Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Tähän sit vissiin tyssäs ku kanan lento!

+3
Cerise
Minni67
pillipulla
7 posters

Siirry alas

Tähän sit vissiin tyssäs ku kanan lento! Empty Tähän sit vissiin tyssäs ku kanan lento!

Viesti kirjoittaja pillipulla Ti Huhti 05, 2011 11:03 pm

Niin iso voimasana pääsi kun avasin Tayssin kirjeen. Sisätautilääkäri kertoi viime tapaamisella seuraava kirje olevan kutsu kirurgille tähystykseen mutta se olikin kielteinen päätös leikkauksesta. Olivat tiimissään päättäneet mun sairauksien olevan niin vähäpätöisiä että bmi tarvitsis olla yli 40 ja se on nyt 37. Yhden oljen korren vielä käytän. Mulla oli eilen soitto aika neurologiselle lääkärilleni ms-taudistani ja oli todella innoissaan mun leikkaukseen menosta ja sano että merkittävä positiivinen asia ms-taudin puolesta. Siis luulin silloin vielä pääseväni leikkuu pöydälle. Ajattelin koittaa josko se kirjoittaisi jonkin puollon siihen leikkaukseen ms-taudin puolesta.. Olo on kyllä niin syvältä ja kun olisi pahemman luokan jyrän alle jäänyt. Olin jo niin onnellinen ja ajattelin elämäni muutuuvan vuoden sisään perusteellisesti. Sad
pillipulla
pillipulla

Viestien lukumäärä : 73
Registration date : 18.03.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Tähän sit vissiin tyssäs ku kanan lento! Empty Vs: Tähän sit vissiin tyssäs ku kanan lento!

Viesti kirjoittaja Minni67 Ti Huhti 05, 2011 11:35 pm

No voihan helvata Sad Häntä pystyyn ja koita saada se puolto... Luulisi olevan saatavilla, jos kerran neurologi oli sitä mieltä, että hyötyä voisi olla tuohon MS-tautiin.

Ite tässä vielä kutsua oottelen, ja eikös me oltu samoissa tässä menossa? Mulla on kanssa toi bmi siinä rajoilla, mutta polvihan mulla oikeestaan se "suurempi" ongelma onkin, joten sääs nähdä kuin mun sitten käy.

Minni67

Viestien lukumäärä : 195
Ikä : 57
Registration date : 02.11.2010

Tähän sit vissiin tyssäs ku kanan lento! Empty Vs: Tähän sit vissiin tyssäs ku kanan lento!

Viesti kirjoittaja Cerise Ti Huhti 05, 2011 11:36 pm

Älä vielä toivoas menetä, käytä vaan kaikki keinot mitä löytyy et pääsisit, kun siun kohalla kerran se hyöty on vähintään yhtä suuri, kun paljon painavammalla jolla ei oo mitään sairauksia, mutta joka silti painonsa vuoksi sinne pääsis.
Cerise
Cerise

Viestien lukumäärä : 20
Registration date : 16.03.2011

Viesti kirjoittaja pillipulla Ke Huhti 06, 2011 1:26 am

Niin tässä yritän kasata itteni ja käyn taistoon kyllä vielä asian puolesta. Neurologi kumminkin niin liputti asian puolesta ja ajattelin sitä vielä tässä asiassa yrittää enkä heitä vielä toivooni kokonaan. Ihmettelen vaan kovasti miten lääkäri oli niin varmana tästä mun tilanteesta ja että leikkuu pöydällä oon viimeistään sitten syksyllä..
pillipulla
pillipulla

Viesti kirjoittaja Leenukka Ke Huhti 06, 2011 1:21 pm

Nyt lyöt nyrkkiä pöytään ja sanot muutaman painavan sanan leikkauksen puolesta.

Leenukka

Viestien lukumäärä : 7
Registration date : 16.03.2011

Viesti kirjoittaja MRA123 Ke Huhti 06, 2011 1:42 pm

Tosi kurja uutinen! Voimia taistoon!
MRA123
MRA123

Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2009

Viesti kirjoittaja Piitu To Huhti 07, 2011 12:48 am

Voi harmi, toivottavasti tilanne muuttuu vielä. MS-tauti on tarpeeksi kamala normaali painoisellekkin. Tsemppiä sulle!

Piitu

Viestien lukumäärä : 218
Registration date : 14.12.2010

Viesti kirjoittaja pillipulla To Huhti 07, 2011 1:56 am

Sain kun sainkin tänään jo kiinni Tayssin sis.tauti lääkärin joka mulle niin kovasti kehas et leikkuu pöydälle ilman muuta näillä taudeilla ja painolla. Oli kovin pahoillaan ja antoi ymmärtää että resurssit puhuu tässä kohtaa hyvin paljon että linjaa tiukennettu tosissaan ja eivät tiimissään sen paremmin tarkastale kovin yksityis kohtaisesti potilasta, mikä sinänsä outoa koska musta ainakin kyse isosta päätöksestä. No joka tapauksessa kehoitti mua ilman muuta juttelemaan neurologini kanssa ja toimittamaan häneltä puoltavan lappusen siitä miten iso merkitys ms-taudille leikkauksesta olisi ja että tämän kuun uudessa tiimi palaverissa asia käsiteltäisiin uudelleen. Uskon että neurologini tämän kyllä kirjoittaa sillä oli niin leikkauksen puolella ja iloinen puolestani ja sanoi jo siinä miten merkittävä asia tulevaisuuteni kannalta. Että toivotaan että tämä saisi lautakunnan uudestaa miettimään päätöstään. Eneily jatkuu vaikka eilinen teki kaiken tän jälkeen tiukkaa ja teki mieli tilata perhe pizza ja syödä ittensä ähkyyn mut sisulla jatkan sitäkin loppuun enkä luovuta. Tänään tuli muuten toukokuun lopulle Tayssiin aika myös lentkun nielentään, sis.tauti lääkäri oli kerinnyt sinne lähetteen laittamaan kun oli vissiin melko varma tapaus hänen mielestään.
pillipulla
pillipulla

Viesti kirjoittaja Maiski To Huhti 07, 2011 1:39 pm

Tsemppiä Sinulle ja hienosti hoidettu tuo lääkäriin yhteyden saanti.

Homma hoituu, usko pois Smile
Maiski
Maiski

Viestien lukumäärä : 139
Ikä : 62
Registration date : 15.03.2011

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa