietoa laivanseisovan pöydän hinnoista leikatuilla?

Viesti kirjoittaja triio Ti Elo 16, 2011 2:45 am

mistä tollasen lile kortin saapi?
triio
triio

Viestien lukumäärä : 21
Paikkakunta : eteläpohjanmaa
Registration date : 29.10.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Onks tietoa laivanseisovan pöydän hinnoista leikatuilla? Empty Vs: Onks tietoa laivanseisovan pöydän hinnoista leikatuilla?

Viesti kirjoittaja Piuku Ti Elo 16, 2011 3:54 am

Vaasan keskussairaalan rt sanoi, ettei "lasten annos" kortteja valitettavasti ole saatavana vielä. Toivottavasti oli väärässä. Tietoa sillä oli silti, että ainakin ABC:ltä saa lasten annoksia ihan pyytämällä. Itse sain Vaasasta pienen taitellun kortin siltä varalta jos joutuu esim sairaalahoitoon ulkomaan matkoilla. Se on englannin kielisenä, jossa kerrotaan minkälainen leikkaus on tehty. Kuljetan sitä mukana ja olen siitä korostus tussilla yliviivannut kohdan, jossa lääkäri kertoo, ettei voi syödä kuin pieniä annoksia kerrallaan. Tähän asti olen saanut sitä vilauttaalla lasten annoksia. Mutta nekin on liian suuria, joten kuljetan mukana pientä pakaste rasiaa johon laitan lopun annoksesta. Ensimmäisillä kerroilla vähän meinas hävettää, kun laitoin loppuja rasiaan, mutta se meni ohi kun rupesin ajattelemaan, että helkutti mähän olen maksanut tämän.

Piuku

Viestien lukumäärä : 189
Paikkakunta : Seinäjoki
Registration date : 26.10.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Onks tietoa laivanseisovan pöydän hinnoista leikatuilla? Empty Vs: Onks tietoa laivanseisovan pöydän hinnoista leikatuilla?

Viesti kirjoittaja FatLady Ti Elo 16, 2011 4:44 am

Hei!

Suomen lihavuusleikatut LILE ry :
http://www.lile.fi/


Ja vastaus kysymykseen: miksi edes menis sellaiseen buffaan josta saa hakea sen tuhatta sorttia ja maksaa 30ekiä laaki.. ?
No kun muu seurue + puoliso ja lapset haluaa syödä buffassa niin sinne haluan minäkin.....
en vain halua maksaa enempää kuin syönkään eli n. lastenannoksen ja leikattujen ei ole tarkoituskaan juoda ja syödä yht´aikaa joten hintaan sisältyvä juoma(viini/olut/maito tms) jää kyllä ottamatta.
FatLady
FatLady

Viestien lukumäärä : 22
Paikkakunta : Nurmijärvi
Registration date : 23.06.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Onks tietoa laivanseisovan pöydän hinnoista leikatuilla? Empty Vs: Onks tietoa laivanseisovan pöydän hinnoista leikatuilla?

Viesti kirjoittaja 2Shy Ti Elo 16, 2011 7:25 pm

Sori vaan, mustta musta tuo kuulostaa vaan saituudelta tai sitten lapselliselta huomionhakuisuudelta. Eihän se buffan hinta siitä riipu mitä siitä syö. Luultavimmin laivan henkilökunnalla on joku yleispätevä syy antaa alennusta "hankalille asiakkaille" varten ja siitä syystä joku on saanut alennuksen.


Jotain laivan buffaa hemmetin paljon tärkeämpi asia olisi esim. saada korvattavuus vitamiinikuluihin, kun kumminkin joudutaan niitä popsimaan koko loppuikämme.
2Shy
2Shy

Viestien lukumäärä : 62
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 31.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Onks tietoa laivanseisovan pöydän hinnoista leikatuilla? Empty Vs: Onks tietoa laivanseisovan pöydän hinnoista leikatuilla?

Viesti kirjoittaja Pallokala Ti Elo 16, 2011 7:58 pm

Eihän tossa ole sen kummemmasta kysymys kun että kaveriporukka on menossa Kari Vepsän konserttiin joka on ravintolassa, ja minä inhoan Vepsää. Mutta kun haluan olla kaveriporukassa menen mukaan. Enkä saa lippua halvemmalla koska en kuuntele Vepsän lauluja vaan seurustelen muiden kanssa. Laughing
Pallokala
Pallokala

Viestien lukumäärä : 390
Paikkakunta : E-Savo
Registration date : 07.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Onks tietoa laivanseisovan pöydän hinnoista leikatuilla? Empty Vs: Onks tietoa laivanseisovan pöydän hinnoista leikatuilla?

Viesti kirjoittaja ritu Ti Elo 16, 2011 11:17 pm

Kyllä leikattu pystyy syömään ja juomaan niinkuin muutkin ja eihän sieltä syömästä tartte lähteä puolentunnin perästä pois vaan syö sen kaksituntisen mitä kattaus kestää. Keväällä kokeilin mitä on syödä laivan seisovassa pöydässä ja varmaan söin sen mitä niinsanotut normaalitkin immeiset ja join kolme lasia viiniä ja hyvin mahtui Laughing

ritu

Viestien lukumäärä : 433
Paikkakunta : Savo
Registration date : 17.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Onks tietoa laivanseisovan pöydän hinnoista leikatuilla? Empty Vs: Onks tietoa laivanseisovan pöydän hinnoista leikatuilla?

Viesti kirjoittaja kissus nytkö jo Ke Elo 17, 2011 11:41 am

No Oulussa saa kyllä dogbägin ihan joka paikasta mä en vaan haluu kuljettaa ruoan tähteitä mukanani...
kissus nytkö jo
kissus nytkö jo

Viestien lukumäärä : 592
Paikkakunta : oulu
Registration date : 09.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Onks tietoa laivanseisovan pöydän hinnoista leikatuilla? Empty Vs: Onks tietoa laivanseisovan pöydän hinnoista leikatuilla?

Viesti kirjoittaja Pallokala Ti Elo 30, 2011 7:53 pm

Se oliskin hauskaa kun seisovasta pöydästä keräilis dogbägiin seuraavan päivän safkat.
Pallokala
Pallokala

Viestien lukumäärä : 390
Paikkakunta : E-Savo
Registration date : 07.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Onks tietoa laivanseisovan pöydän hinnoista leikatuilla? Empty Vs: Onks tietoa laivanseisovan pöydän hinnoista leikatuilla?

Viesti kirjoittaja suski76 To Loka 06, 2011 12:28 am

Heips...

Minä soitin Siljalle ja siellä ilmoitettiin, että ei mitään alennuksia vaikka olisi lääkäriltä todistuskin...

suski76

Viestien lukumäärä : 116
Ikä : 47
Paikkakunta : Ulvila
Registration date : 04.10.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Onks tietoa laivanseisovan pöydän hinnoista leikatuilla? Empty Vs: Onks tietoa laivanseisovan pöydän hinnoista leikatuilla?

Viesti kirjoittaja Lyltsy To Loka 06, 2011 12:39 am

Jos haluut seisovaan pöytään, maksat siitä. Kyllä sielä ruokailee muitankin jotka ei syö isoja määriä tai juo viiniä ollenkaan.

Ei tulisi mieleenkän lähteä pyytämään alennusta All inclusive-paketista etelän reissulla. Mulle on tärkeää että saan ruokaa säännöllisesti sopivan määrän, ei se että "syön ja juon koko rahan edestä".
Lyltsy
Lyltsy

Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 28.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Onks tietoa laivanseisovan pöydän hinnoista leikatuilla? Empty Vs: Onks tietoa laivanseisovan pöydän hinnoista leikatuilla?

Viesti kirjoittaja Piuku To Loka 06, 2011 1:43 am

Eckerö Linellä (mikä pöytä se ny onkaan) näytin kortin ja sain ruuan salaatti annoksen hinnalla, kun varsinaista lasten annos hintaa ei ollut. (paluu matkalla sisareni soitti että jos kelpaa, niin tuu syömään kun tämä annos on niin iso, etten jaksa syödä) hain vain uudet ottimet ja niin tuli masu täyteen molemilla Smile Ja taas tuli boonusta Smile

Piuku

Viestien lukumäärä : 189
Paikkakunta : Seinäjoki
Registration date : 26.10.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Onks tietoa laivanseisovan pöydän hinnoista leikatuilla? Empty Vs: Onks tietoa laivanseisovan pöydän hinnoista leikatuilla?

Viesti kirjoittaja Sabiinax Ke Huhti 25, 2012 12:26 am

Joo ilolla maksan normi hinnan sitte , koska minä tiedän kuinka paljon syön kaikkien muiden ei tarvii tietää!! cheers
Sabiinax
Sabiinax

Viestien lukumäärä : 25
Ikä : 67
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 01.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Onks tietoa laivanseisovan pöydän hinnoista leikatuilla? Empty Vs: Onks tietoa laivanseisovan pöydän hinnoista leikatuilla?

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa