Voiko mennä huvipuiston laitteisiin?
5 posters
Sivu 1 / 1
Voiko mennä huvipuiston laitteisiin?
Onko teille linjattu siitä, milloin voi vapaasti tehdä kaikkea? Itselleni tuli mieleen yksi asia, joka jää varmasti tänä kesänä väliin eli huvipuiston laitteet. En ole tarkoittanut kysymystä niin, että huvipuisto menee leikkauksen edelle..ettei nyt kukaan käsitä niin. Menen leikkaukseen vaikken koskaan enää saisi mennä yhteenkään laitteeseen. Halusin vaan tietää, mitä ajattelette asiasta. Turvapuomit ovat aika painavia ja painavat usein juuri vatsaa, laitteiden liikkeet ovat töksähteleviä ja venyttäviä. Onko jotain rajoitteita ihmisille joille on tehty vatsan alueen leikkaus vai onko niin että kun suolisto on parantunut niin sitten senkun härveleihin mielin määrin?
toukka79- Viestien lukumäärä : 185
Registration date : 05.08.2010
Vs: Voiko mennä huvipuiston laitteisiin?
Luulen, että kuukauden päästä leikkauksen jälkeen voit ihan vapaasti mennä laitteeseen kuin laitteeseen. Varmaan jokaisella erilainen palautuminen, mutta mä olin ainakin kuukauden päästä aivan ennallani.
dunbar- Viestien lukumäärä : 329
Registration date : 11.01.2009
Hih, ihana kysymys, alkoi heti tehdä mieli linnanmäelle!
Kyllä mäkin uskon, että laitteisiin voidaan mennä huoletta heti kun haavat on paranemaan päin. Mulla leikkuusta tasan kaksi viikkoa ja masu hellänä ainoastaan niistä kohdista, missä tikit olivat. Eli huvipuistot here we come!
Kyllä mäkin uskon, että laitteisiin voidaan mennä huoletta heti kun haavat on paranemaan päin. Mulla leikkuusta tasan kaksi viikkoa ja masu hellänä ainoastaan niistä kohdista, missä tikit olivat. Eli huvipuistot here we come!
Minnie- Viestien lukumäärä : 57
Registration date : 15.03.2011
Heh, joskus jopa mahtuis kaikkiin laitteisiin
Olin viimekesänä linnanmäella n. kolme kuukautta leikkuun jälkeen ja otin rannekkeen. Ja olo tuntui niin pieneltä kun sujahdin vaan kaikkiin laitteisiin. Jaksoin juosta lasten kanssa koko päivän härveleissä. Vasta yhdessä tosi hurjassa tuli huono olo illalla.
Tyrannosaurus- Viestien lukumäärä : 230
Ikä : 48
Registration date : 27.05.2009
Niinpä, se huvipuistoelämäkin voi tulla mahdollliseksi n. 10 vuoden jälkeen... Viimeisistä Särkkäreissuista jäi p****n maku...
Toukka, sinähän voit kysyä kirurgilta suoraan, että milloin voit mennä Tornaadoon
Toukka, sinähän voit kysyä kirurgilta suoraan, että milloin voit mennä Tornaadoon
Piitu- Viestien lukumäärä : 218
Registration date : 14.12.2010
JEEEE, mahtavaa!
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa