Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Leikkaus yksityisellä puolella,labrat ja gastro julkisella puolella.

3 posters

Siirry alas

Leikkaus yksityisellä puolella,labrat ja gastro julkisella puolella. Empty Leikkaus yksityisellä puolella,labrat ja gastro julkisella puolella.

Viesti kirjoittaja Sokerihiiri Pe Huhti 08, 2011 12:30 am

Moikka kohtalotoverit Very Happy

Minun asiani on edennyt sen verran, että sain lähetteen TAYSiin, mutta arviointiaika menee syyskuulle( siitä leikkaus ehkä 6kk-9kk päähän),joten päädyin sittenkin
valitsemaan yksityisen sairaalan. Olen menossa Kamppiin Terv.talon leikkaukseen,jota on lupailtu jos kaikki on ok jo ennen juhannusta.Maanantaina käväisen Hesassa ravitsemusterapeutilla ja siitä se lähtee. Upeaa on se, että omalääkärini lupasi otattaa julkisella puolella leikkausta varten tarvittavat labrat ja gastrokin onnistuu,joten sen verran saan ainakin helpotusta kuluihin.

Kerron lisää, kunhan tilanne etenee... sunny
Sokerihiiri
Sokerihiiri

Viestien lukumäärä : 93
Registration date : 06.03.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaus yksityisellä puolella,labrat ja gastro julkisella puolella. Empty Vs: Leikkaus yksityisellä puolella,labrat ja gastro julkisella puolella.

Viesti kirjoittaja Lyltsy Pe Huhti 08, 2011 12:58 am

Hyvään hoitoon pääset. Gastroa ei välttämättä tarvita, varmista lääkäriltä ja ravitsemusterapeutilta, ettet käy turhaan.

Ihanaa kesän odotusta!
Lyltsy
Lyltsy

Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Registration date : 28.03.2010

Leikkaus yksityisellä puolella,labrat ja gastro julkisella puolella. Empty Vs: Leikkaus yksityisellä puolella,labrat ja gastro julkisella puolella.

Viesti kirjoittaja laila Ma Huhti 11, 2011 8:08 pm

Minut leikattiin terveystalossa elokuussa ja hyvää hoitoa ja palvelua sain.
Minäkin olen otattanut kaikki tarvittavat kontrollit julkisella puolella ja minun terveyskeskuslääkäri on ollut koko ajan "hengessä mukana" ja kannustamassa.
Leikkauksesta olen toipunut hyvin, kiloja on lähtenyt -30kg ja olo sen mukainen.
Hienon päätöksen olet tehnyt ja voin sanoa, että se on jokaisen euron ja sentin arvoinen.

laila

Viestien lukumäärä : 55
Registration date : 24.06.2010

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa