Viime keskiviikkona leikattu
+2
eräpena
Siiri
6 posters
Viime keskiviikkona leikattu
ja olo on ihan OK. Etukäteen olin varautunut paljon kurjempaan olotilaan leikkauksen jälkeen!Tottakai vatsan seutu on aristava ja vieläkin turvoksissa. Ja tikit kutiavat --- mutta siinäpä se oikeastaan onkin. Kipulääkkeitä en enää edes tarvitse.
Opettelemista toki riittää! Juominen ja varsinkin se yli litran nestemäärän takkaus päivässä on tässävaiheessa ihan kyllä kokopäivä työ
Ennen leikkausta onnistuin pudottamaan painoanani reilusti yli vaaditun määrän. Lääkäri itse kertoi minulle leikkauksen jälkeen, että leikkaus oli hänelle helppo ja että se onnistuin erinomaisesti -- juuri siksi , että olin onnistunut pudottamaaan painoani enemmän kuin riittävästi.
Etukäteen pelkäsin eniten ( vatsatähystyksen lisäksi) juuri tätä nutrilet- kuuria ja onnistumistani painon pudotuksen kanssa . Rankkaahan se oli -- ja tällä hetkellä tuntuu, että se todellakin oli koko prosessin vaikein vaihe! Nutrilettikuurilla olin lähes 6 viikkoa ... mutta se kannatti!
Opettelemista toki riittää! Juominen ja varsinkin se yli litran nestemäärän takkaus päivässä on tässävaiheessa ihan kyllä kokopäivä työ
Ennen leikkausta onnistuin pudottamaan painoanani reilusti yli vaaditun määrän. Lääkäri itse kertoi minulle leikkauksen jälkeen, että leikkaus oli hänelle helppo ja että se onnistuin erinomaisesti -- juuri siksi , että olin onnistunut pudottamaaan painoani enemmän kuin riittävästi.
Etukäteen pelkäsin eniten ( vatsatähystyksen lisäksi) juuri tätä nutrilet- kuuria ja onnistumistani painon pudotuksen kanssa . Rankkaahan se oli -- ja tällä hetkellä tuntuu, että se todellakin oli koko prosessin vaikein vaihe! Nutrilettikuurilla olin lähes 6 viikkoa ... mutta se kannatti!
Siiri- Viestien lukumäärä : 7
Registration date : 03.04.2011
eräpena- Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 65
Registration date : 15.12.2010
Vs: Viime keskiviikkona leikattu
Hoenoa Siiri! Isot Onnittelut!
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
MRA123- Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2009
Onnea paljon uudelle masukalle
Jonsku- Viestien lukumäärä : 53
Registration date : 05.01.2011
Kevät alkoi mukavasti! Oikein hyvää jatkoa.
sateenkaarenpäässä- Viestien lukumäärä : 214
Registration date : 26.07.2010
Similar topics
» Leikkaus huomenna aamulla ja viime hetken paniikki
» Viime hetken rutistusta ja kiukuttelua painon jojoilemisesta
» Viime hetken rutistusta ja kiukuttelua painon jojoilemisesta
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa