Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Sairaalassaolon pituus

4 posters

Siirry alas

Sairaalassaolon pituus Empty Sairaalassaolon pituus

Viesti kirjoittaja Ranskis Su Huhti 03, 2011 3:22 am

Moikka! Juttelin eilen RT:n kanssa ja hän kertoi mm. että olen ainoa sinä päivänä lihavuusleikattava, onko pvämäärä vaikuttanut :) ? Sehän on siis 13.pvä...
Jäi hiukan vaivaamaan sellanen juttu, kun hän kertoi, että pääsen varmaan jo viikonloppuna kotiin. Siis kuinka monta pvää Tayssissa oikeen makuutetaan leikkuun jälkeen? Olen ymmärtänyt, että moni pääsee jo seuraavana pvänä kotiin. Saattaapi olla, että viihdynkin siellä tai jopa tarvitsen sen tason hoitoa, mutta silti tuntuu äkkiseltään aika pitkältä ajalta. Täytyy varata koirille hoitoa varoks vähän useampi päivä kuin aluksi luulin :roll:
Kuinkas teillä muilla Tayssissa leikatuilla? :suspect:
Ranskis
Ranskis

Viestien lukumäärä : 112
Registration date : 22.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Sairaalassaolon pituus Empty Vs: Sairaalassaolon pituus

Viesti kirjoittaja MRA123 Su Huhti 03, 2011 1:21 pm

Heips Ranskis,

Mut leikattiin keskiviikkona ja perjantaina kotiuduin, en olis kyllä ollu torstaina kotiutumiskunnossa vielä, sanoivat kyllä että seuraavanakin päivänä vois kotiin päästä.
Mut jos leikkauspäivä on perjantai niin sanoivat että voi olla että pääsee maanantaina kotiin syystä että lääkärit eivät ole paikalla viikonloppuna tekemässä kotiutumistarkastuksia, eikä rav.terapeutti ehdi käydä osastolla antamassa ruokailuohjeita.
MRA123
MRA123

Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2009

Viesti kirjoittaja Siiri Su Huhti 03, 2011 2:26 pm

Mut leikattiin viime keskiviikkona ja ihan mieluusti lähdin jo seuraavana päivänä ( torstaina) kotiin!

Siiri

Viestien lukumäärä : 7
Registration date : 03.04.2011

Viesti kirjoittaja Elämä edessä Su Huhti 03, 2011 4:23 pm

Heips!
Jos kaikki menee suunnitelmien mukaan, minä menen Joensuun sairaalaan tiistaina, keskiviikkona leikkuu ja perjantaina kotiin. Olen varautunut olemaan niin pitkään "hoidossa" kuin siellä ehdottavat. Olen mielelläni turvallisessa ympäristössä, paitsi jos mahdollisen sairaalabakteerivaaran vuoksi eivät halua pitää tarpeettomasti.
Very Happy
Elämä edessä
Elämä edessä

Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun