Monella eri kymmenluvulla käynyt
+5
MRA123
dunbar
maija
2FatToFly
Rovatar
9 posters
Sivu 1 / 1
Monella eri kymmenluvulla käynyt
...Just tuossa laskin että kun vielä 200 gr putoaa tuo paino niin olen tammikuun alusta käynyt neljällä eri kymmenkiloilla seilaamassa tällä matkalla:bounce:
Ensin 150,140 130 ja just vaihtuu 120 puolelle ....hassua
Ensin 150,140 130 ja just vaihtuu 120 puolelle ....hassua
Rovatar- Viestien lukumäärä : 314
Registration date : 05.12.2009
Vs: Monella eri kymmenluvulla käynyt
Hyvin on laskusuhdanne laittanut kymmeneltä toiselle!! Onnea!!
2FatToFly- Viestien lukumäärä : 234
Registration date : 09.06.2010
On sulla ollut huima kyyti kilojen tippumisen kanssa! Suuret onnen toivotukset siitä. Olosi on varmasti muuttunut kovasti. Kuinka kuvailisit vointiasi ennen ja nyt? Vaatekaappia saat laittaa uuteen uskoon kovasti. Olet hyvä kannustin minulle perässä tulevalle!
maija- Viestien lukumäärä : 49
Registration date : 09.06.2010
Mulla sama juttu... 150,140,130,120,110 ja nyt jo100 luvulla:) Pari kiloa ja olen pudottanut 50kg. Töissä joku kysyi että paljonko olet laihtunut. En kehannut edes sanoa. Sanoin, että paljon!
dunbar- Viestien lukumäärä : 329
Registration date : 11.01.2009
Samma här, paljon pidemmällä aikavälillä kyllä, aikahaarukka sellainen puoli vuotta 140,130,120,110,100,90 parinumeroisten puolella mutta ylärajoilla ollaan!!
Olen luvannut leipoa töissä kun -50kg mittarissa, viis kiloa vielä siihen.
En kyllä paljon muille ole kans kehdannu sanoa kuinka paljon sitä onkaan pudonnut...
Rovattarelle onnittelut monista kymmenylityksistä noin lyhyessä ajassa!!
Olen luvannut leipoa töissä kun -50kg mittarissa, viis kiloa vielä siihen.
En kyllä paljon muille ole kans kehdannu sanoa kuinka paljon sitä onkaan pudonnut...
Rovattarelle onnittelut monista kymmenylityksistä noin lyhyessä ajassa!!
MRA123- Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2009
On kyllä hyvä pudotus Dunbar ollut sinullakin.
On se kyllä olo aivan toinen.Ennen kaupassakin löntysteli ja laahusteli hyllyjen välissä.Nyt ei enään tule edes kuuma ostoksilla.
Varmaan sitten me kaikki "lennetään" kun olo kevenee entisestään
Vaatteita olen laittanut kovalla kädellä pois.Osan siksi että ovat jo liian lekuja ja osan vaan siksi että en enään halua koskaan sellaisia pitää.Kun oli pakko tyytyä siihen mitä sai edes jotenkin päälle.Heh heh,yhdessäkin t-paidassa luki isolla:Moni kakku päältä kaunis.
Nyt saa jo mukavia vaatteita ja kyllä olen ostanutkin vähän liian innoissani.
Kaikki hyväkuntoiset vaatteet olen laittanut huuonettiin myyntiin aina kun karsin kaapista.
On se kyllä olo aivan toinen.Ennen kaupassakin löntysteli ja laahusteli hyllyjen välissä.Nyt ei enään tule edes kuuma ostoksilla.
Varmaan sitten me kaikki "lennetään" kun olo kevenee entisestään
Vaatteita olen laittanut kovalla kädellä pois.Osan siksi että ovat jo liian lekuja ja osan vaan siksi että en enään halua koskaan sellaisia pitää.Kun oli pakko tyytyä siihen mitä sai edes jotenkin päälle.Heh heh,yhdessäkin t-paidassa luki isolla:Moni kakku päältä kaunis.
Nyt saa jo mukavia vaatteita ja kyllä olen ostanutkin vähän liian innoissani.
Kaikki hyväkuntoiset vaatteet olen laittanut huuonettiin myyntiin aina kun karsin kaapista.
Rovatar- Viestien lukumäärä : 314
Registration date : 05.12.2009
Mä kans oon miettyny noita eri kymmeniä Mulla ollu vähän suuremmissa lukemissa, ku muillu on tuntunut olevan.. Nyt on kuudes kymmenes takana ja kiloja lähteny joku reilu -45kg 09/2009 lähtien ja 10.5 leikkaukseen!!!!!
Onnea kaikille hienoista pudotuksista!!!
Onnea kaikille hienoista pudotuksista!!!
Pirre- Viestien lukumäärä : 40
Registration date : 11.08.2010
Minulla on mitattua pudotusta nyt 80 kg, (Arviolta 100-110 yhteensä, alusta.) Nyt olen siinä painossa, joista monet muut aloittavat, eli painoa on nyt 141 kg. Arviolta aloitin siinä n. 250-260 painosta neljä vuotta sitten. Matka on ollut pitkä ja vaiherikas. Elämä on muuttunut jo paljon. Sosiaalinen elämä varsinkin. Vielä on toiveissa pudottaa viitisenkymmentä kiloa. Sitten olisi mitattu pudotus 130 kg (virallinen paino syksyllä 2007 oli 223 kg, jolloin olin puoli vuotta jo laihduttanut).
Rintasir- Viestien lukumäärä : 104
Registration date : 14.09.2008
Minulla on mitattua pudotusta nyt 80 kg, (Arviolta 100-110 yhteensä, alusta.) Nyt olen siinä painossa, joista monet muut aloittavat, eli painoa on nyt 141 kg. Arviolta aloitin siinä n. 250-260 painosta neljä vuotta sitten.
Ooooh. Respect!
AnnukkaK- Viestien lukumäärä : 84
Registration date : 13.04.2011
Mielettömän hienoja suorituksia!! Varsinkin Rintasir sinun matkasi on ollut oikea selviytymistarina! Upeaa!!!
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa