Tietoa leikkauksesta.
2 posters
Tietoa leikkauksesta.
Moi!
Rekisteröidyin tänne koska muakin kiinnostaa tuo laihdutusleikkaus. Miten siihen pääsee? Olen 160 cm 100 kg, joten painoindeksi on n.39. Polvet alkavat jo kärsiä tästä ylipainosta. Monta kertaa olen koettanut saada painoa alas painonvartijoissa ja saanutkin olen n. 10 kg mutta siihen se jumiutuukin ja yleensä tulee takasin ja tuplasti. Keneltä saan mahd.lähetteen arvioitavaksi olenko sopiva leikkaukseen? Rolling Eyes
Rekisteröidyin tänne koska muakin kiinnostaa tuo laihdutusleikkaus. Miten siihen pääsee? Olen 160 cm 100 kg, joten painoindeksi on n.39. Polvet alkavat jo kärsiä tästä ylipainosta. Monta kertaa olen koettanut saada painoa alas painonvartijoissa ja saanutkin olen n. 10 kg mutta siihen se jumiutuukin ja yleensä tulee takasin ja tuplasti. Keneltä saan mahd.lähetteen arvioitavaksi olenko sopiva leikkaukseen? Rolling Eyes
sarihannu- Viestien lukumäärä : 2
Registration date : 03.05.2009
Vs: Tietoa leikkauksesta.
Ise otin yhteyttä ihan omaan lääkäriini ja kyselin häneltä onko leikkaus kohdallani mahdollinen. Tosin bmi oli mulla korkeampi. Mutta rohkeasti kyselemään vaan lääkäriltä mitä mieltä hän on.
Tikrustiina75- Viestien lukumäärä : 201
Ikä : 49
Registration date : 12.01.2009
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa