Tietämätön...
2 posters
Sivu 1 / 1
Tietämätön...
Moi!
Rekisteröidyin tänne koska muakin kiinnostaa tuo laihdutusleikkaus. Miten siihen pääsee? Olen 160 cm 100 kg, joten painoindeksi on n.39. Polvet alkavat jo kärsiä tästä ylipainosta. Monta kertaa olen koettanut saada painoa alas painonvartijoissa ja saanutkin olen n. 10 kg mutta siihen se jumiutuukin ja yleensä tulee takasin ja tuplasti. Keneltä saan mahd.lähetteen arvioitavaksi olenko sopiva leikkaukseen?
Rekisteröidyin tänne koska muakin kiinnostaa tuo laihdutusleikkaus. Miten siihen pääsee? Olen 160 cm 100 kg, joten painoindeksi on n.39. Polvet alkavat jo kärsiä tästä ylipainosta. Monta kertaa olen koettanut saada painoa alas painonvartijoissa ja saanutkin olen n. 10 kg mutta siihen se jumiutuukin ja yleensä tulee takasin ja tuplasti. Keneltä saan mahd.lähetteen arvioitavaksi olenko sopiva leikkaukseen?
sarihannu- Viestien lukumäärä : 2
Registration date : 03.05.2009
Vs: Tietämätön...
Hei. Voit lähteä asiassa liikkeelle joko ihan terveyskeskuslääkärin vastaanotolta tai jos olet työterveyden kautta lääkäripalveluiden piirissä, niin sieltäkin voit aloittaa. Mitään "suoraa tietä" en tunne, jollei sitten halua hoitaa asiaa yksityisesti. Rohkeasti siis vaan oman lääkärin puheille ensin, siitä se sitten lähtee!
sparkle- Viestien lukumäärä : 22
Registration date : 24.04.2009
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa