Tässä pienimuotoinen esittely
+4
Elämä edessä
eräpena
MRA123
Pallomahatar
8 posters
Tässä pienimuotoinen esittely
OLen tätä palstaa seurannut vuoden aikana muutaman, mutta nyt ajattelin liittyä tänne ns. vertaistukiryhmään
Kerronpa lyhyen tarinani
Olen 30 vuotias nainen. Olen kamppaillut koko elämäni painon kanssa ihan lapsesta asti, välillä laihana ja taas lihavana. Nyt aikuisiällä monet laihdutuskerrat epäonnistuneet vaikka kuinka yritän pysyä tiukkana.
Lähtöpainonani 130 kg tammikuussa ja enellä pudotin sellaisen 10 kg. Nyt kipuilen ja toipuilen kotona, kun mut on leikattu vaasassa 6.4.2011. Pääsin leikkaukseen BMI ollessa 42sekä astma, uniapnea ja monet laihdutus yritykset.
Kerronpa lyhyen tarinani
Olen 30 vuotias nainen. Olen kamppaillut koko elämäni painon kanssa ihan lapsesta asti, välillä laihana ja taas lihavana. Nyt aikuisiällä monet laihdutuskerrat epäonnistuneet vaikka kuinka yritän pysyä tiukkana.
Lähtöpainonani 130 kg tammikuussa ja enellä pudotin sellaisen 10 kg. Nyt kipuilen ja toipuilen kotona, kun mut on leikattu vaasassa 6.4.2011. Pääsin leikkaukseen BMI ollessa 42sekä astma, uniapnea ja monet laihdutus yritykset.
Pallomahatar- Viestien lukumäärä : 6
Registration date : 11.04.2011
Vs: Tässä pienimuotoinen esittely
Tervetuloa palstalle ja toipumisia!
MRA123- Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2009
Tervetuloa ja voimia uuden opetteluun.
eräpena- Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 65
Registration date : 15.12.2010
Onnea tuoreelle pikkumahallesi!
Minkälaisia kipuja sinulla on?
Minkälaisia kipuja sinulla on?
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
Tervetuloa! Kerrohan välillä kuinka arkesi etenee. Meitä leikkaukseen odottavia ja teitä leikattuja silmät tarkkana seuraavia on täällä melko liuta
Piitu- Viestien lukumäärä : 218
Registration date : 14.12.2010
Tervetuloa palstalle ja onnea leikkauksen jälkeiseen elämään.
millaida- Viestien lukumäärä : 45
Registration date : 12.03.2011
Tervetuloa mukaan! Juurikin itse tänne kans tulin vaikka seuraillut olen jo kauemmin!
Ihanaa toipumista ja tsemppiä laihempaan tulevaisuuteen!
Innolla minäkin odottelen kuulumisia ja jos jaksat kerro koko tarina.
Ihanaa toipumista ja tsemppiä laihempaan tulevaisuuteen!
Innolla minäkin odottelen kuulumisia ja jos jaksat kerro koko tarina.
PiJoHe- Viestien lukumäärä : 93
Joo
Eli sellasta leikkauksen jälkeistä mahasärkyä, lievitän kipua tosin särkylääkkeillä. Nyt enää vaan kerran päiväs, että ei tarvii syödä ku leipää, ku muutenki olen aika vastahakoinen ottamaan mitään pillereitä Yksilöllisiä nuo kivut ja säryt on kylläkin.
Elämä hymyilee :)
Nyt leikkauksesta kulunut 4 kk ja painoa tippunut -30 kg. Kaikenlaista ruokaa pysytyn syömään sen pienen määrän, mutta grillimakkaraa en enää voi syödä koskaan kun siitä tulee niin huono olo, et pitää ihan oksentaa. Kävin ravitsemusterapeutin kontrollissa maanantaina 11.7 ja verikokeet ihan ok paitsi d-vitmiinin saanti laskenut erittäin alas johtuen ku en ole sitä syönyt. Olen vain ajatellut saan sitä ruuista joita syön Nyt kuitenki tajusin, et sitä on pakko syödä, ettei tule puutostilaa.
Liikuntaa olen lisännyt ja nyt ajattelin aloittaa saliharjoittelun, että allit kiinteytys Takapakkina tästä kovasta laihduttamisesta olen saanut sappirakkoon soraa tai lietettä, mutta leikkausta ei ole vielä suunniteltu koska kipuja on niin harvoin. Vain kerran makasin koko päivän sairaalas erittäin kovan kivun takia, johon sain sitten kipulääkettä. Keskustelemme lääkärin aiheesta myöhemmin syksyllä ellei ennemmin tule kovia kipuja.
Ei muuta ku eteenpäin vaan, sanoi mummo ku lumihanges tarpoi
Liikuntaa olen lisännyt ja nyt ajattelin aloittaa saliharjoittelun, että allit kiinteytys Takapakkina tästä kovasta laihduttamisesta olen saanut sappirakkoon soraa tai lietettä, mutta leikkausta ei ole vielä suunniteltu koska kipuja on niin harvoin. Vain kerran makasin koko päivän sairaalas erittäin kovan kivun takia, johon sain sitten kipulääkettä. Keskustelemme lääkärin aiheesta myöhemmin syksyllä ellei ennemmin tule kovia kipuja.
Ei muuta ku eteenpäin vaan, sanoi mummo ku lumihanges tarpoi
Onnea upeasta pudotuksesta!!
anne.heide- Viestien lukumäärä : 177
Registration date : 27.12.2010
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa