Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

haluaisin mutta mietityttää ja vähän pelottaakin..

2 posters

Siirry alas

haluaisin mutta mietityttää ja vähän pelottaakin.. Empty haluaisin mutta mietityttää ja vähän pelottaakin..

Viesti kirjoittaja satu1972 Ti Toukokuu 05, 2009 6:25 am

Olen kuullut kaikenlaista laihdutusleikkauksesta, mutta olen itse käynyt tayssissa lääkärin ja ravitsemusterapeutin tykönä ja minä pääsisin tohon leikkaukseen. Mieltäni kalvaa vain pari asiaa silent onko asia näin että kun leikkaus on tehty niin mahalaukku on koko mun loppuelämäni 2dl kokoinen? ja mitäs sitten kun jää tota nahkaa?. olen 37v. ja olen pitkä 155,5 ja painan 131kg, eli olen sairaanloisen ylipainoinen. Olisi kiva jutella näistä asioista Surprised

satu1972

Viestien lukumäärä : 1
Registration date : 05.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

haluaisin mutta mietityttää ja vähän pelottaakin.. Empty Vs: haluaisin mutta mietityttää ja vähän pelottaakin..

Viesti kirjoittaja möhrötti Ti Toukokuu 05, 2009 9:38 pm

Jep kun leikkaus on tehty uus vattalaukku vetää sellasen pari desii alkuun vähemmän mut ehkä pikkasen enemmän sitte ajan mittaan. Tiedän et se on aika pelottava ajatus mut kaikkeen tottuu siis siihen et syö vähemmän. Normi vattalla kun syö sen pari desii ei vatta tuu täyteen eikä tuu sellast kylläst oloo mut kun se vatta on pikkanen nii siitä vähästä määrästä tulee kylläseksi eli ei tartte nälkäsenä olla ja sillon ei ees tee mieli syödä enemmän.
Sillon aikoinaan oli sellanen käsitys ihmisillä et leikatut ei voi syödä sitä ja tätä mut se on väärä käsitys. Kyllä leikattuna voi syödä suunnilleen samoja juttuja mitä muutkin mut se määrä on vaa vähän pienmpi. Tottakai poikkeuksiakin on mut vähemmän kumminki.

Mitä tulee noihin nahkoihin laihtumisen jälkeen ni ne voi muodostuu ongelmaks mut niitäkin leikataan tarpeen mukaan ihan kunnallisella puolella. Se et minkä verran nahkat jää roikkumaan riippuu vaa nii pal ihmisistä eli ei voi sanoo et kaikille ees tulee ongelmia. Toisten iho on vaa sellanen et vetäytyy ittekseen silosemmaks ja toisille niitä roikkoja sitte jää mut nehän saa vaatteitten alle ainaki suunnilleen peittoon.
Musta kumminki se hyvä olo mikä siitä laihtumisesta tulee voittaa kaikki mahdolliset harmit. Sitä vaa nauttii nii pal elämästä et nahkat ja syömiset ei sitte tunnukkaan enää nii tärkeiltä.

On kumminki tosi tärkeetä miettii tarkkaan et haluaako leikkaukseen koska se on kumminki päätös jonka kanssa on elettävä sitten lopun elämää. Omalta kohdalta voin vaa sanoo et parasta mitä mulle on tapahtunu on tää laihtuminen. Vaikka mäkään en oo vielä normaali painossa niin olen tosi tyytyväinen, koko elämä on tullu nii pal erillaiseks. On hyvä et oot juttelemas täällä asioista ja ottamas selvää mitä kaikkee leikkaus mahdollisesti tuo tullessaan tietää sitte mihin on ryhtymäs.
Tsemppiä jatkoon.
möhrötti
möhrötti

Viestien lukumäärä : 67
Registration date : 05.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa