UltimateChallenge...
+4
Lyltsy
eräpena
toukka79
Marjis
8 posters
UltimateChallenge...
On tää miu eneily.
Huomenna aloitan eneilyn 6:si viikoksi ja kalenteria tossa tsekkailin... Ensin on pääsiäinen (ei munia, ei mämmiä) vappukin sieltä heti perään (ei simaa, ei munkkia) ja sit vielä äitienpäivä ( ei kakkua)
Siis jos mie tästä selviän ni oon totaalinen voittaja
Huomenna aloitan eneilyn 6:si viikoksi ja kalenteria tossa tsekkailin... Ensin on pääsiäinen (ei munia, ei mämmiä) vappukin sieltä heti perään (ei simaa, ei munkkia) ja sit vielä äitienpäivä ( ei kakkua)
Siis jos mie tästä selviän ni oon totaalinen voittaja
Marjis- Viestien lukumäärä : 46
Registration date : 03.12.2010
Vs: UltimateChallenge...
Sama homma! Oon jo viikon ollut Enellä ja vappu sekä pääsiäinen vielä edessä! Tällä viikolla oli jo oman tyttären parit synttärijuhlat, joissa kaikissa täysin syömättä. Mä toivon äitienpäiväksi olevani jo kotona uuden masun kanssa, joten sillä tsemppaan itseäni..eri asia sitten se pystyykö vielä syömään silloinkaan mitään Kun RT soitti niin hänkin sanoi, että tää onkin tällainen erikoisene kun juuri kaikki juhlat osuvat..
toukka79- Viestien lukumäärä : 185
Registration date : 05.08.2010
Juhlitaan Jussia. Syödään nakki ja korkillinen olutta ja teeskennellään loput. Niinhän sitä nuorena ku oli yks pullo porukkaa kohe.
eräpena- Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 65
Registration date : 15.12.2010
Eräpena, sulla on asennetta ja huumoria, ne on hyvät eväät tällä matkalla!
Lyltsy- Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Registration date : 28.03.2010
Köyhä pärjää ku on pakko. Ku on muu menny, niin huumoria pitää riittää.
eräpena- Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 65
Registration date : 15.12.2010
Mulla oli ENEily pikkujoulukauden ja häntiä vielä joulunakin...
Sisulla siitä selviää!
T. Kamro
Sisulla siitä selviää!
T. Kamro
kamro- Viestien lukumäärä : 32
Registration date : 21.09.2010
Tsemppiiiiiiiiii kaikille!
Älkää ihan ehdottomii olko voi sitä pikkusen ottaa ei se ene siihen kaadu kun
vaan muistaa palata ruotuun kun arki koittaa!
Nim. kokemustaon!
VOIMIIIIIIIII niin muistakaa juoda VETTÄ!
Tsemppiiii vieläkerran tää on teidän viiminen laihis!
Älkää ihan ehdottomii olko voi sitä pikkusen ottaa ei se ene siihen kaadu kun
vaan muistaa palata ruotuun kun arki koittaa!
Nim. kokemustaon!
VOIMIIIIIIIII niin muistakaa juoda VETTÄ!
Tsemppiiii vieläkerran tää on teidän viiminen laihis!
Tepa43- Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Registration date : 13.05.2009
Heipä vaan!
Samoin täällä yks Eneilijä, jolle sattuu nämä juhlapäivät tähän saumaan!! En kyllä ollut itse ajatellut asiaa, koska keskityn niin täysillä leikkaukseen, että luulen selviäväni juhlaruuista/juomista ongelmitta. Ongelmani on illat ja jääkaapilla ramppaaminen- silloin on herkillä mahdollisuus lipsua!!! On pakko pitää siellä rasvattomia maitotuotteita hätävarana- mieluummin niitä kuin vielä pahempaa syömistä. Hyvää kevyttä kevättä kaikille!!!!
Samoin täällä yks Eneilijä, jolle sattuu nämä juhlapäivät tähän saumaan!! En kyllä ollut itse ajatellut asiaa, koska keskityn niin täysillä leikkaukseen, että luulen selviäväni juhlaruuista/juomista ongelmitta. Ongelmani on illat ja jääkaapilla ramppaaminen- silloin on herkillä mahdollisuus lipsua!!! On pakko pitää siellä rasvattomia maitotuotteita hätävarana- mieluummin niitä kuin vielä pahempaa syömistä. Hyvää kevyttä kevättä kaikille!!!!
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
Kyllä me kaikki tähän pystytään ja onneks voi tänne tulla nurisemaan jos tiukkaa tekee
Tsemmpiä kaikille kanssaeneilijöille ja muillekkin
Tsemmpiä kaikille kanssaeneilijöille ja muillekkin
Marjis- Viestien lukumäärä : 46
Registration date : 03.12.2010
Mulla onneks pitäis eneilyt päättyä 29.4 eli just ennen vappua, mutta hankaluus onkin siinä että paino ei sais nousta vapun ja leikkuun välillä !!! (leikku on 10.5)
Mulla tähän eneen kertyy koko lähiperheen synttärit, meillä kaikilla sattuu olemaan ne huhtikuussa, ja lisäksi kolmen kaverin synttärit.... että ei siinä juhlita suuremmin. Mutta kyllä vähän voi lipsua, ei mikään maailma voi kaatua siihen jos ottaa sentin palan kakkua, tai "sima" hörpsyn!! Ollaan armollisia itsellemme
Ja tsemppiä kaikille!!
Mulla tähän eneen kertyy koko lähiperheen synttärit, meillä kaikilla sattuu olemaan ne huhtikuussa, ja lisäksi kolmen kaverin synttärit.... että ei siinä juhlita suuremmin. Mutta kyllä vähän voi lipsua, ei mikään maailma voi kaatua siihen jos ottaa sentin palan kakkua, tai "sima" hörpsyn!! Ollaan armollisia itsellemme
Ja tsemppiä kaikille!!
Riski_iita- Viestien lukumäärä : 188
Registration date : 29.06.2010
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa