-30 kg rikki, 2kk tarkastus tänään
+4
toukka79
Elämä edessä
Lyltsy
Rovatar
8 posters
-30 kg rikki, 2kk tarkastus tänään
Nyt on -30 kg pudonnut paino.Eli olen todella tyytyväinen .
Tänään oli 2 kk tarkastus.Ravitsemusterapeutti sekä lääkäri.
Kaikki kokeet olivat huippu hyviä.Kolestroli oli jopa tippunut,vaikka koskaan ei kohollaan ole ollutkaan.
Kalsium oli jopa noussut sekä moni muu.Maksa arvot tosi hyvät.Vitamiinit osa nousseet vain leikkauksen jälkeen.
Hemoglugiini melkein 150.
Lääkäri oli tyytyväinen ja ravitsemusterapeutti kertoi että ruoka on aivan oikeaa,sopivia annnoksia.
Käski lisätä piimää ja rahkaa hieman ,koska maito ei maistu.
Seuraavaksi 6kk tarkastus Oulussa ja sitten Lks.ssä helmikuussa 1 vuotis tarkastus jolloin sitten katsotaan myös
mahdollisten "roikkojen" laatua ja määrää
ja lähete melko varmaan tänne pastikkakirurgille.Mutta lääkäri kertoi että olen sen verran nuori että voi olla että mitään roikkoja ei jää.
Sanoi vielä että odotettavissa on vielä nopeaa pudotusta koska lähtöpaino oli niin iso.
Itse kyllä olen niiiiiii-iii----in onnellinen.
Lisäksi pyysi ottamaan yhteyttä keukopuolelle jotta voisin mahdollisesti jättää tai kokeilla miten tulisi toimeen ilman uni cap konetta.Nyt maski ainakin hälskyy naamalla kun on sen verran posket kaventuneet:)
Tänään oli 2 kk tarkastus.Ravitsemusterapeutti sekä lääkäri.
Kaikki kokeet olivat huippu hyviä.Kolestroli oli jopa tippunut,vaikka koskaan ei kohollaan ole ollutkaan.
Kalsium oli jopa noussut sekä moni muu.Maksa arvot tosi hyvät.Vitamiinit osa nousseet vain leikkauksen jälkeen.
Hemoglugiini melkein 150.
Lääkäri oli tyytyväinen ja ravitsemusterapeutti kertoi että ruoka on aivan oikeaa,sopivia annnoksia.
Käski lisätä piimää ja rahkaa hieman ,koska maito ei maistu.
Seuraavaksi 6kk tarkastus Oulussa ja sitten Lks.ssä helmikuussa 1 vuotis tarkastus jolloin sitten katsotaan myös
mahdollisten "roikkojen" laatua ja määrää
ja lähete melko varmaan tänne pastikkakirurgille.Mutta lääkäri kertoi että olen sen verran nuori että voi olla että mitään roikkoja ei jää.
Sanoi vielä että odotettavissa on vielä nopeaa pudotusta koska lähtöpaino oli niin iso.
Itse kyllä olen niiiiiii-iii----in onnellinen.
Lisäksi pyysi ottamaan yhteyttä keukopuolelle jotta voisin mahdollisesti jättää tai kokeilla miten tulisi toimeen ilman uni cap konetta.Nyt maski ainakin hälskyy naamalla kun on sen verran posket kaventuneet:)
Rovatar- Viestien lukumäärä : 314
Registration date : 05.12.2009
Vs: -30 kg rikki, 2kk tarkastus tänään
Onnea Rovatar hienosta suorituksesta Hyvin menee mutta menköön..
Lyltsy- Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Registration date : 28.03.2010
Hienoa Rovatar!
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
Upeeta!!
Ihana toi roikko kommentti..mä toivon kans että itsestään kutistuisi myös iho, mutta mulle on sanottu, että mun ihotyyppi on sellainen että todennäköisesti näin ei käy, vaikka suht nuori olenkin. No kyllä siihen sitten keinot keksitään ja ehkä julkiselle pääsen sitten jos roikkuu
Ihana toi roikko kommentti..mä toivon kans että itsestään kutistuisi myös iho, mutta mulle on sanottu, että mun ihotyyppi on sellainen että todennäköisesti näin ei käy, vaikka suht nuori olenkin. No kyllä siihen sitten keinot keksitään ja ehkä julkiselle pääsen sitten jos roikkuu
toukka79- Viestien lukumäärä : 185
Registration date : 05.08.2010
Voi Rovatar miten ihanaa luettavaa...hurjasti onnitteluja sulle
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
Hienoa ja isosti onnitellen sanoo hän
Maiski- Viestien lukumäärä : 139
Ikä : 62
Registration date : 15.03.2011