Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Painonputomisvauhti

+8
Minttu33
Wee2be
dunbar
Riski_iita
AnnukkaK
toukka79
Elämä edessä
Marjis
12 posters

Siirry alas

Painonputomisvauhti Empty Painonputomisvauhti

Viesti kirjoittaja Marjis Pe Huhti 22, 2011 1:39 pm

Mitä viikkovauhtia teillä Eneilijät tippuu paino?
Miul on tippunu 3,1kg/11pvä. Viel pitäs 8kg saada pois ja jäljellä on vaan 4 viikkoa, nyt iski paniikki ettei miu paino tipukkaan tarpeeks Sad
Marjis
Marjis

Viestien lukumäärä : 46
Registration date : 03.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Painonputomisvauhti Empty Vs: Painonputomisvauhti

Viesti kirjoittaja Elämä edessä Pe Huhti 22, 2011 2:26 pm

Hei Marjis!
Vauhti ja määrä riippuu tietysti siitä, paljonko on lähtöpainoa, onko Eneillyt just aiemmin, jne. Minulla on nyt lähtenyt 6 viikossa 8 kiloa. Sairastan parhaillaan keuhkoputken tulehdusta, mutta en silti keskeyttänyt dieettiä, lisäsin näkkileipää ja kalkkunaleikkelettä, jotta jaksan sairastaa ja Eneillä. Vielä on reilu 3,5 vk leikkaukseen. Arvelen, että muutama kilo vielä lähtisi. Silloin myös kirurgi olisi aikas tyytyväinen! Very Happy
Elämä edessä
Elämä edessä

Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009

Viesti kirjoittaja toukka79 Pe Huhti 22, 2011 2:50 pm

Mulla on lähtenyt 2,5 vkossa 5 kiloa.
10 päivää jäljellä, josta toivoisin ainakin 2 kg:n pudotusta.

Paino tippuu mulla ainakin niin että pysyy pitkään samassa tai tippuu 100g ja sitten vaaka näyttääkin yht äkkiä suuremman pudotuksen esim. 1kg. Ei tipu tasaisesti ja välillä turhauttaa, mutta sitten taas saa iloita. Tsemppiä vaan, kyllä se tippuu kun pysytään ruodussa Wink
toukka79
toukka79

Viestien lukumäärä : 185
Registration date : 05.08.2010

Viesti kirjoittaja AnnukkaK Pe Huhti 22, 2011 10:00 pm

Tietysti mitä isompi kroppa, sitä enemmän se tarvitsisi energiaa ja sitä isompi vaje=nopeampi pudotus enellä. Naisilla usein vaikuttaa kuukauden aika, itsellä Painonvartija-aikoina joka neljäs viikko tulos oli +-100-200 g vaikka olisi syönyt ihan ohjeiden mukaan. Nyt en osaa sanoa, olen käynyt vaa'alla vasta kerran, 4 viikon kuurin jälkeen, kun kotivaaka ei ylety niin isoihin painoihin... Embarassed

Minulla on pudonnut 11 kg 4 viikossa, mutta elämän ensimmäinen ene ja iso lähtöpaino vaikuttavat. Se lähtee niinkuin lähtee, ei siinä muuta voi kuin syödä ohjeiden mukaan. Äärikeinoja on sitten käydä luovuttamassa verta ennen punnitusta, ja muistaa käydä pissalla juuri ennen... Laughing
AnnukkaK
AnnukkaK

Viestien lukumäärä : 84
Registration date : 13.04.2011

Viesti kirjoittaja Riski_iita La Huhti 23, 2011 2:16 pm

Mulla putos ennen joulua 10 viikon "enellä" 18kg , mutta en ollut perinteisillä pusseilla. Söin arkisin pussikeittoja, ja viikonloppuun sallin normi ruokaa, ja jopa jotain herkkuakin. (yllättävää kyllä, herkut ei maistuneet kuten ennen, ja annokset pieneni-->kalorinkuvat vilkkuivat silmissä Smile )

Nyt en tarkkaan tiedä paljonko tällä viimeisellä pinnistyksellä olen saanut pois, vajaaseen 4 viikkoon kun mahtuu tää pääsiäinen, lomaviikko, kolmet kakkukahvisynttärit ja yhdet 40v-kosteatsynttärit..... mutta kerron lopputuloksen sitten 29.4 Smile
Riski_iita
Riski_iita

Viestien lukumäärä : 188
Registration date : 29.06.2010

Viesti kirjoittaja dunbar Ti Huhti 26, 2011 4:13 pm

Älkää nyt verta menkö luovuttamaan ennen leikkausta... Voitte tarvita sitä itse Very Happy

dunbar

Viestien lukumäärä : 329
Registration date : 11.01.2009

Viesti kirjoittaja Riski_iita Ti Huhti 26, 2011 8:09 pm

No tuskin kukaan menee verta luovuttamaan laihtuakseen... tai noh, syöväthän jotku sitävrten vatsantoimituslääkkeitäkin... kaikkia meitä mahtuu maailmaan.

Mutta verenluovutus kyllä nostaa joillakin hempparia. Mulla aikanaan oli piirun päälle 120 pitkään, tein kovasti töitä että sain sen nostettua 125:een mikä on raja luovuttamiselle. Kun aloin säännöllisesti luovuttaa, nousi hemppa 135:een. Smile

Eli siinä itseä hyödyttävä syy luovuttamiseen, jos kaikkia ei motivoi pelkkä ajatus siitä että joku tarvitsee sitä mun verta. Smile
Riski_iita
Riski_iita

Viestien lukumäärä : 188
Registration date : 29.06.2010

Viesti kirjoittaja Wee2be To Huhti 28, 2011 12:03 pm

Jostain se veri on mm. leikkauksessa sitä tarvitseville hankittava, luovuttaminen on hjuva juttu. Vaikkei nyt ehkä ihan ennen leikkuuta, että elimistö on parhaassa mahdollisessa terässä ennen..vaikkakaan verenluovutus harvemmin suuresti heikentää ketään Smile

Mutta itse asiasta... mulla meni kahden viikon enenllä joku 5-6 kiloa.. ja en edelleenkään voi kuin nostaa hattua kaikille, jotka siihen pystyy!! Olette te sitkeitä sipuleita!!
Wee2be
Wee2be

Viestien lukumäärä : 287
Ikä : 43
Registration date : 29.05.2010

http://wee2be.vuodatus.net

Viesti kirjoittaja Minttu33 To Huhti 28, 2011 6:57 pm

Minulla on mennyt jotain 11 kg n. vajaan 2 kik aikana leikkauksesta. Aluksi meni viikossa 2 kiloa ja nyt vaihtelevasti. Joskus ihan jumissakin jopa viikon.
Saa nähdä saanko vielä muutaman kilon pois ennen kun se 3 kk tarkastus tulee. Tavoite olisin painoltani 90 kg silloin kesäkuussa ja se kai on ihan mahdollistakin jos kuukaudessa menee 5 kg.
Nyt loppukilot on kai tiukemmassa kun nestettä ei kehossa enää paljon turhia ole vaan rasvaa.
Minttu33
Minttu33

Viestien lukumäärä : 125
Registration date : 08.06.2010

Viesti kirjoittaja Jusa La Huhti 30, 2011 3:05 am

itse kävin tänään terkkarilla punnitsemassa kun oma puntari ei näytä niin isoja lukuja. Niin näytti että olisi mennyt 12pv 5-6kg. Varmaan rauhottuu toi tahti tässä ja on sitten se 1,5kg/2kg viikossa. Painoa on kyllä päälle 150kg.

Yksi repsahdus oli tossa viikonloppuna kun söin pitsaa ja vähän sipsejä. Muun laisia repsahduksia ei ole ollut. Tietenkin se varmaan katkaisi tuon ketoosin mutta jatkui kyllä nopeasti.

Itelläki varmaan nesteitä suurimmaksi osaksi lähtenyt

Jusa

Viestien lukumäärä : 3
Ikä : 38
Registration date : 24.04.2011

Viesti kirjoittaja sateenkaarenpäässä La Huhti 30, 2011 5:28 am

Mulla tämä eneily alkaa 2.5. ja nyt pelottaa aivan mahdottomasti se, että pystynkö tuohon kuuriin.
Ne pussilitkut maistuu aivan pahville.
sateenkaarenpäässä
sateenkaarenpäässä

Viestien lukumäärä : 214
Registration date : 26.07.2010

Viesti kirjoittaja Elämä edessä La Huhti 30, 2011 8:55 pm

Heipähei sateenkaarenpäässä!
Tottakai sinä pystyt siihen!! Jos repsahduksia tulee, pidä ne harvinaisina ja pieninä määrinä, niin painosi alenee, mutta ei niin paljon kuin täysenellä. Meillä kaikilla on monenlaisia tuloksia, mutta pääsääntöisesti miinusmerkkisiä!!! Very Happy
Elämä edessä
Elämä edessä

Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009

Viesti kirjoittaja ni72 Su Toukokuu 01, 2011 4:20 am

Olen ollut 2 ja puol viikkoa ened dietillä ja miinus 12kg.
ni72
ni72

Viestien lukumäärä : 59
Registration date : 12.09.2010

Viesti kirjoittaja toukka79 Su Toukokuu 01, 2011 3:27 pm

Neljä viikkoa takana ja aamupaino näytti pudotusta 7.2kg. Ihan en siis omaan tavoitteeseeni 7.5kg pääse huomisaamuun mennessä..jos ei ihmeitä tapahdu, mutta tyytyväinen olen. Toivottavasti sairaalan puntari ei heitä yli kahta kiloa omasta. Tänään juon reippaasti vettä ja nautiskelen vielä viisi pussia Very Happy
toukka79
toukka79

Viestien lukumäärä : 185
Registration date : 05.08.2010

Viesti kirjoittaja Helka Su Toukokuu 01, 2011 5:38 pm

Mulla putos 10-viikon ENE-kuurilla 19kg, joista tuli heti kuurin jälkeen takaisin 1,5kg kun aloin taas syömään ns. normaalia ruokaa. Ennen eneilyä olin jo laihtunut noin puolen vuoden aikana 10kg. Joitakin lipsahduksia oli ene-kuurin aikana mutta pääpiirteittäin pysyin kaidalla tiellä eli pusseilla ja vihanneksilla. Lähtöpaino eneilyn alkaessa oli 147kg ja loppuessa 128kg, koko projektin alussa elokuussa 2010 paino oli korkeimmillaan noin 157kg... Embarassed

Kyllä tuo 30kg pudotus tuntuu tosi hyvältä vaikka matkaa normaalipainoon on vielä noin 50kg.

Helka

Viestien lukumäärä : 166
Registration date : 31.07.2010

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa